Bullet erbij..

Het is droog-achtig.. ik dak bezemen, 3 uur laten met handdoek naden drogen en weer proberen te kitten, maar dat Illbruck spul wat net zo goed zou zijn als tixophalt hecht ECHT niet? Het plakt alleen aan je vingers maar kleeft gewoon niet op het dakleer en schuift er zo af?
raar..
Geen idee wat ik verkeerd doe.. Het spulk word toch heus wel eens gebruikt door mensen?
 
Geen idee, misschien moet je dat spul wat ik gebruikt heb eens proberen. Bij mij lijkt het dak weer dicht te zijn.
 
Bouwmaterialenzaak had geen wet en seal, ook nooit van gehoord.. wel spul wat ik er op kan kwasten maar.. moet min. 5 graden zijn.
De illbruck bitumenkit krijgt wel goede recensies dus WAT doe ik nu verkeerd? Welke handelingen moet ik verrichten zodat de kit zich hecht/kleeft op het dak? Ik heb de verkoper een bericht gestuurd.
 
1704551468236.jpeg

Werkt prima! Zelfs onder water
 
Dat spul schijnt niet meer leverbaar te zijn.... maar goed, strax heb ik een kast vol spul wat niet werkt? Andere mensen lijken er wel mee te kunnen dichten. Ik denk dat ik eerst moet uitzoeken wat ik verkeerd doe, doch heb werkelijk geen idee...
 
Intussen eens snuffelen voor electrische handschoenen maar.. die zijn wel serieus aan de prijs?
Eigenbouw- van hier- electrisch vest overmorgen eens testen of hij't nog doet..
 
Intussen eens snuffelen voor electrische handschoenen maar.. die zijn wel serieus aan de prijs?
Eigenbouw- van hier- electrisch vest overmorgen eens testen of hij't nog doet..
Ik heb zelf Gerbing handschoenen, lekker warm, maar inderdaad heel prijzig.
De handschoenen zelf vallen wel mee, de batterijen maken het duur.
Maar bij Gerbing krijg je wel levenslange garantie op het verwarmingsdeel.
Goedkoopste is 2ehands, en dan niet in de winter maar juist in de zomer kopen, dan zoekt
bijna niemand verwarmde handschoenen en is de prijs lager.
Het probleem met gebruikt is dat je moet weten welke maat je nodig hebt.
Er is ook geen merk wat precies het zelfde aanvoelt, het beste is dan ook naar een
zaak te gaan (motorzaak of kledingstore) en daar eens gaan passen.
Als je dan weet wat goed past kan je gebruikte zoeken.
 
Laatst bewerkt:
..met een bel rood in de hand wild eik 't voor 137 we eens proberen..
Wel moest het 3 ml terug want van de maattabel klopte echt niets..
Goed, de accu's opladen.. handleiding lezen..
DSCF0098.JPG
DSCF0097.JPG
 
..en het lijkt als wanneer er minder led's banden hij warmer is ingesteld?
Oftwel.. volgens de afbeelding zou de rechter handschoen minder warm zijn dan de linker. De text erbij is wat tegenstrijdig afh. van hoe je het leest
DSCF0099.JPG
 
Ik ben er mee gaan rijden, de BB startte in 1 trap maar de handschoenen? Ik heb ze tijdens de rit beide van 'stand' afgewisseld..
DSCF0100.JPG


Ik merk geen verschil?_O-
 
..en het lijkt als wanneer er minder led's banden hij warmer is ingesteld?
Oftwel.. volgens de afbeelding zou de rechter handschoen minder warm zijn dan de linker. De text erbij is wat tegenstrijdig afh. van hoe je het leestBekijk bijlage 1962988
Dat kan je toch voelen. Als ik die van mij op standje heet zet merk ik dat heel goed, want dan zijn mijn vingers net gebraden worstjes. ;)
Maar ander merk,dus niet 1 op 1 te vergelijken. Ook zitten de mijne direct op de motoraccu aangesloten, en dat scheelt ook vergeleken met batterijen. Met batterijen zouden ze 2 uur in hoogste stand mee moeten kunnen gaan, in de praktijk redden ze dat meestal niet, sowieso
zakt dan de batterijspanning snel waardoor de warmte ook snel minder word. Daarom heb ik een vaste aansluiting op de motoraccu.
 
Laatst bewerkt:
..Snap ik, ik voel verschil echt niet maar zal prijs/kwaliteitsding zijn.. Ik heb op de yammie een stekker naar de accu voor het electr. vest. Ik kan me voorstellen dat net zo iets voor handschoenen nog onhandiger is?
 
..Snap ik, ik voel verschil echt niet maar zal prijs/kwaliteitsding zijn.. Ik heb op de yammie een stekker naar de accu voor het electr. vest. Ik kan me voorstellen dat net zo iets voor handschoenen nog onhandiger is?
Ja, het voordeel van batterijen is dat je geen kabels nodig heb, kabels moet je veel meer rekening mee houden.
Een vaste aansluiting heeft dan weer het voordeel dat je er altijd maximale stroomvoorziening mee hebt.
 
..Deze handschoenen houden de kou er wat van af.. vingertoppen blijven wel koud, doch op zich wordt het wel wat beperkt.
Alles bij elkaar, als je echt serieuze verwarmde handschoenen wil hebben is het denk ik goed een paar tientjes meer uit te geven dan wat ik heb gedaan.
 
..Deze handschoenen houden de kou er wat van af.. vingertoppen blijven wel koud, doch op zich wordt het wel wat beperkt.
Alles bij elkaar, als je echt serieuze verwarmde handschoenen wil hebben is het denk ik goed een paar tientjes meer uit te geven dan wat ik heb gedaan.
Zouden toch beter moeten werken, kan je ze niet terug geven?
Op hun site beloven ze dat het je handen goed warm zou moeten houden, nog koude vingertoppen houden
is niet zoals het hoort.
Heb je wel de batterijen eerst goed opgeladen voor gebruik?
 
Joah, alles vlgd boekje maar hey.. de folder en reclame zijn wel vaker wat eh.. overmoedig..

Ik heb gisteravond een koukleumende- verder stoere- vriendin over de vloer gehad en haar geblinddoekt de handschoenen laten voelen op stand 1 en de ander op stand 3.
Zij beweerde wel wat verschil te voelen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan