WIE GAAN ER MEE??? Wie kunnen:
Kevinsfanclub
En wie helaas niet:
PVDV
Vertrekpunt:
Mac O'hout (langs A27)
Vertrektijd:
9.00 uur?
Werk je er alleen in t weekend ? Want ik kom waarschijnlijk morgen Job helpen
Dus ik denk dat ik jou ook al een paar keer aan de telefoon gehad heb dan
Op zondag 12 juni wordt 'MotoAcXtion 2005, het grootste internationale motorfiets Stunt- en show evenement van de Benelux' georganiseerd.
Het evenement, op het Circuitpark Zolder, staat volledig in het teken van show, actie, stunts en spektakel met motorfietsen.
12 juni: Magistraal motorspektakel
Met nog meer internationale acts is MotoAcXtion dit jaar ook nog weer grootser van opzet; Het goede nieuws is daarbij verder, dat de oorspronkelijke formule waarbij de bezoeker met een zeer vriendelijk geprijsd entreekaartje GRATIS toegang heeft tot alle programmaonderdelen, gehandhaafd is! Met compleet vernieuwd en nog indrukwekkender programma is MotoAcXtion het evenement dat de liefhebber van motorspektakel niet mag missen.
MotoAcXtion wordt georganiseerd door het Nederlandse motorblad KicXstart en de Belgische Motorsportschool Zolder, gevestigd op het circuit van Zolder-Heusden.
Dit terrein is voor de vierde achtereenvolgende keer het decor van een ongekende variëteit aan motorspektakel.
De organisatie heet u dit jaar op zondag 12 juni van harte welkom.
MotoAcXtion start om
10 uur en is pas tegen
18.30 uur afgelopen.
Entreeprijs: 15 euro en daarvoor zijn alle programma onderdelen zonder extra kosten gratis toegankelijk!
Programma 2005
(klik en lees)
• Motor-Stuntshows
• Bleuk (B)
• Jean Pierre Goy (F)
• Olivier Ronzheimer (D)
• Jet-Quad!
• Turbinebike
• Streetfightershow!
• Trialshow
• Burn-Out Competitie
• Freestyle MotoCross
• Supermotard-Demo’s
• Classic Race
• Promotieplein & stands
Routebeschrijvingen:
- vanuit Den Haag / Rotterdam over Antwerpen
- vanuit Antwerpen neemt u de E314 richting Hasselt. Voorbij het verkeers-knooppunt Lummen neemt u afrit 27. Daar volgt u de wegwijzers Circuit Zolder.
- vanuit Eindhoven rijdt u via Valkenswaard in Lommel de grens over. Via Houthalen rijdt u de E314 op richting Antwerpen / Brussel. Via afrit 27 (6 km verder) bereikt u het Circuit Zolder.
- vanuit Maastricht / Aken / Genk neemt u de E314 tot aan afrit 27. Vanaf hier volgt u de wegwijzers richting Circuit Zolder.
Bron: http/www.kicxstart.nl/motoacxtion/home.htm
Ik ben er ook bij, met vriendinnetjeIk wil ook mee,(mischien een Busa ook) Mag dat?
Hoef niet te werken deze dag,
Hoop wel dat er goeie weer is,wel beter dan afgelopen weekend,
Ik rij niet graag in de regen,
Mvg
Bommer
Ik moet nog ff kijken, zijn al n paar weken in het weekend bij
vrienden bezig die hebben net n huisje gekocht en dan gaan we
waarschijlijk parket (van de kwantum) leggen. Als het eerder
erin ga dan gan ik wel mee want zolder is echt relaxed.
Werk alleen in weekend, maar ik sta op de DHZ afdeling. Bij ons is dit de bovenverdieping op gordijenen en dekbedden etc na
Ik ben er ook bij, met vriendinnetje
Hier een filpje van mezelf op rapidshare (4mb)
Kneedown
moet het gewoon ff laten zien
ejjj, uit respect had ik de foto en tekst er na 10 weer af gehaald.....maar het blijft een leuk bochieHahahaha Heeeeeeel erg bekend bochtje voor mijVooral zulke dingen posten dan denk ik dat mijn ouders geen moment rust meer hebben
Ja je ziet wel dat jij het bent hoor
Ja duhh ik had lang haar.... en herken je me dan wel met een helm op
Kom zo wel effe langs biertje doen... Ik hebtrouwens nog een geode film liggen die ik vanavond wil kijken.. `Mean Machine´ schijnt erg leuk te zijn.
update:
WIE GAAN ER MEE??? Wie kunnen:
Kevinsfanclub
Spank misschien
B2 misschien
Busa misschien
Franskuh + vriendin
En wie helaas niet:
PVDV
Dallie
Miss Nitro
Vertrekpunt:
Mac O'hout (langs A27)
Vertrektijd:
9.00 uur?
Dan heb je Bob, Paul (beide weekend) of Job of Jos weleens aan de lijn. DHZ= doe het zelf, dus verf, behang, verlichting, deel meubels, badkamer, kunststof artikelen etc.DHZ ?? Waar staat dat voor dan ?
Maar dan heb ik je niet aan de telefoon gehad denk ik, sta zelf op de tapijtafdeling
@ Kevinenzijnfanclub
Waarom open je geen topic?
helaas...pindakaaaaaassss!!
* Ongegeneerd topic misbruik om hallo te zeggen en te laten weten ook in de buurt van Breda te rijden. *
Hallo
* Ongegeneerd topic misbruik om hallo te zeggen en te laten weten ook in de buurt van Breda te rijden. *
Hallo