Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kabel was 28,99. Daarnaast ketting en standaard gesmeerd. Was in totaal 64 euro kwijt.

Heb wel gratis keycord en rijbewijsmapje gehad O-)

Waren wel heel vriendelijk, want ik had ze verteld dat ik niet zo tevreden was over Divmo...

is toch nog netjes dan, half uurtje werk en de kabel.

kabel was 28,99. Daarnaast ketting en standaard gesmeerd. Was in totaal 64 euro kwijt.

Heb wel gratis keycord en rijbewijsmapje gehad O-)

Waren wel heel vriendelijk, want ik had ze verteld dat ik niet zo tevreden was over Divmo...
Das typisch, dat deden ze bij Divmo toen ik vertelde dat ik niet tevreden was over Van Meel :P

>> Waar is wat te doen net als alle andere omgevingtopics al weet ik niet zo goed of dat bij deze ook het geval is ;)

Zondag:
1. Minimeeting Breda 11.00 uur
2. 25KW meeting Utrecht 13.00 uur

Dit is daar te doen :+

Wat betreft Breda ging niet door,
Een wisselvalig weer,
Ik denk dat Piet P. beter zijn best moet doen..
Next time boy's..

We are not Hungry anymore...

(Which movie was this?)

Shitzooi, ben ik net effe 5 dagen nie online is gewoon het Breda topic verhuisd....

vandaag ook nog in breda rondgetuft.....

krijg ik daar op die weg bij de mac(haagse beemden) een stortbui in me nek!! :(

hee godver!!!! de smileys zijn klikbaar...

wordt steeds luxer!!! :+ _O-

WIE GAAN ER MEE???
Op zondag 12 juni wordt 'MotoAcXtion 2005, het grootste internationale motorfiets Stunt- en show evenement van de Benelux' georganiseerd.
Het evenement, op het Circuitpark Zolder, staat volledig in het teken van show, actie, stunts en spektakel met motorfietsen.

12 juni: Magistraal motorspektakel
Met nog meer internationale acts is MotoAcXtion dit jaar ook nog weer grootser van opzet; Het goede nieuws is daarbij verder, dat de oorspronkelijke formule waarbij de bezoeker met een zeer vriendelijk geprijsd entreekaartje GRATIS toegang heeft tot alle programmaonderdelen, gehandhaafd is! Met compleet vernieuwd en nog indrukwekkender programma is MotoAcXtion het evenement dat de liefhebber van motorspektakel niet mag missen.

MotoAcXtion wordt georganiseerd door het Nederlandse motorblad KicXstart en de Belgische Motorsportschool Zolder, gevestigd op het circuit van Zolder-Heusden.
Dit terrein is voor de vierde achtereenvolgende keer het decor van een ongekende variëteit aan motorspektakel.
De organisatie heet u dit jaar op zondag 12 juni van harte welkom.
MotoAcXtion start om
10 uur en is pas tegen
18.30 uur afgelopen.

Entreeprijs: 15 euro en daarvoor zijn alle programma onderdelen zonder extra kosten gratis toegankelijk!

Programma 2005
(klik en lees)

• Motor-Stuntshows
• Bleuk (B)
• Jean Pierre Goy (F)
• Olivier Ronzheimer (D)
• Jet-Quad!
• Turbinebike
• Streetfightershow!
• Trialshow
• Burn-Out Competitie
• Freestyle MotoCross
• Supermotard-Demo’s
• Classic Race
• Promotieplein & stands

Routebeschrijvingen:
- vanuit Den Haag / Rotterdam over Antwerpen
- vanuit Antwerpen neemt u de E314 richting Hasselt. Voorbij het verkeers-knooppunt Lummen neemt u afrit 27. Daar volgt u de wegwijzers Circuit Zolder.
- vanuit Eindhoven rijdt u via Valkenswaard in Lommel de grens over. Via Houthalen rijdt u de E314 op richting Antwerpen / Brussel. Via afrit 27 (6 km verder) bereikt u het Circuit Zolder.
- vanuit Maastricht / Aken / Genk neemt u de E314 tot aan afrit 27. Vanaf hier volgt u de wegwijzers richting Circuit Zolder.

Bron: http://www.kicxstart.nl/motoacxtion/home.htm

Wie kunnen:
Kevinsfanclub

En wie helaas niet:
PVDV

Vertrekpunt:
Mac O'hout (langs A27)

Vertrektijd:
9.00 uur?

Laatst bewerkt:
Aangezien dit een Bredas topic is.

Ik ben op zoek naar een huurhuisje in Breda in de buurt van de wijk Belcrum ofzo.
Ik ga namelijk weer studeren (wel is waar deeltijd) in Breda
Liefst met tuin of garage voor de motor ;)

Misschien dat jullie wat weten.

gr WP

ps: sorry voor de OT

Aangezien dit een Bredas topic is.

Ik ben op zoek naar een huurhuisje in Breda in de buurt van de wijk Belcrum ofzo.
Ik ga namelijk weer studeren (wel is waar deeltijd) in Breda
Liefst met tuin of garage voor de motor ;)

Misschien dat jullie wat weten.

gr WP

ps: sorry voor de OT

Misschien moet je ff een advertentie plaatsen in De Bode ofzoiets, woningstichting inlaten schrijven, suc6 er mee

@Kevinsfanclub; wij kunnen niet mee naar Zolder, wij zitten dan in Groningen met Motorvision. Maar veel plezier :)

heeft er iemand een kamer nodig, aangezien ik aan het afstuderen ben lukt het me niet om actief op zoek te gaan naar een leuke huisgenoot, m/v.

Kamer is rond de 200 euro en is 13 m2 maar er is wel een vaatwasser , lekkere keuken ligbad, douche noem maar op en natuurlijk leuke huisgenoten.

laat maar weten.

Emailadres van school (mocht ze daar niet reageren, probeer ik via via wel haar hotmail te krijgen: tollenaar.ce @ student.avans.nl

*O* dit misschien wat? *O*

Jep, werk bij je ex-collega Job en er werkt ook een rachel bij ons die jou kende

Werk je er alleen in t weekend ? Want ik kom waarschijnlijk morgen Job helpen :P

Dus ik denk dat ik jou ook al een paar keer aan de telefoon gehad heb dan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan