[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee er zit geen foto bij. Eerste keer dat ik de mf-app gebruik.
Weet nog wel dat het een witte helm was met zwarte graphix.

Ik reed op de motorscoot iig


Als je bedoelt dat het op de Kruithuisweg was t.h.v. het RWS-gebouw dan was ik het waarschijnlijk. Merkwaardig dat mijn helm wel opvalt en mijn zwart met felgele fluor jas dan weer niet. Schiet-ie toch het doel waarvoor ik deze gekozen heb (opvallen/zichtbaarheid) mooi voorbij -O-

Anyway, als ik het idd was: thx voor de spot *O*

Heb daar trouwens wel eerder een motorscoot gezien, rijd je daar geregeld om die tijd?
 
Laatst bewerkt:
Gespot!

Op de VU campus

[afbeelding]

Mooie motor heb je ;) !

Mijne is die GSX-R links achter, met de gele reminder aan me schijfslot

Bij deze dus ook gespottert *D

grtz, Michel :]

Beide fietsen (de Z en de GSXR) gezien, alleen van voren dus zag niet dat er stickers op zaten O-)

:W :W

Ook de ZX6R van Capamike nog gespot, maar dat weet ie al :9
 
Laatst bewerkt:
De prachtige zomer is misschien achter de rug, maar met slecht weer kan je toch ook lekker rijden? :P

En de volgende keer zal ik wel wat liever zwaaien als ik langs rij :W
als je wat langzamer rijdt dan zie je me terug zwaaien _O-


denk dat al mn weekenden binnenkort op gaan aan verbouwen :+ maar wie weet tot zwaais :]
 
Gespot in Vianen tussen half 7 en 7 uur denk ik. Ik stond met een andere motor op de afslag naar utrecht en jij ging rechtdoor onder de a2. Volgens mij was het een vfr of een vtr. Met een Bosdemper. We gaven alleen nog even lekker gas voor we weer weg gingen.

Bij deze gespot
 
Op de Geverstraat (doorgaande weg tussen Oegstgeest en Leiden) richting Leiden een
Gele Naked Suzuki (Bandit?) gespot rond 17:15 uur. Je reed achter een zilverkleurige BMW.

Ik zat op de fiets de andere kant op en zag je sticker pas toen je voorbij was natuurlijk :W
 
Vanochtend om een uurtje of half 8 a 8 een tijdje ongeveer gelijkop gereden op de N11 + A12 met een vrouw met een roze rugzak, op een volgens mij vrij nieuwe sportmotor.

Lederen pak (grijs?) motor volgens mij ook grijs. Kenteken ben ik vergeten, volgens mij zat er een 60 in.
 
Witte honda cbr 600/800 uit 89 a 92 denk ik. vanmiddag met zn 2en lekker boodschappen doen bij de supercoop in terborg.(ik reed net weg, dus geen foto)

Dat waren Tamara en ik. :W

Dat was op Tamara haar motor een VFR 750.
 
Laatst bewerkt:
Gespot, een Donkere ZXR voor het gebouw waar ik ook woon in Amsterdam-Watergraafsmeer.

Je bent nu net je motor aan het verplaatsen geweest naar de parkeergarage naast het gebouw ;-) Blauiwe SV met sticker daar is van mij !
 
Op de Geverstraat (doorgaande weg tussen Oegstgeest en Leiden) richting Leiden een
Gele Naked Suzuki (Bandit?) gespot rond 17:15 uur. Je reed achter een zilverkleurige BMW.

Ik zat op de fiets de andere kant op en zag je sticker pas toen je voorbij was natuurlijk :W
Geen Bandit. SV ;)

DSC_0024.JPG


That would be me though :P :W
 
Ik zie die inderdaad verdacht vaak bij jou staan ;)

Waar is de Dolfijn gebleven?

Ok, dat klinkt echt te stalker-achtig :$
Mijn alpje is ingewisseld voor de paarse alp die er nu staat.... mijn kunstproject was toch niet veilig meer door wat mankementen -O-

Gaat overigens wel weer dolfijntje op komen hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je bedoelt dat het op de Kruithuisweg was t.h.v. het RWS-gebouw dan was ik het waarschijnlijk. Merkwaardig dat mijn helm wel opvalt en mijn zwart met felgele fluor jas dan weer niet. Schiet-ie toch het doel waarvoor ik deze gekozen heb (opvallen/zichtbaarheid) mooi voorbij -O-

Anyway, als ik het idd was: thx voor de spot *O*

Heb daar trouwens wel eerder een motorscoot gezien, rijd je daar geregeld om die tijd?


Waar was de roze jas dan? Die doet mega goed werk hoor. is het eerste waar mannen althans als eerste op letten en das al snel 50% van alle weggebruikers.
Daarna komt blond lang haar onder de helm vandaan... eehhh dat heb je ook.......zo zeg jij bent super save bezig....
:X O-)
 
Laatst bewerkt:
Waar was de roze jas dan? Die doet mega goed werk hoor. is het eerste waar mannen althans als eerste op letten en das al snel 50% van alle weggebruikers.
Daarna komt blond lang haar onder de helm vandaan... eehhh dat heb je ook.......zo zeg jij bent super save bezig....
:X O-)


Grijns...
's Ochtends in het donker heb ik een regenjack aan over die roze jas, want die valt dan echt niet genoeg op. En straks wordt het m'n oude winterjas met zo'n braaf geel hesje er overheen. Met wintervoering er in ben ik dan incognito (behalve de staart dan) en lijk ik wel 4 maten breder.
Moet zeggen, vanmiddag op de terugweg in m'n roze jasje leek het de Rode Zee wel weer in de file (of was het een andere zee? Ben niet zo bijbelvast). En die staart zien ze dan achteraf pas. Dus het werkt wel, zo'n 'vrouwelijk' kleurtje ;) De helm helpt ook, zien ze niet dat het geen 20 meer is _O- Weet niet of ze anders ook nog zo beleefd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Paar MF-ers plus een MF-ster gespot op CPZ vandaag (laatste MSL-circuitdag).

MF-ster heette Phyllis (geen idee of ik 't goed spel) en heeft de boel, itt ondergetekende -O- , de boel mooi heel gehouden.

Anderen waren een zwarte R1 2004/2006 model (zat ook in groep 2) en volgens mij nog een zwarte ZX-6R, weet 't niet meer zeker.

Wie oh wie waren dat?

:W
 
vanmiddag tussen 2 en 3 gespot bij het stoplicht naar Wateringsveld/A4, een motor met de sticker niet op het kenteken maar op je motor zelf. Ik zei nog gespot, waarop je mij terugspotte :P

Ik reed op me thundercat samen met duo en nog een xt500.


Ja gespot , viel niet mee om in me helm te brullen gespot :)
 
Vanochtend rond 07:40, Schiphol-Rijk, Afrit A4 naar de N201 richting Aalsmeer. Ik reed eventjes naast je op een zwarte suzuki gsx-r en probeerde je duidelijk te maken dat ik je gespot heb. Volgens mij begreep je het eerst niet, maar even later had je het door. Verder geen details als kenteken oid onthouden (is nog vroeg), maar als je dit leest weet je dat ik het over jou heb. Gespot dus!
 
Dacht een rode bmw. Vanochtend rond 08:15 de beneluxtunnel uit, je reed vanuit e linkertunnel tussen de file door. Even later zag ik je weer toen we de A20 op gedraaid waren :W
 
Net gespot in Vlaardingen ouder model motor? Kon niet zien wat voor type, kenteken MN-05... Bestuurder had een rugzak. Op de marathonweg.
 
Laatst bewerkt:
Gister gespot
MV-JS-** in Ring Amsterdam. Je ging volgens mij richting Hoorn maar was je opeens kwijt. Zal rond uurtje of 17:30 zijn geweest. Ik reedt op een rode diversion met geel hesje, en jij was herkenbaar met een grote All-stars tas op je rug..

Wie oh Wie ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan