Dallie
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wie gaan er voor vanavond mee naar gorinchem om een rondje te knieen
[imgat]
Vooral ben IK erg blij met de kleur vd velgen
Nog ff een puur uurtjes wachten,en dan eerst ff de MF sticker erop plakken
@Kevin Kan er in zn cbr een bietje een groot slot meenemen onder t zadel???????
Hallo dan Miss B. ,
Hartstikke proficiat met de nieuwe aanwinst Heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst. Ennuh .... Dallie mogen we de foto's dan echt niet zien ??
Greetzzz.
HEEEEE TAZZZZZZZZ mocht niet vanmiddag maar bij deze en tot de volgende Breda Meeting!!!
@ Kevin hahahahahhha klopt ze heeft de nieuwste versie slot gekocht past net boven dr steuntje passagier!!!
Vervelend he. Daarom rij ik nu bijna altijd met tanktas rond en soms met heuptas.
Hmm zetten? Waar je normaal je heml zou hangen? Daar in de buurt van je ketting?dat slot kan je zo op je motor zetten en meenemen zal zsm ff foto posten!!
Erg hendig geen gezijk met heuptasjes ed!
HEY LUITJES WIE HEEFT ZONDAG AS. ZIN OM MEE TE GAAN NAAR DE RED BULL AIR RACE BIJ DE ERASMUSBRUG IN ROTTERDAM . VERTREK VANAF TEXACO BIJ MADE OP DE MAASROUTE OM HALF 12 . LAAT MAAR FF WETEN WIE ER MEE WIL . GROETJES GSX-R EVO
Oeps was in verkeerde topic terecht gekomen.
was gisteren weer gezellig op Gorinchem.. alleen een MF-er onderuit gegaan hij heeft verder zelf helemaal niks en met de fiets gaat het ook wel weer in orde komen gelukkig maar er zijn weer (poser)pics gemaakt
Ohhh,hoop dat het snel te maken is,en allees goed verder verloopt,
Als je de uiterste dingen van je Bike wilt eruithalen,zou ik zeggen dat onderuit gaan "erbij" hoort,
Jammer dat dit zo is,,
Neem aan van mij::
No Brain,,no Pain!!!!
Evel the next-one,, hier komt'ie:
"Wat did you order to do!!!!!???????"
'I said,, Engage,Engage,,,KILL THE MOTHE-FUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Rule's of Engagement,,,,with Samuel Jackson)
Military Mind's!!
Oehoeh......te laat met lezendie R6 zat goed in elkaar zeker weten totall loss
maarja de driver zelf had helemaal niks gelukkig.
het rijden op het blad ging gisteren echt lekker.. regelmatig weer met 125-130 de bocht induiken zat echt als een op mn bike te
was echt een grote groep.. een stuk of 15 supersports het blad op was echt kicken jammer dat je er niet bij was Bommer,. echt wat gemist
rules of engagement had ik geraden want heb hem nog een week of 2 geleden gezien.. wel pittige lyrics trouwens.. zal er ook eens een moeilijke tegenaan gooien
maar buurman.. wat doet u nu
welke film
Zow, das lang geleden hier...en gelijk goed nieuws. Heb weer een motor! Een Yamaha XJR 1200 uit 1995:
(Afbeelding)
Let even niet op de geroeste collector en het ontbreken van spatbord, tellers, koplamp en spiegels want daar ben ik allemaal mee bezig. Ik heb em uit Belgie gehaald en ga hem nu eerst opknappen, dan importeren (keuren) en dan kunnen we weer knallen!
HEY LUITJES WIE HEEFT ZONDAG AS. ZIN OM MEE TE GAAN NAAR DE RED BULL AIR RACE BIJ DE ERASMUSBRUG IN ROTTERDAM . VERTREK VANAF TEXACO BIJ MADE OP DE MAASROUTE OM HALF 12 . LAAT MAAR FF WETEN WIE ER MEE WIL . GROETJES GSX-R EVO
Oeps was in verkeerde topic terecht gekomen.
zal ik het maar zeggen dan......wat een ontzettend geile fiets!!!!!
(p.s. de tylernaaimaand is nog niet voorbij...sta ik mijn fiets te poetsen,rij hem iets naar achter om de velg iets verder te poetsen....pleurt ie van zijn standaard....Kuipruit aan diggelen alsmede de topkuip..schade 500 pleuro!!! )