[Centraal] Alle verhalen Megameeting 2004(no-pics)

@Boefke, succes met je oliebrik!!!
@Meneer Ritzen, ik wou je wel zien, maar ik zag je niet. Hopelijk beetje goedgemaakt ;)
@Flame en Draadje: Ben benieuwd wat ervan komt ;)
@Onslow: Succes met oplappen van je fiets en je eigen schaafje.
@Alle andere bekenden: Leuk jullie weer eens gesproken te hebben.

Zeg eh LCB bedankt voor de leuke foto's die je gemaakt hebt en ik was toch al opzoek naar een andere motor... ;)

Laatst bewerkt:
maar wij zijn dus ook terug ( had best in de andere topic gekunt) maar was bere leuk veel mooie bike's gezien :9~
En toen in weer in Harderwijk was bijna kuipdown gemaakt :X |(
kon nog net met m'n voet afzetten van de grond met het gevolg stuk uit m'n schoen B|

Maare volgend jaar weer ,

grtzz daniel
Hela, kun je mij ff mailen op chris@kabelfoon.net. Dan kunnen we wat foto's ed. uitwisselen.....

O.K., ik had dit gister al gepost in het "vertrek vanuit Den Haag/PPP" topic, maar aangezien Spider wil dat we hier verder gaan doe ik dat ;)

Door Arckira op 10-05-2004 01:59

Mensen, zo te lezen heeft iedereen 't weer naar z'n zin gehad *D Ik ook, maar wil wel ff opmerken dat ik 't op z'n zachtst gezegd lullig vind dat de meesten (..echt, we waren nog maar met z'n 6-en!..) de kriebels niet in bedwang konden houden en op eigen houtje vertrokken..voor 09:30 uur, terwijl de topicstarter om 10:00 uur wilde vertrekken!
Dirk130 (..de topicstarter..), besteed hier toch aardig wat tijd aan en vervolgens laat iedereen 'em gewoon staan! Beetje jammer '(

Het was overigens wel typerend voor de rest van de dag want in venendaal (..en eigenlijk ook amersfoort..) gebeurde precies hetzelfde..het blijkt dat zoiets groots toch niet makkelijk in goede banen geleid kan worden zonder duidelijke afspraken..

Wel een grote dank nog aan Kaasszje voor de koffie :}

Echt gaaf al die motoren!!! *D
Alleen 's morgens bij het vertrek om 10 uur vanuit Amersfoort naar Veenendaal, ging de groep wel erg snel door Amersfoort heen. Was na een aantal stoplichten de aansluiting al een beetje kwijt. Bij deze wil ik degene op een gele motor met een grijze helm even bedanken voor het achterom kijken en het wat langzamer gaan rijden, zodat ik en nog een ander toch nog bij de groep konden aansluiten.
Anders was ik op weg naar Veenendaal al in Amersfoort verdwaald geweest |(

We zijn net terug uit Veenedaal.
Ik kon het niet laten en ben toch op de motor gestapt, ik had/heb al last van mijn hand, dus dit kan er ook nog wel bij.
Na een half jaar geen motor te hebben gereden was het zo ongelofelijk lekker rijden :} En wat een weer! :}

We waren er tegen 10:30 en toen waren er al zo'n 300 motoren.
Ik heb we een aantal nieuwe mensen leren kennen, maar ben alleen helaas weer de namen kwijt B|
Motorengeltje, jammer dat ik je pas zag toen we wegreden, volgende keer beter!
Ik heb geen foto shoot gezien :?
Motordevil, je kan mijn e-mail adres vinden in mijn profiel voor de foto die je hebt gemaakt ;)
Mister motor-forum, was leuk je weer te zien!

Ik schat dat er zo'n 800 motoren waren :} , maar het kunnen er ook 1000 geweest zijn. Volgende keer maar uitwijken naar een andere lokatie ;)

Ik heb me prima vermaakt!
Ja idd, dat was echt heel kort maar krachtig ;)

Ik vond het ook leuk mijn naamgenote eens te zien (Motorengel) :)

Via deze weg wil ik nog 2 mensen bedanken en wel de meneer van deze aanhanger voor het leveren van een bout + moer
babes_1.jpg

en het Flippie van Jessy die met deze bus kwam met het helpen van het verlengen van enkele draadjes zodat onze knippers wel werkten
DSCF0022.jpg

Jessy is de muts die tegen de bus hangt en der flippie staat te wijzen O-)

Wisten die mensen van de Mac nou van te voren van de meeting, of stonden ze ietwat verbaasd te kijken?

Wisten die mensen van de Mac nou van te voren van de meeting, of stonden ze ietwat verbaasd te kijken?

Ik hoorde iets dat ze op 80 man hadden gerekend ipv 800 :?

Ze waren wel ingelicht.
Degene die bericht aan nam zal wel bordje "in opleiding" op ze jassie dragen.

Bij de mac in Amersfoort echt niet kreeg ik de indruk ..deze goof kreeg kennelijk de opdracht van zijn suprieuren om de MAC parkeerplaats te beschermen van die donderse brommers...

Best gelachen om dit feit :]

Bijlage: mm16.jpg

Bij de mac in Amersfoort echt niet kreeg ik de indruk ..deze goof kreeg kennelijk de opdracht van zijn suprieuren om de MAC parkeerplaats te beschermen van die donderse brommers...

Best gelachen om dit feit :]

Dacht dat je daar juist een bak koffie kreeg op vertoon van je helm :?

Deze zeker ook zo'n bordje op ze shirt })

Ik vond et ook erg mooi, misschien moeten we MC Donalds volgens jaar maar als sponsor vragen :)

Misschien hebben mensen mij nog wel meegemaakt, haha die stinkende rokende RS 125 tijdens de rit naar Amersfoort..ik schaamde me dood. Dr gaat binnenkort wat aan gebeuren! :)

Zo gauw iemand iets op de mat heeft van een flits onderweg even melden?
Ikzelf reed mee van Akermaat naar Veenendaal, daar is vast onderweg geflitst. Er zat ook af en toe best de gang in. Ik houd iig de komende weken de deurmat met spanning in de gaten.[met mijn mazzel... ...]

hehe racemonstertje was jij die RS naast me (meid in geel-zwarte combi ?)

stinken deed het wel :( , maar dat had ik er voorover bvoor het zicht dat ik had als ik is goed op de remmen ging :+

Het was idd een leuke dag.
weer wat gezichten gezien van mensen die ik al een keertje genard heb op MF :+

ennuh..... die knaap met die lucht horn die op een veels te vroeg tijdstip van zich liet horen.
Die mag volgend jaar iedereen op een Sundea-ijsje Caramel met nootjes trakteren.

Weer een belangrijke noot voor volgend jaar. hou je aan het tijd schema die je op internet post en wijk daar niet van af!!!

Zullen wel de zenuwen zijn geweest ;)

Er was ook iemand op MF die zei dat de MAC rekening hield met onze komst.
Die mag ook iedereen trakteren maar dan om een medium Ice-Tea zónder ijs!!
2 kassa's open en te weinig personeel ingezet (de krenten) Volgende keer maar eens de andere kant afslaan!! zit een Burger King en die heeft ook zo'n fraaie parkeerplaats.
En verandering van spijs doet ook eten :}

Laatst bewerkt:
Zo gauw iemand iets op de mat heeft van een flits onderweg even melden?
Ikzelf reed mee van Akermaat naar Veenendaal, daar is vast onderweg geflitst. Er zat ook af en toe best de gang in. Ik houd iig de komende weken de deurmat met spanning in de gaten.[met mijn mazzel... ...]

idem voor deze belg. laat ons hopen dat het teveel werk is om een pv doortesturen naar belgie met al die gekke hollanders op die dag :P

maar al met al .....een geslaagde dag en het was echt super weer.en snow?ik denk dat ik nu wel weet wie jij bent,en jij had het goed,ik ben die kale met die sik hahahahahaha

maar al met al .....een geslaagde dag en het was echt super weer.en snow?ik denk dat ik nu wel weet wie jij bent,en jij had het goed,ik ben die kale met die sik hahahahahaha

was jij degene met die klereherrie...???? :}

Ik zag 2 van die fietsen bij elkaar staan in Amersfoort...bij die kraan....(skybox)

Echt gaaf al die motoren!!! *D
Alleen 's morgens bij het vertrek om 10 uur vanuit Amersfoort naar Veenendaal, ging de groep wel erg snel door Amersfoort heen. Was na een aantal stoplichten de aansluiting al een beetje kwijt. Bij deze wil ik degene op een gele motor met een grijze helm even bedanken voor het achterom kijken en het wat langzamer gaan rijden, zodat ik en nog een ander toch nog bij de groep konden aansluiten.
Anders was ik op weg naar Veenendaal al in Amersfoort verdwaald geweest |(

En dan reed ik daar vooraan nog ontzettend rustig en kreeg van alle kanten commentaar dat ik te langzaam die kant op reed.
zie je wel deed ik het niet voor niets :+

Ik vond het heel geslaagd.. ben niet mee gereden naar Amersfoort, maar gewoon al die motorfietsen bij elkaar in veenendaal was al schitterend.

@Bike_Magic was een hele mooie route zo terug over de dijk.. die ga ik vast nog een keertje rijden.

Het was idd een leuke dag.
weer wat gezichten gezien van mensen die ik al een keertje genard heb op MF :+

ennuh..... die knaap met die lucht horn die op een veels te vroeg tijdstip van zich liet horen.
Die mag volgend jaar iedereen op een Sundea-ijsje Caramel met nootjes trakteren.

Weer een belangrijke noot voor volgend jaar. hou je aan het tijd schema die je op internet post en wijk daar niet van af!!!

:^ en dat geldt ook voor de rit ernaartoe...een aantal mensen stonden nog te tanken toen de meute nog voor 10:30 vanuit De Lucht vertrok...
Verder, zorg dat iedereen enigzins op de hoogte is hoe je wilt gaan rijden. Hadden wij limbo's vanaf De Lucht gerekend op een ritje door het Brabantse platteland, reed iedereen toch gewoon via autosnelwegen :?
We hebben ons verder best vermaakt op de meeting :)

Note to self: volgende keer zelf een route binnendoor regelen...

hehe racemonstertje was jij die RS naast me (meid in geel-zwarte combi ?)

stinken deed het wel :( , maar dat had ik er voorover bvoor het zicht dat ik had als ik is goed op de remmen ging :+

Pff, ik reedt naast een gozer op een wat oudere Suzuki GSX-R die meestal wat verder achterbleef en daarna weer flink gas gaf en weer bij was.

Ik zelf heb een grijs/zwarte combi, en dit is mijn motor:

rs125.jpg

Of ik et nu was kun je misschien zelf wel beoordelen :)

:^ en dat geldt ook voor de rit ernaartoe...een aantal mensen stonden nog te tanken toen de meute nog voor 10:30 vanuit De Lucht vertrok...
Verder, zorg dat iedereen enigzins op de hoogte is hoe je wilt gaan rijden. Hadden wij limbo's vanaf De Lucht gerekend op een ritje door het Brabantse platteland, reed iedereen toch gewoon via autosnelwegen :?
We hebben ons verder best vermaakt op de meeting :)

Note to self: volgende keer zelf een route binnendoor regelen...
tja... ik was een van de personen die nog stond te tanken...

ben daarna wel binnendoor achter 1 persoon aan gereden (met nog 20 anderen of zo)... was een zeer mooie route!!!

thnx daarvoor!!

en ook die kerel met dat witte shirt over zijn leren pak heen! dank voor de "aanwijzingen" onderweg! ben nog steeds niet ervaren genoeg qua rijden maar het hielp vaak wel te zien dat er mensen rekening met je hielden!

Terug
Bovenaan Onderaan