Tuono Bastards Deel 21

Vind ik ook wel en is voor mij de enig positie waarbij ik nog een tanktas kan plaatsen zonder in de bochten in de knel te komen. Alternatief is de navigatie van Aprilia zelf via het dashboard, maar die is erg basis meen ik te weten...
 
Nee. Ik heb twee gaatjes moeten boren. Uurtje was ik klaar met wisselen.

Je kunt trouwens ook de accossato hb173. Dat stuur is 1 op 1 het zelfde als een gen 1 of gen 2 stuur. Accossato was de leverancier van de gen 1 en gen 2 sturen.
 
Laatst bewerkt:
Nee. Ik heb twee gaatjes moeten boren. Uurtje was ik klaar met wisselen.

Je kunt trouwens ook de accossato hb173. Dat stuur is 1 op 1 het zelfde als een gen 1 of gen 2 stuur. Accossato was de leverancier van de gen 1 en gen 2 sturen.
Ik houd 'm zeker even in gedachten, ik heb de v4 nog niet zo lang, maar ik merk wel dat de zithouding wat meer gebogen is richting het stuur t.o.v. de Gen2.
 
Ik houd 'm zeker even in gedachten, ik heb de v4 nog niet zo lang, maar ik merk wel dat de zithouding wat meer gebogen is richting het stuur t.o.v. de Gen2.
Precies dat. Dat ervaarde ik ook qua zithouding. Veel op de forums gelezen over het wisselen van het stuur en ik kon een tweedehands gen 1 stuur overnemen. Dus meteen gekocht en omgezet. Helaas nog niet kunnen rijden omdat ik mijn zadel heb weggebracht voor nieuw schuim.
Welke V4 heb jij?
 
Precies dat. Dat ervaarde ik ook qua zithouding. Veel op de forums gelezen over het wisselen van het stuur en ik kon een tweedehands gen 1 stuur overnemen. Dus meteen gekocht en omgezet. Helaas nog niet kunnen rijden omdat ik mijn zadel heb weggebracht voor nieuw schuim.
Welke V4 heb jij?
v4 1100 Factory uit 2017.
 
Wil je ook niet opjagen maar was gewoon nieuwsgierig vanwege de uiteenlopende verschijnselen...

Nou, er is een update en het is geen leuke...
Dashboard is door Carmo Electronics defect en niet meer repareerbaar bevonden. Oftewel, ik mag op zoek naar een nieuw dashboard wat een speld in een hooiberg lijk te zijn en/of de prijs is aanzienlijk. Totaalplaatje van onderzoek door de garage, onderzoek door Carmo Electronics, nieuwe dashboard, inleren, etc etc zal zeker 1500-2000 gaan kosten.

Al met al, dit was de druppel. Men weet namelijk niet wat heeft geleid tot het probleem van het dashboard. Problemen die terug kunnen komen ben ik geen fan van. Alleen, motor verkopen in deze staat lijkt niet te doen, rijdt immers niet. Ik ga eens handelaren mailen met de vraag wat er voor de motor in deze staat gegeven wordt. Rijdende maken om dan te verkopen (zelf nog geen 250 km gereden) voelt alleen zo dubbel.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo zo snel vervangen? Is dit volgens de handleiding of eigen ervaring?
300V is raceolie met ester en werkt het beste onder constante hoge belasting. En juist hierdoor is het ook sneller verzadigd en moet je het vaker wisselen. Ik heb er 1x mee gereden. Nu rijdt ik 7100 en bevalt me prima. Sportief straat gebruik en 1-3 per jaar circuit dag.
 
Nou, er is een update en het is geen leuke...
Dashboard is door Carmo Electronics defect en niet meer repareerbaar bevonden. Oftewel, ik mag op zoek naar een nieuw dashboard wat een speld in een hooiberg lijk te zijn en/of de prijs is aanzienlijk. Totaalplaatje van onderzoek door de garage, onderzoek door Carmo Electronics, nieuwe dashboard, inleren, etc etc zal zeker 1500-2000 gaan kosten.

Al met al, dit was de druppel.
Motor verkopen in deze staat lijkt niet te doen, rijdt immers niet. Ik ga handelaren mailen met de vraag wat er voor de motor in deze staat gegeven wordt.
Ai, die is vervelend. Welk bouwjaar is het? Ik had hem zeker niet verpatst voor een handelaars prijs. Desnoods in de hoek van de garage gezet tot ik een dashboard had.
 
Ai, die is vervelend. Welk bouwjaar is het? Ik had hem zeker niet verpatst voor een handelaars prijs. Desnoods in de hoek van de garage gezet tot ik een dashboard had.

Modeljaar 2008.

Lijkt mij ook, verwacht dat er wel ergens een dasboard te bemachtigen valt.

Carmo kon niet aan een dashboard komen en zag daar een probleem in omdat het onderdeel niet meer gemaakt wordt. Dat heb ik negatief opgevat, negatief als in speld in hooiberg. Echter te negatief als in dat ik er reeds één gevonden heb. Wel 80K gelopen dus oud modelletje. Kilometerstand maakt niet uit blijkbaar, die kan men overzetten uit de oude teller. Prijs was in lijn met wat verwacht was dus geschatte kosten blijven helaas ook gelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan