Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij wel, ik zat achterin en moest soms aardig doortrekken! Maar goed, soms 140 kan geen kwaad.. Dank iig!
alleen jammer dat in den bosch ineens iedereen weg was toen wij nog met een man of 5 stonden te tanken!!
Moet al die informatie nog even rangschikken in mijn hoofd. Was iets te veel voor me, ben nog in de war. Net of ik de hele dag naakte wijven heb gezienNou nou, 800+ geweest gisteren en nog nie eens 200 reply's
Iedereen zo onder de indruk dat ze sprakeloos zijn geworden
Gel*l...Als het hier over een naakte wijven gaat, dan zit een topic in no-time op 1567 reply's.Moet al die informatie nog even rangschikken in mijn hoofd. Was iets te veel voor me, ben nog in de war. Net of ik de hele dag naakte wijven heb gezien
Shit, heb ik dat nou óók al gemist?Net of ik de hele dag naakte wijven heb gezien
Net of ik de hele dag naakte wijven heb gezien
140 ! We reden voor met 50 / 60kmph.
Vertrektijd uit veenendaal wou ik nog bespreken met black eagle maar die kon ik niet vinden. Sorry voor diegene die daardoor wat hebben gemist... weten we dat ook weer voor de volgende keer!!!
Alsof iemand daar op wacht, maar toch: 10 voor half 9 weggereden in Valkenswaard --> in 10 minuten naar MHE gereden. Wist niet dat zondagmorgen zo relaxed rustig was! Maar daar was dus niemand en 5 minuten later stond ik bij de Shell (naast Mac) in Best... alleen. Toen kwamen er wat onbekenden met het bekende stickertje en zijn we naar de Lucht gereden. Daar vond ik het al geslaagd!Gel*l...Als het hier over een naakte wijven gaat, dan zit een topic in no-time op 1567 reply's.
Ander excuus graag en je verhaal gelijk ook maar.
was ook mijn eerste MF meeting, was leuk ( voor eens in 't jaar ) want dit was een beetje to much.
Ik hou zelf van sportief rijden, maar dat gaat natuurlijk niet met 850 man ( en vrouw ).
Misschien een 'sportief' clubje in Noord holland met een plaatsje voor horney beschikbaar ?
Was weer leuk dagje.
Veel bekenden gezien en even gesproken...
al blijf ik slecht in namen onthouden bij de gezichten Je weet wat er gebeurt he met je wespentaile na een spinnekus
Lekker gereden vandaag. Vanuit Akermaat (Heemskerk) naar Veenendaal was eigenlijk het beste stuk. Nog mooi rustig op de weg. Hele groep (stuk of 80) kon bij elkaar blijven. Topdag, voor herhaling vatbaar!
Greetz, Wouter
bedankt voor hulp bij de lekke band van Peter748!!!
[/or dequote]
hoe is het daar mee ,
heeft die nog meegereden met de toerrit ,zal wel niet .
Was een toffe dag met al die motormuizen .
Trouwens dopy jij kan aardig banden repareren.
Mja, hoezo bespreken? Er stond in de openingspost van het oorspronkelijke topic al maanden 13:30. How hard could it be.140 ! We reden voor met 50 / 60kmph.
Vertrektijd uit veenendaal wou ik nog bespreken met black eagle maar die kon ik niet vinden. Sorry voor diegene die daardoor wat hebben gemist... weten we dat ook weer voor de volgende keer!!!