Rechtsboven een geplaatste reactie zie je een icoontje met het pijltje. Die aanklikken en dan quote je die reactie en kan je je eigen reactie er onder typen.hoe moet ik reageren? op iemand zijn comment
Rechtsboven een geplaatste reactie zie je een icoontje met het pijltje. Die aanklikken en dan quote je die reactie en kan je je eigen reactie er onder typen.
Even een vraagje....
Als ik een linkje uit een post wil kopiëren, kan ik die post quoten en is er de mogelijkheid om de post te bekijken. Nu wil ik graag info uit een gesloten OP kopiëren, maar zie ik dat ik alleen dat bericht kan instellen als favoriet of er een notificatie op instellen. Is er ook nog een mogelijkheid die gesloten post te bekijken of kijk ik over die optie heen?
Kunnen jullie misschien een beveiliging inbouwen tegen dubbelposten. Zodat wanneer iemand een dubbelpost wil maken je eerst een melding krijgt dat je beter je vorige post kan wijzigen. En er gewoon voor zorgen dat je bijvoorbeeld niet binnen 5 seconde naar je eerste post nog een post kan maken.
Dit zie je op veel fora's terugkomen, zoals op tweakers.net.
Wij vinden dat leuk, beetje de onhandige Harry's herkenbaar maken
Dat is alleen voor twee exact dezelfde posts.Zit er wel ingebakken:
Post bekijken kan wel, maar niet bij een gesloten topic.De post bekijken lukt zodra je het topic geopend hebt toch?
Dan kun je met je muis gewoon de tekst selecteren en kopiëren.
En dit kun je op een andere plek weer plakken.
Of als het om alleen een link gaat:
rechter muisknop op de link en dan "Copy Link Location" of iets dergelijks kiezen.
Niet per se, het kunnen ook twee verschillende berichten van dezelfde persoon zijn..Dubbelposts zijn toch ook dezelfde berichten?
Ik denk dat je een topic hiervoor had moeten maken in het techniek gedeelte. Hier zit je in het computertechnische problemen en oplossingen gedeeltehallo dames en heren,
ik ben melissa en kom uit arnhem. ik heb een honda nx 125 transity die helaas vorig weekend ermee op hield. is er iemand erg handig met motoren en weet hoe je een motorblok moet open maken en onderzoek kan uit voeren. ik heb net een grote beurt voor de motor gehad van 730 euro. het kan van alles zijn. hij is gewoon uniek in nederland en ben er zo blij mee.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
groetjes melissa
zo klonk hij en reed fatastisch. Alvast Bedankt.