A
Anoniempje728
Guest
heb ik ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat het misschien mogelijk is dat het profiel wijzigen pagina niet om kan gaan met een wachtwoord van meer dan 60 karaktersGeen idee waarom hij een foutmelding geeft? Normaal als je met dat wachtwoord kunt inloggen kan je ook je profiel wijzigen? Maar daar hebben de admins vast een oplossing voor.
Als je mij even een pb stuurt met wat je in je onderschrift wil zal ik dat er even inzetten voor je. Dat kan ik wel voor je doen.
Omdat het misschien mogelijk is dat het profiel wijzigen pagina niet om kan gaan met een wachtwoord van meer dan 60 karakters
Omdat het misschien mogelijk is dat het profiel wijzigen pagina niet om kan gaan met een wachtwoord van meer dan 60 karakters
Edit:
Wachtwoord gewijzigd via wachtwoord vergeten functie en met minder karakters gaat het wel goed.
Ik schuif de steen wel even boven jullie weg Tegenwoordig is het niet gek om een password manager te gebruiken die voor sterke wachtwoorden gaat genereren voor iedere website.
Dus tip voor jullie:
Gebruik een password manager als:
-LastPass(Online gratis op browser of app en $1 per maand voor browser & app)
-KeePass(gratis en open source offline database)
-1Password(Alternatief voor Lastpass maar ik vind hem vrij prijzig)
Wil je toch onthoudbare wachtwoorden maak dan gebruik van lange zinnen zonder kenmerken van jezelf.
Dus een wachtwoord als:
-Moo1eTafelVoor2000Euro
-GekkeHegVanDeBuurman12!
En voorkom wachtwoorden met deze kenmerken:
-Je NAW
-Je geboortedatum
-Naam van je huisdier, kinderen, partner
-Je telefoonnummer
-1234
-Korte wachtwoorden onder 8 tekens
-Iets anders waarmee je jou kan identificeren
Belangrijkste eis voor een wachtwoord is het aantal tekens. Het moet meer dan 8 karakters bevatten omdat dit aardig wat rekenkracht kost om dit te brute forcen. 8 karakters raden ze in maximaal 8 daagjes. 12 karakters duurt 26000+ jaar met hedendaags apparatuur. (http://calc.opensecurityresearch.com/)
De nieuwe software komt nu echt dichtbij
Om de ervaring straks zo positief mogelijk te maken strooien de admins af en toe wat willekeurige onhebbelijkheden over M-F
Inloggen lukte zonet helemaal niet meer, minuutje of 5 lang.
Ik heb, uiteraard , geen idee waar dat aan lag, regelmatig opnieuw inloggen heb ik zelf ook geen last van. Maar zonder dollen word er momenteel achter de schermen echt hard gewerkt aan de overgang, wellicht dat door het gepruts van de Admins af en toe even iets misgaat Wie weet duikt er zo een admin op in dit topic
Echt zo'n wassen neus reply in het kader van pappen en nathouden om t gepeupel rustig te houden.
Ik weet t.... helaas heb ik ook verder geen echte informatie als t om software gaat