[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Internetspot tussen de foto's van Killboy.com:
Yamaha FZ 750 met kenteken MZ-03-GD

1278834_10151936853158140_5989451_o.jpg


Foto 95 in het killboy.com Weekly Highlights - Sept. 11, 2013
 
Die is goed de weg kwijt :o
Komen wel vaker Nederlanders voorbij. Album van 21 augustus 2013 staan er ook 2 in (zonder MF-sticker). In datzelfde album trouwens ook Jeffrey Polnaja, de wereldreiziger waarvan de motor in Amsterdam werd gestolen. Schijnbaar heeft hij met een andere motor zijn reis kunnen vervolgen :}
 
Gespot
Wanneer: Vandaag rond 16:45
Waar: A1 Amsterdam > Amersfoort thv Diemen
Wat: Zwarte Naked (ik gok een Z750?) bestuurder met een witte helm
Hoe: Met een super geil geluid uit de pijp! *O* , was iig even genieten toen je langs me open raam langs reed _O-
 
Deel 52, 6 spotjes en zelf nul keer gespot. Graag allemaal in deel 53 wat beter opletten? Om het jullie wat makkelijker te maken ga ik in ieder geval een knetterharde open demper monteren. Succes, ik geloof in jullie!! ;) ;)
 
Gespot: zwarte Aprillia (Tuono denk ik) geparkeerd voor een woning aan de Vondelweg te Haarlem.

Ik meen iets verderop, op de Waardeweg wederom in Haarlem, een grijze Hond Hornet met sticker te hebben gespot in tegenovergestelde richting.

Beiden gespot! :W
 
Tail of the Dragon in North Carolina, USA. 318 bochtjes in 11 miles *O*

En dat is dan 1 kant op.

(ik doe dat dan minimaal 6 keer op een dag. Heen en terug, frietje eten, heen en terug, wat drinken en weer heen en terug)

Het was er geweldig dit weekend. Gelukkig niet te druk en goed weer.

Ook nog aangehouden door de politie die mij wel 3x boven de snelheidslimiet geklokt had maar me liet gaan met een waarschuwing. Misschien omdat ze te druk waren met iemand anders die gevallen was en z'n motor van de berg had afgeschoven. Zelf had ie niets behalve wat krassen op z'n pak.
 
Zag net een sport/tour (weet het type zo niet meer, ZZR misschien?) staan op de parkeerplaats bij Achmea Apeldoorn :W
 
Vanmorgen even na 8-en,
A1 vlak voor de splitsing naar A10-Oost en -Noord.
Volgens mij een zwarte motor, bestuurder met rugzak (zwart met grijs).

Je reed langs de file naar -Oost, maar ik kon niet zien of je uiteindelijk
er tussen ging of naar -Noord ging.

Ik was ingeblikt vandaag.
 
Vandaag iemand gespot, volgens mij een gele honda, :W op de A4 richting Den Haag , jij hebt tijdje achter mij gereden en toen ik er bij leimuiden af ging haalde je me in. Toen zag ik je sticker. Kenteken niet kunnen lezen ging het tesnel voor. Volgens mij nam jij de afslag richting A44.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan