Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en dat geldt ook voor de rit ernaartoe...een aantal mensen stonden nog te tanken toen de meute nog voor 10:30 vanuit De Lucht vertrok...
Verder, zorg dat iedereen enigzins op de hoogte is hoe je wilt gaan rijden. Hadden wij limbo's vanaf De Lucht gerekend op een ritje door het Brabantse platteland, reed iedereen toch gewoon via autosnelwegen
We hebben ons verder best vermaakt op de meeting
Note to self: volgende keer zelf een route binnendoor regelen...
Leuke dag gehad tijdens de Mega Meting.
Hoop dat het volgend jaar weer herhaald wordt.
Alle hulde aan de organisatie.
Er is een groep binnendoor gereden. Jij was toch die gast met die muziek?
..hij is weer scherp..zoals altijdHet was idd een leuke dag.
weer wat gezichten gezien van mensen die ik al een keertje genard heb op MF
ennuh..... die knaap met die luchthoorn die op een veel te vroeg tijdstip van zich liet horen..die mag volgend jaar iedereen op een Sundea-ijsje Caramel met nootjes trakteren.
Weer een belangrijke noot voor volgend jaar. hou je aan het tijdschema dat je op internet post en wijk daar niet van af!!!
Zullen wel de zenuwen zijn geweest
Er was ook iemand op MF die zei dat de 'Mac' rekening hield met onze komst.
Die mag ook iedereen trakteren maar dan op een medium Ice-Tea zónder ijs!!
3 kassa's open en te weinig personeel ingezet (de krenten) Volgende keer maar eens de andere kant afslaan!! zit een Burger King en die heeft ook zo'n fraaie parkeerplaats.
En verandering van spijs doet ook eten
Geloof dat je gelijk hebt als je zegt dat er geen organisatie was...waar gaat dit over (..zeker nog nooit iets meegemaakt, d'r was trouwens helemaal geen meting..) nee, sorry hoor, maar organisatorisch stelde dit nix voor..(..of was dat nou juist de bedoeling ..)
Eerst maandenlang mensen mobiliseren (..dat op zich is wel aardig, aan de andere kant het woord 'MegaMeeting' heeft iets magisch daar komen zowiezo veel mensen op af..) om vervolgens veel van die mensen verbaasd/verdwaasd achter te laten..
Iemand (..sorry, Redline Rider..) die op 'aandringen' dan maar ff veel te vroeg op de toeter blaast omdat 'ie 'de topicstarter(..BlackEagle..) niet kan vinden'
Nee, het was 'Mega', maar daar is alles mee gezegd.. ..nope, dawas FuckHetMilieu..ook met nen FJR
Geloof dat je gelijk hebt als je zegt dat er geen organisatie was.
En dr waren enkel wat mensen die een en ander aanstuurde.
de meeting was precies wat ik er van verwacht had.top dus.
Gelukkig stond er op de parkeerplaats een motorrijder die het wel wist en ons de goeie kant weer opleidde.
flippie????????? rikkie maag ook hoor maar graag gedaan en was nog wel direct aan de slag gegaan heb de hele dag geen koffie gehad was dus ook erg brak toen ik thuis wasVia deze weg wil ik nog 2 mensen bedanken en wel de meneer van deze aanhanger voor het leveren van een bout + moer
(Afbeelding)
en het Flippie van Jessy die met deze bus kwam met het helpen van het verlengen van enkele draadjes zodat onze knippers wel werkten
(Afbeelding)
Jessy is de muts die tegen de bus hangt en der flippie staat te wijzen
Er is een groep binnendoor gereden. Jij was toch die gast met die muziek?
..niet zo bescheiden.."Mister BoomBox"..Nou nou nou, Muziek, muziek, muziek?
't kon er voor de Mega Meet net voor door
heb ik wel gehad op vertoon helm maar was in venendaalDie bak koffie die kreeg je niet ze wisten van niks zeiden ze
Vorig jaar kreeg je in A'foort een bak koffie op vertoon van een helm. Had toen iemand geregeld wiens dochter daar bij de Mac werkt(e). Dit jaar kreeg je vlgs. mij in V'daal een bak koffie op vertoon van een helm, idd.heb ik wel gehad op vertoon helm maar was in venendaal
zie je en dah voor een domme indo maar toen het heel druk was gingen ze idd verkondigen dat de koffie op was geloof ik .Vorig jaar kreeg je in A'foort een bak koffie op vertoon van een helm. Had toen iemand geregeld wiens dochter daar bij de Mac werkt(e). Dit jaar kreeg je vlgs. mij in V'daal een bak koffie op vertoon van een helm, idd.
..niet zo bescheiden.."Mister BoomBox"..
Maarre, U heeft 't naar Uw zin gehad
(..ThaSpank zag trouwens Warped1 voor jou aan ..of hebbie daar overheen gelezen?..)
Echt een geweldige dag gehad super.
..waar gaat dit over (..zeker nog nooit iets meegemaakt, d'r was trouwens helemaal geen meting..) nee, sorry hoor, maar organisatorisch stelde dit nix voor..(..of was dat nou juist de bedoeling ..)
Eerst maandenlang mensen mobiliseren (..dat op zich is wel aardig, aan de andere kant het woord 'MegaMeeting' heeft iets magisch daar komen zowiezo veel mensen op af..) om vervolgens veel van die mensen verbaasd/verdwaasd achter te laten..
Iemand (..sorry, Redline Rider..) die op 'aandringen' dan maar ff veel te vroeg op de toeter blaast omdat 'ie 'de topicstarter(..BlackEagle..) niet kan vinden'
Nee, het was 'Mega', maar daar is alles mee gezegd..
wat wil je dan? een toespraak? kringgesprek met 900 man?
moet wel zeggen dat ik het na 1,5 uur ook wel gezien had, maar om nou mensen die de kar trekken hierop aan te vallen is wel wat kort door de bocht. Anders een idee om zelf volgend jaar de boel op poten te zetten?
En benutDenk dat je je kans gehad hebt, Spidah zoent bijna iedereen...
Oeps, wat heb ik nu weer over hoop gehaaldKijk jij nou maar uit want de volgende keer ken ik je ineens niet meer
Wij waren gisteren op een verjaardag.
Er zit daar een man en die was op de motor. Het gesprek was dus ook snel motoren.
Hij: Was laatst op zondag lekker aan het rijden richting IJmuiden.
Kom bij Amsterdam, zie ik een groep met een 40 motoren ofzo.
Wij: Niet verbaasd natuurlijk. Dus maar OWWWW gezegd
Hij: Er reed echt van alles door elkaar. Ook 1 met pantermotief. Reed op zijn achterwiel. En niet een klein stukje, nee een heel eind. Mooi hoor.
Ik: Zal ik je foto's sturen dan?
Hij: Ja gaaffff, leuk.
Maar ff over de MM verteld gelijk.
Dit zal dus niet de enige verjaardag zijn waar het ongemerkt ter sprake is gekomen
wat wil je dan? een toespraak? kringgesprek met 900 man?
moet wel zeggen dat ik het na 1,5 uur ook wel gezien had, maar om nou mensen die de kar trekken hierop aan te vallen is wel wat kort door de bocht. Anders een idee om zelf volgend jaar de boel op poten te zetten?