[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dinsdagavond rond 18:00 op de Hobbemakade in Amsterdam bij het zwembad/sportcentrum een CBR 400

:W
 
20131009_144538_zpsedb6f317.jpg
Zojuist op de A15 richting Tiel thv Gorinchem. Een zwarte Kawa Z750/Z1000
 
Gele Suzuki SV op 8 oktober gespot in Rotterdam ter hoogte van Westblaak / Coolsingel. De locals hadden schriftelijk commentaar op je parkeerstijl :9

121zpyq.jpg
 
Vanmiddag tussen 17:00 en 17:15 op de Amsterdamseweg in Amersfoort. Een zwarte Suzuki gespot. Ik stond naast je bij het stoplicht.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag in Utrecht op de hoek vd Drift met de Nobelstraat een grijze motor geparkeerd tegen de Multicopy.

Paar keer langs gekomen tijdens m'n werk :W
 
Vanmiddag uurtje of 13.00 uur een mf er gespot op de a10 noord. Ter hoogte van afslag Volendam haalde ik je in. Jij reed op een geel gekleurde motor en met je beentjes naar beneden. Ik reed op de blauwe 800gs.
 
Geen motoren gezien vandaag :P meestal rijden er wel meerdere tussen de file door. Die auto's lijken ook steeds meer te worden, zeker met de regen :+
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de A7 bij afslag purmerend middenbeemster haalde ik je in een witte triumph tiger ik draaide me om en zwaaide en wees naar me kenteken.
Was rond 16:20 uur ongeveer
Was de blauwe fireblade :W
 
Gespot: Zwarte Suzuki GSR600 met sticker
Waar: File A10 thv afslag A1
Wanneer: rond half 2

Ik reed op een rode GPZ500S en nam de afslag A1.

In elk geval gespot :]
 
7pwg.jpg
~[/URL]


Gisteravond gespot bij motozoom. Nog even gekletst met de vriend van de eigenaresse.

Bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij de pont van hekelingen, zwarte BMW.
Je had een stickertje achterop dus ik roep gespot..... "Ow, ja dat zat er al op"
Nou ja, je was iig op de motor .... (waarschijnlijk omdat het rond Spijk zo druk is met de hartelbrug afgesloten)
 
Gisteren bij de pont van hekelingen, zwarte BMW.
Je had een stickertje achterop dus ik roep gespot..... "Ow, ja dat zat er al op"
Nou ja, je was iig op de motor .... (waarschijnlijk omdat het rond Spijk zo druk is met de hartelbrug afgesloten)

Iedereen zoekt zoveel omwegen nu hier, dat ik sterk de neiging krijg gewoon weer over de brug te gaan omdat het daar rustiger wordt
 
Nu gespot md-jh-.. Zwarte cbr op de kruithuisweg. Zag je staan bij het tankstation en tijdens het tussen de file rijden je sticker gezien. Bij deze gespot!
 
Iedereen zoekt zoveel omwegen nu hier, dat ik sterk de neiging krijg gewoon weer over de brug te gaan omdat het daar rustiger wordt
Dat is wel te merken idd. Al 2 dagen heen en terug hele stuk bij de benelux ook al file gereden. Vanmorgen wel weer een hoop motoren gezien maar zonder sticker dit keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan