[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om 08:25 in Zaandam op de Westzijde net voorbij Verkade richting centrum een blauwe tourmotor (FJR?) met sticker.
Ik wachtte in een zijstraat tot je voorbij was om de Westzijde op te draaien de andere kant op. :W
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend op de A15 richting Europoort/Spijkenisse t.h.v Barendrecht een zwart/grijze Honda NT650 gespot ... dacht ik :p

Post vanmiddag wel een screenshot van jou... we vlogen aardig door de file heen ;)
 
Net om 12:40 een Yamaha fzr600 (MN-46-FY) in de Europatunnel & Berfloweg te Hengelo.
Geen tijd om fotootje te maken, verkeerslicht op groen enz...
 
Net om 12:40 een Yamaha fzr600 (MN-46-FY) in de Europatunnel & Berfloweg te Hengelo.
Geen tijd om fotootje te maken, verkeerslicht op groen enz...


Dat was ik! Motor liep alleen verrot, 1 cilinder liep niet goed mee aangezien de carbs een beetje verstopt zitten! Dus later de snelweg op en toen deed die weer mee, van het winter maar even uit elkaar halen!

Hoe was jij? Ik rij er bijna dagelijks langs, meestal richting het werk (Lidl Hengelo)!
 
Rond 14.30? Stond je met een zwarte GSR bij het verkeerlicht richting Wenckebachweg. Er stond een groene Kwaak naast je en ik kwam vanaf de A10 richting Spaklerweg...
Gespot i.i.g. :W
 
Bij deze ben je gespot :)

Honda NT650 , leuk geluidje komt eruit :D

A15 , richting Barendrecht t.h.v Shell Rhoon
full
 
Zojuist om 20:10 op de A4 richting Den Haag t.h.v. het brugrestaurant: gele (?) motor met kenteken MP-TJ-..

Je werd ingehaald door een toeterende witte Volvo met MF-sticker onder het linker achterlicht: gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Was een halfuurtje daarvoor bij de lidl, even bier tanken. Trouwens, waarom heeft de lidl geen bitburger meer? Moet ik daarvoor ook al naar duitsland?
Ik stond achter je, met een blauwe elantra, in de Europatunnel en reed achter je op de berfloweg, ik woon daar in de buurt.
Maar wat was het vandaag teringdruk daar in de lidl. :( Maar nog wel een Felgenbaum gescored. ;)

Dat was ik! Motor liep alleen verrot, 1 cilinder liep niet goed mee aangezien de carbs een beetje verstopt zitten! Dus later de snelweg op en toen deed die weer mee, van het winter maar even uit elkaar halen!

Hoe was jij? Ik rij er bijna dagelijks langs, meestal richting het werk (Lidl Hengelo)!
 
omstreeks 18.30 gespot: Coenplein A10 Zwarte een oudere Triumph speed triple? met dubbele uitlaten. Je had een sporttas op je rug als ik het goed zag. Ik reed samen met een vriend op een GSR 600 en Triumph Street Triple 675
 
Beetje late spot, maar zondag omstreeks 17.00 uur gespot een motor met duo. Van enthousiasme helemaal niet meer gezien wat voor motor je reed, deed mn best om je nog in te halen. Wij kwamen met de motoren uit Duitsland, uit het Eifel gebied. Richting Bemmel reden we een grote witte brug over en daar reed jij. Over de brug pakte je meteen de afslag. Vage spot, sorry, maar toch bij deze: gespot :)
 
Vanmorgen (08-10-2013) op de A20, Kethelplein richting Kleinpolderplein net voor de Schiebruggen, ergens tussen 08:10 en 08:30, een sportmotor tussen de file door.
Rijder een zwart pak met witte schouders, zwarte helm.
Ik maakte duidelijk ruimte voor je op de middelste baan waardoor je lekker door kon slingeren tussen de auto's.
Foto die ik maakte is te wazig om te posten (en je kenteken te lezen).
Gespot iig......

Wie-o-wie?
 
Misschien heb ik vanmiddag op de A1 nog iemand gespot. Om 17:20, richting Amsterdam, net na afslag Muiden.
Ik meende een groene, old-school kawa te herkennen. Ik reed op de paralelweg en volgens mij zag je mij. Heb alleen geen sticker kunnen zien. :+
 
Vanochtend in Nijmegen. Tweenrode motoren, waarvan er één een duc was. De andere, een soes, reed met de sticker. Jullie zijn langs de HAN en RU gereden. :W
 
Vanochtend op de maanweg bij Leusden tot aan de A28 een rode cbr (denk fireblade?) werd ik gespot.
Kenteken begon met 33

:W was direct weer wakker :z
 
Gisteren! 8 oktober! In de ochtend!

Blauwe Yamaha R6, MH-ST-57. Je kwam het rijtje vanuit het Soesterkwartier ri. Isselt al voorbij. Later op de A1 haalde je me weer (huh) in toen er file ontstond.

Verder weer een Blauwe Yamaha, geloof ik .. Iets van MT-**-75. Door de file op de A9.

Het was die dag drama qua file. :')
 
Vanochtend op de maanweg bij Leusden tot aan de A28 een rode cbr (denk fireblade?) werd ik gespot.
Kenteken begon met 33

:W was direct weer wakker :z

Dat was ik, zei wel heel fanatiek gespot _O-

Trek jij je motor ook wel eens helemaal door op de Ben Ponlaan? :] :P
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik, zei wel heel fanatiek gespot _O-

Trek jij je motor ook wel eens helemaal door op de Ben Ponlaan? :] :P
:P nee, kom met de motor zelden daar _O- Kunt daar wel leuk dragracen en wheelies oefenen _O-

Wel de leuke bocht naar Amersfoort :] en natuurlijk het achterland van Leusden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan