Briks and chicks

Krijg weer de kriebels van dat gepraat over die CX-en. Ik heb mijn rijbewijs gehaald op een CX500C dus ik heb een soft spot voor die dingen. Nog ooit eens gekeken voor een CX500E, jammer dat die bij de proefrit zo krom als een banaan bleek te zijn. Misschien dat het toch nog erg zou tegenvallen als ik er na een kleine 40 jaar weer een ritje op zou maken. Maar de CX van de rijschool was echt vele malen beter dan mijn eigen CB550K3.
 
Krijg weer de kriebels van dat gepraat over die CX-en. Ik heb mijn rijbewijs gehaald op een CX500C dus ik heb een soft spot voor die dingen. Nog ooit eens gekeken voor een CX500E, jammer dat die bij de proefrit zo krom als een banaan bleek te zijn. Misschien dat het toch nog erg zou tegenvallen als ik er na een kleine 40 jaar weer een ritje op zou maken. Maar de CX van de rijschool was echt vele malen beter dan mijn eigen CB550K3.
Ik ben in 1986 opgestapt en nooit meer afgestapt, figuurlijk dan. Maar misschien een goed moment om weer on topic te gaan. Voor de CX is een apart topic: Het GROTE honda GL500/CX500 topic
 
429792348_940824964079380_1914696714399092397_n.jpg
 
Mij valt vooral op hoe ze haar best doet om haar kleine kontje zo rond mogelijk te laten lijken. :+
Of ze knap is kan ik er niet uithalen. :P

Hier met roest. En zonder visueel focus op het tiet/kont gebeuren. *D
 

Bijlagen

  • pleased-happy-female-sits-her-motorbike-glad-win-biker-s-competition-satisfied-with-good-resul...jpg
    pleased-happy-female-sits-her-motorbike-glad-win-biker-s-competition-satisfied-with-good-resul...jpg
    136,1 KB · Weergaven: 0
  • female-biker-repairing-motorbike_273609-5497.jpg
    female-biker-repairing-motorbike_273609-5497.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 0
  • photo-cheerful-female-biker-sits-near-black-motorcycle-open-air-wears-stylish-clothes-travels-...jpg
    photo-cheerful-female-biker-sits-near-black-motorcycle-open-air-wears-stylish-clothes-travels-...jpg
    66,1 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan