Buongiorno TUONO Belissimo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W


Zodra ik hem weer in mekaar heb zitten (in de goede zin van het woord :+ ) komen er plaatjes... Nu eerst nog even afwachten wanneer de monteur de fiets nagekeken heeft en de vloeistofjes weer heeft vervangen. Aangezien hij meteen een complete beurt krijgt natuurlijk. Heeftie wel verdiend, na zo lang stil te hebben gestaan. Krijgtie daarna weer op zn mieter ;)

Ik las over een stickerset die niet tof was... Iemand een idee waar ik wel juiste stickers vandaan kan toveren?
 
3 september is er nog een circuitdag vrij op Assen voor 150 EU bi Trackdays for all
!!

Nog gegadigden hier?? 150 EU :P
Volgens mijn 179,- alleen als je 2 dagen boekt kost die dag 150.-
Welk niveau schrijven jullie in? Lijkt me leuk om met meerdere tuono's gaan knallen.
Ga proberen vrij te regelen.
 
Volgens mijn 179,- alleen als je 2 dagen boekt kost die dag 150.-
Welk niveau schrijven jullie in? Lijkt me leuk om met meerdere tuono's gaan knallen.
Ga proberen vrij te regelen.

Idd volgens mij ook alleen als je 2 dagen boekt. Als de motor klaar is en wel, dan wil ik 3 september ook. En dan in groep 2 :)
 
Iedereen heeft gelijk!! Het is inderdaad 179 Eu voor die Schraperts -O- -O-
Ze weten het altijd zo lekker te brengen 8-)

Maar ik heb toch ingeschreven om het seizoen maar weer lekker af te sluiten (volgens mij is het nog steeds niet echt begonnen) -O-

Rich ik weet niet waar jij groep 3 ziet staan, maar ik zit in Snel :X :X
 
ik hoorde iemand groep 2 roepen dus ik ging er vanuit dat het hetzelfde werkt als bij msl.
Bij het inschrijven zag ik idd beginner/gevorderd/snel.

ik ben het niet maar ik ga me dan ook inschrijven in snel, ik zie wel wat er gebeurd *O*

ik haak aan bij die rosso tuono en laat hem niet gaan!!!
weer heel veel zin an 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan ga ik in beginner/gevorderd... Ff kijken hoe m'n kop staat met inschrijven :+ . Eerst 29 augustus iig op Zandvoort nog groep 1 instructie :)

En ook hier nog ff; gefeliciteerd King *O* ! Snelheid komt met de jaren toch :9 ?
 
thx frekie.
ik wordt gelukkig nog niet langzamer iig ;)

Als je 29 augustus inslingerd op cpz kun je makkelijk mee met de snelle groep 3 sept.
veel leuker man, met ze alle in 1 groep. :Y
 
Laatst bewerkt:
dan ook maar een poser piccie !
full
 
Zo, net terug van zes dagen sturen in het Ertsgebergte, vlakbij de grens met Tsjechië. Erg leuk rijden daar en ook geboft met het weer. Eerste twee dagen wel heet (35 °C), maar na een nacht onweer hadden we echt lekker weer om te rijden. Een aanrader! En terug in NL begon het natuurlijk weer te regenen.

@Arie68: Wil je mijn oude plaatje in de OP vervangen voor deze? Thnx!

full
 
Hey dat ding heb ik vd week nog gespot op een regenachtige zondag :Y
Grtzz Moes
Regenachtig? We hadden peddels en een snorkel nodig, mijn laarzen zijn nog steeds nat!

Volle bak weg bij het stoplicht met 4 tuono's geeft wel een aardig geluidje ( volgens Klaas)

BBQ was gezellig! En maakte die regen weer een beetje goed. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Na een paar weken twijfelen over een Tuono ga ik morgen toch weer kijken naar eentje.
Heb diverse fietsen overwogen, gezien, gereden:

Monster: net te tam op hogere snelheid (150+)
Streetfighter: S is buiten budget en de gewone vind ik dan weer net niet leuk genoeg. + qua sturen niet bepaald onderscheidend. Geef liever geld uit aan functionaliteit dan aan imago

Speed triple: voorkant mooi, achterkant niet mooi, blok qua karakter te netjes/tam

Brutale: looks minder en het is een 4 cylinder (of 3) en ik wil toch echt heel wat anders rijden dan mijn vorige 4 cyl. racers.

KTM: hou ik niet van. Heb ik helemaal niks mee

De Jappen: niet speciaal genoeg, nijgt weer teveel naar racer.

Corsaro Veloce: Meest gaaf, eigenlijk meteen verliefd op de looks en het geluid. Maar ik volg nu 3-4 maanden het Corsaro topic en het lijkt meer op een sleuteltopic dan een rijderstopic.


Dus toch weer Tuono kijken. Deze keer een rood / witte Factory uit 2008 met Full AKRA, power commander, sportfilter en slechts 8000km gelopen.......(althans dat zegt de advertentie) Eigenaar is een 55 jarige man. Alle originele onderdelen erbij.

Ben benieuwd of die km stand klopt en hoe ze erbij staat. Heb met mijn zoektocht de afgelopen maanden toch al aardig wat teleurstellingen gezien.......
(Behalve die zwarte bij Verhoeven maar ik nijg echt meer naar wit)

Groet, bikefreak
 
Na een paar weken twijfelen over een Tuono ga ik morgen toch weer kijken naar eentje.
Heb diverse fietsen overwogen, gezien, gereden:

Monster: net te tam op hogere snelheid (150+)
Streetfighter: S is buiten budget en de gewone vind ik dan weer net niet leuk genoeg. + qua sturen niet bepaald onderscheidend. Geef liever geld uit aan functionaliteit dan aan imago

Speed triple: voorkant mooi, achterkant niet mooi, blok qua karakter te netjes/tam

Brutale: looks minder en het is een 4 cylinder (of 3) en ik wil toch echt heel wat anders rijden dan mijn vorige 4 cyl. racers.

KTM: hou ik niet van. Heb ik helemaal niks mee

De Jappen: niet speciaal genoeg, nijgt weer teveel naar racer.

Corsaro Veloce: Meest gaaf, eigenlijk meteen verliefd op de looks en het geluid. Maar ik volg nu 3-4 maanden het Corsaro topic en het lijkt meer op een sleuteltopic dan een rijderstopic.


Dus toch weer Tuono kijken. Deze keer een rood / witte Factory uit 2008 met Full AKRA, power commander, sportfilter en slechts 8000km gelopen.......(althans dat zegt de advertentie) Eigenaar is een 55 jarige man. Alle originele onderdelen erbij.

Ben benieuwd of die km stand klopt en hoe ze erbij staat. Heb met mijn zoektocht de afgelopen maanden toch al aardig wat teleurstellingen gezien.......
(Behalve die zwarte bij Verhoeven maar ik nijg echt meer naar wit)

Groet, bikefreak

Succes nog even dan met zoeken! Klinkt goed ook weer waar je gaat kijken. Zou idd even naar de km stand vragen, maar zou bij mij niet echt een alarmbel af gaan. Toch wel weer een leuke zoektocht :) .

Ik zag hier gisteren in Houston trouwens een Tuono rijden met... Komt ie..... High way steps -O- ;( B| .... Echt serieus... Ik ben er al langer achter dat een Amerikaan nog slechter bochten kan maken als ik... Maar high way steps.... Wtf :N
 
Ik zal me hier ook maar is melden.

Sinds enkele weken in het bezit van een Aprilia Tuono 1000R uit 2009.
De motor heeft ongeveer 9000KM gelopen en de volgende modificaties zitten er op:
-Scorpion slip on exhaust
-Zwart Stuur
-Pazo rem en koppelingshendel
-Zwart remvloeistof reservoir

Maar foto's zeggen meer dan woorden:
971828_669014403125474_210046309_n.jpg


484612_669014393125475_717676165_n.jpg


Helaas is dankzij wat prulwerk van de vorige eigenaar de Radiateur lek geraakt.
Te dikke schroefjes gebruikt om de kapjes in de radiateur vast te zetten.
En de bellypan waren op nattelak stickers geplakt, dus die ligt bij de spuiter.
 
Zo helemaal naar Gent (B) gereden en de proefrit op de Factory gemaakt.

Op zich niks merkwaardigs maar met het uit de garage duwen kwam er een metallisch tikkend geluid van het achterwiel vandaan. En na de proefrit hetzelfde met het in de garage duwen. Kon het niet plaatsen? Het was zeker niet de ketting.
Bij het rijden vond ik hem ook enorm spoorgevoelig.

Waar duid dat tikkend geluid op, versleten achterwiellager?
 
gisteren terug gekomen van "week motorren :] met de auto en aanhanger naar Lermoos,volgende dag via Lech en St Anton,naar Livigno via de pont van Comomeer,naar de Guzzi fabriek,slapen in Mandello, naar meer van Iseo en toen naar Salo aan het Gardameer. 8-) door naar Trento en via de oude Brenner weer naar Lermoos.
mooi weer ,goede wegen ,lekker eten en drinken :9
voorvork (Ohlins ) zo lek als een mandje ! slechte zaak, 10.000km en nu al stuk,dealer zegt komt omdat je te weinig rijdt !! lekker argument :X

foto-1.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan