[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag rond het middaguur gespot:

Een jongedame met een CBR400RR/VFR400 (???) bij een tankstation vlak over de grens bij Maastricht. Je had naast de kentekenplaatsticker ook een MF sticker op je rugzak.

Nog even gepraat in het tankstation waar we aan het verkleumen waren van de kou, jij had het geniale idee om plastic handschoenen onder je motorhandschoenen te dragen zodat je handen lekker koud bleven ;p

Dat was ik! Vertelt ook niet even meteen dat je een MFer bent :P Handen bleven een stuk warmer dan zonder! Haha. Maar was evengoed doorweekt/koud :) Thuis heeeerlijk gedoucht :)
Eindelijk weer thuis na 8 weken Vianden :X
 
ik heb zaterdag middag in vianden nog een motor voorbij zien komen met een stickertje.
Wij zaten met een paar man op het terras. Aan de overkant stonden 4 zijspannen en een gs, allemaal met sticker. :Y
 
gespot!

Wie: cbr600f2 en sparkviv
Hoelaat: Van 00.40 t/m 02.30 uur
Waar: in de VOF Cardan, spijkenisse
status: sparviv nuchter, cbr600f2: straaaaaaaal bezopen!

_O- _O-
Check :+
We kunnen echt niet stappen zonder MF-ers tegen te komen :P Ik zeg goed bezig :9 Teruggespot! :W
 
Spot

Waar:Delta Psychiatrisch Centrum in Poortugaal. Je staat geparkeerd bij het hoofdgebouw.

Wat: Zwarte Aprillia MH-NJ-**

Niet eerder daar zien staan :)
 
Laatst bewerkt:
Oh hai :W.

Dinsdag of donderdag kom ik nog even kijken voor een nieuwe motorbroek die wel waterdicht is :')
Oh, en mooie SV heb je, ook nog naar staan te kijken om te kopen :9

Ik was zaterdag noodgedwongen met de auto, Donderdag staat m'n sv-tje er weer :)

Thanks! Ik ben d'r ook wel een beetje trots op O-)
 
ik heb zaterdag middag in vianden nog een motor voorbij zien komen met een stickertje.
Wij zaten met een paar man op het terras. Aan de overkant stonden 4 zijspannen en een gs, allemaal met sticker. :Y

Waarvan de voorste twee duidelijk 'gespot' werden door een aantal voorbijgangers _O-




O-)
 
Dat waren Jordy (kawa) Johnny (R6) Theo (stickerloze Huskie) en ik (idd Suzuki).
We waren daar aan het verzamelen om te gaan rijden.
Thanks voor de spot. Waarin reed jij? Of liep je?

Ik en mijn zus liepen net langs toen jullie aan het klaarmaken waren om weg te gaan. Ik zat nog te denken om te zeggen dat ik jullie had gespot, maar we waren net onderweg naar de film. Plezier gehad op de kermis?
 
Maandag 11:15

5 min gelden groen zwarte zx6r gespot
Op de a9 ter hoogte van Amstelveen
Ik heb geprobeerd een foto te nemen
Maar zo,n wit busje bleef achter je hangen
Je draaide de A2 op richting Utrecht
 
Spot

Waar:Delta Psychiatrisch Centrum in Poortugaal. Je staat geparkeerd bij het hoofdgebouw.

Wat: Zwarte Aprillia MH-NJ-**

Niet eerder daar zien staan :)

Thx voor de spot, dat is de mijne. Hij staat er toch regelmatig, ik werk daar op de eerste verdieping (IT), met uitzicht op mijn motor.
Voor het eerst dat ik hier gespot ben. :W
 
Laatst bewerkt:
Gespot gisteren 26-08 rond 13:20 op de A15 MX-**-SL

spot-a15.jpg
 
Vanochtend 7:15 op de A50 richting het zuiden, net over de brug bij Ewijk, een blauwe wat oudere Yamaha super tenere (dacht ik, volgens mij met witte Go!!!! stickers erop).
 
Ik was zaterdag noodgedwongen met de auto, Donderdag staat m'n sv-tje er weer :)

Thanks! Ik ben d'r ook wel een beetje trots op O-)
Vond je waarschijnlijk niet zo erg met dat weer _O- Damn ik was echt helemaal doorweekt, jas geen regenvoering in omdat ik laat was, zomerhandschoenen aan en een broek die zo doorweekt is als een mandje :P

Kom ik donderdagavond even langs een waterdichte ( _O- ) broek + herfsthandschoenen halen :9
Gelijk even je SV bekijken O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik spot nu... Denk vrijwel alle motoren die met de uitvaart meereden... ik suzuki gsxr600 2010 met akra... Khad nog even gegroet :W
 
Thx voor de spot, dat is de mijne. Hij staat er toch regelmatig, ik werk daar op de eerste verdieping (IT), met uitzicht op mijn motor.
Voor het eerst dat ik hier gespot ben. :W

Dan loop ik blijkbaar niet vaak genoeg over het terrein haha. Ik zie daar wel vaak die driewielers staan. Mijn motor staat altijd goed verstopt bij de LooDDs (waar ik werk) dus die zal je waarschijnlijk niet snel spotten :)
 
Zojuist gespot bij de Burger King, Transformator-/Isolatorweg te Amsterdam Westpoort, een hele stoet MF'ers! (EDIT/ ik lees idd een uitvaart, van een mede MF'er)

Respect guys! :}

Btw, de rode 9r, wat een mooi geluid :-) (Heb last van een onstoken rechteroor, en ik hoorde je ff gas geven toen ik achter mn werk stond te roken (hotel drnaast) en voelde hem goed in dat oor _O- )
 
Laatst bewerkt:
Dan loop ik blijkbaar niet vaak genoeg over het terrein haha. Ik zie daar wel vaak die driewielers staan. Mijn motor staat altijd goed verstopt bij de LooDDs (waar ik werk) dus die zal je waarschijnlijk niet snel spotten :)

Dan heb je hem inderdaad goed verstopt, want ik loop er regelmatig langs in de pauze ofzo. De driewielers zijn er gelukkig niet meer, nu alleen nog maar een paar echte motoren(of scooters).
Tot spots.
groeten, Danny
 
Ik en mijn zus liepen net langs toen jullie aan het klaarmaken waren om weg te gaan. Ik zat nog te denken om te zeggen dat ik jullie had gespot, maar we waren net onderweg naar de film. Plezier gehad op de kermis?

We zijn niet op de kermis geweest. Was alleen om te meeten.
We hebben daar dus alleen even een sigaretje gerookt en we zijn gaan rijden.
 
Dat was ik! Vertelt ook niet even meteen dat je een MFer bent :P Handen bleven een stuk warmer dan zonder! Haha. Maar was evengoed doorweekt/koud :) Thuis heeeerlijk gedoucht :)
Eindelijk weer thuis na 8 weken Vianden :X

8 weken?! Das lang :+ Wij waren maar een weekend.

Zag pas je sticker toen je wegreed, en tja toen was het al te laat haha.
Wij hebben vanuit Luxemburg heel de rit naar Dordrecht ook alleen maar regen gehad.

Ik was die jongen met de GSX-R uit het groepje van 4 :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb zaterdag middag in vianden nog een motor voorbij zien komen met een stickertje.
Wij zaten met een paar man op het terras. Aan de overkant stonden 4 zijspannen en een gs, allemaal met sticker. :Y

Hoe laat was dit? Ik was rond een uur of 5-6 te vinden in Vianden, dus misschien was ik het haha :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan