Centraal: hoe was de motorbeurs?

Het is niet meer de beurs van 10 jaar geleden, veel te weinig accesoires en veel te veel kleding.En voor welke prijzen, op een paar uitzonderingen na.
Nee, het word er niet beter op....... :r

We kunnen het beter in vervolg de Motorkledingbeurs gaan noemen...... :( ;)

De hele zaterdag rondgelopen met vrienden en gekeken voor kleding en helmen. Tussendoor nog even proefgezeten op verschillende motoren op mn wishlist om ook eens zithoudingen te vergelijken (selectie twins).

Geslaagd voor mn backprotector (vooraf al wat opgezocht, op de beurs kijken voor een mooi prijsje) en 2 vrienden nog wat af kunnen dingen op helmen.

Voordeel is dat je veel kan bekijken in korte tijd en ook prijzen per zaak kan vergelijken.. hier en daar valt best nog wel wat te handelen.

Er stond minder om naar te gapen dan vorig jaar, maar nog steeds een erg leuke beurs gehad.. :)

Was best aardig ... zouden alleen de diverse onderdelen (motorkleding , tweedehands fietsen, onderdelen, nieuwe fietsen etc. per stuk in dezelfde hal moeten zetten, kan je beter prijzen vergelijken.
Nu heb ik tanktasssen van Oxford gezien voor €39 €49 €59 en €60 voor dezelfde tas , maar toe ik besloten had om er een te kopen heb ik die van €39 nergens meer terug kunnen vinden in het geheel. Dus geen tas ... |( (zo bijzonder was tie ook weer niet ...)

Mazzel dat we een vrijkaartje kregen .... en brood meegenomen hadden, anders was het toch veel voor weinig geweest ... kan beter

Ik hoor alleen maar mensen die kleding hebben gekocht. Maar is het de moeite waard om er heen te gaan voor motor attributen zoals: remblokjes, remleidingen, geanodiseerde poser delen enz?

Alles behalve kleding...... want als je beetje shopt kom je zonder de beurs ook aardige kortingen tegen.

En klagen over eten: gewoon van te voren eten (en drinken meenemen van de buurtsuper) en nadien met zijn alleen naar een Chinees in de buurt....... ;)

Laatst bewerkt:
mja, volgend jaar weer, maar dan op donderdag ochtend...stervends druk haalt de lol ervanaf :o

Yesssss, was gezellig om weer even aan te gaan. Gelukkig met de motor geweest, want stonden genoeg autootjes onderweg te wachten :]

De beurs op zich is voor mij weinig vernieuwend, al te vaak en teveel gezien in het verleden ;) Maar het blijft een mooi gezicht om iemand met pretoogjes te zien op zo'n droom fiets (voor hem of haar dan)!

001.jpg

007.jpg

Laatst bewerkt:
Erg leuke beurs, alleen de prijzen vielen me tegen.
Weinig echte koopjes en diverse malen gezien dat prijzen op de beurs hoger lagen dan in de winkel

Dit was mijn eerste keer maar ik vond het meer een kledingbeurs als iets anders . Want dingen voor je motor waren er niet veel te vinden en verder was het ook druk. Maar goed dat we er al vroeg waren konden we het eerste uur lekker rustig kijken.

Om 9.15 aangereden en om 10.00 in Utrecht.
Toen tot 11.45 in de file gestaan(hooguit 2km). :(
Toen tot 12.45 in de rij gestaan voor een kaartje van €13,- en een parkeerkaart van €10,- en toen om 14.45 weer opweg naar huis gegaan omdat het gewoon TE DRUK WAS!
rangry.gif

Volgend jaar misschien buiten het weekend anders hoeft het voor mij niet meer hoor. :N
Kippenhok.
bonk.gif

Gelukkig had ik zelf eten en drinken bij want €4,50 voor een broodje worst.

En het viel mij ook op ja dat sommige artikelen gewoon duurder waren als normaal in een winkel. :?
staanplaatsgeld zeker ook verhoogd dit jaar

vond het dit jaar ook niet zoveel bijzonders, weinig echt schokkende dingen die mij een wouw effect opleverde alleen de ducatie 1098s die was echt genieten en natuurlijk de dames in de strakke strechtpakjes :+

volgend jaar sla ik hem misschien wel over mits ik niks nodig heb

Mooie motoren gezien.
Zelf een met dubbele koplampen. :P
full

Laatst bewerkt:
Toch vind ik het oude spul mooier. :P

Dit is een Benelli uit de jaren 70 met wel 6 cilinders. Er was een 750 en een 900. :Y

Mooi spul.
Moet ik wel een foto meesturen natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Toch vind ik het oude spul mooier. :P
full

Dit is een Benelli uit de jaren 70 met wel 6 cilinders. Er was een 750 en een 900. :Y

Mooi spul.
Moet ik wel een foto meesturen natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Was best gezelli

Laatst bewerkt:
Jullie hebben allemaal de groete van deze dames op de Honda stand. :W

full

Veel motoren gezien op de Motorbeurs. :P
Ook met 2 koplampen. :P

iemand nog de RWP Stuntriding promo gezien? leuk filmpje bij de Exlusive/Vortex stand!

zag meteen dat het bekenden betrof op de film :P
Ik ga een jaar overslaan; echt vernieuwend is het niet, voornamelijk kleding en vrij weinig acc. :z

Laatst bewerkt:
Ben vandaag ook op de beurs geweest, was aardig druk, pas na half 4 werd het wat rustiger...

Heb natuurlijk ook een aantal foto`s gemaakt, hier een paar foto`s:
f11of8.jpg

f12ee9.jpg

f13qf7.jpg

f15lg9.jpg

f14ja2.jpg

f16io2.jpg

f17ga3.jpg

f18bf9.jpg

f19dc8.jpg

f20ys7.jpg

f21sz9.jpg

f22ol8.jpg

f23zc7.jpg

f24jr9.jpg

f25ii2.jpg

f26qf1.jpg

Conclusie: Ik heb me genoeg kunnen oriënteren wat kleding betreft :9~

Het was dit jaar voor het eerst. Andere jaren ben ik naar de motorbeurs geweest in Zwolle en Groningen. Vergeleken daarmee is dit een grote beurs. Alhoewel Groningen is ook de moeite waard. Alleen jammer dat er inderdaad zoveel stands stonden met kleding.
Ik heb vandaag alleen een achterbok gekocht. Wou nog even kijken naar de stand voor
double headlights, maar niet weer aan gedacht.
Ik heb nog wel even gezeten op OOIT mijn toekomstige motor. Zie foto! :9~

Volgend jaar zeker weer, alleen niet meer met de NS. WAT WAARDELOOS!!!!
(Seinstoring naar Amersfoort, omrijden B| )

full

Terug
Bovenaan Onderaan