Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dan valt er geen bier te drinken..... lekker op terras hangen.. en blijven hangen.. en kruipend naar huis .. ach.. morgen effe lekker snowboarden.. (tweede verslaving).. eerdat ik weer fatsoenlijk kan motorrijden zal een klein jaartje duren.. bij boarden meestal ook

mag ik ook mee????
heb je nog zien rijden 17.15 uur bij de mac ik ging rechts af de buld over jijrichting de 5 eikenweg!!!!!!!
Ik zwaaide nog ,jij ook
En nu kwam je net voorbijrijden in de besterd!!!!
tot op de mini meeting Breda
Ik zet m'n motor daar gewoon weg hoor. En ben zeker niet de enigste stonden laatst 2 duc's. n rode en een gele . Maar die stadsknakkers lopen idd heel de tijd te zeiken. Maarja die moeten ook het gevoel hebben dat ze nuttig zijn.

Viel wel mee moet een beetje inhouden voor dat straatje van rechts .
En natuurlijk mag je mee Dallie, had ook niet anders verwacht. Dat was
gisteren toch? Toen moest jij w88 op het stoplicht. Weten jullie eigenlijk
wie die grijze soes is. Kom hem ook regelmatig in de Besterd tegen.
Ga zo weer een rondje rijden (eerst altijd ff m-fen).

Gôh leuk, ga je snowboarden?!? Mag ik mee? tot morgen! wie het eerst beneden is?!?

Als jullie a.s. zondag naar Breda gaan voor een mini-meeting kan ik helaas niet mee en guess what: ik wil erbij zijn!!! Niet voor het bier hoor, zo ben ik niet. Ik drink nooit als ik rij. daarom kom ik met de trein

Ik was ook al van plan om te fietsen (want alcohol en verkeer gaat nie samen.. (muv geslachtsverkeer )).. haha zie je morgen wel in Rucphen... zal wel wat fotookes schieten..

Ik was ook al van plan om te fietsen (want alcohol en verkeer gaat nie samen.. (muv geslachtsverkeer )).. haha zie je morgen wel in Rucphen... zal wel wat fotookes schieten..

Dat kan ook heel fout lopen!

Maar inderdaad in het gewone verkeer gaat dat niet goed samen.

Als je de foto's schiet: niet richting mij; ik sta er dan vast en zeker niet leuk op!

He Tha Spank.. wie ken jij eigenlijk nog meer van die Kroegtijgers naast Stefan? D'n Herpus kende jou schijnbaar ook... jij zelf nooit @ ShooterS ?

He Tha Spank.. wie ken jij eigenlijk nog meer van die Kroegtijgers naast Stefan? D'n Herpus kende jou schijnbaar ook... jij zelf nooit @ ShooterS ?

Ja Hermus (horney hurmie) en sjarrel. De oude gang he. Kom regelmatig
in shooters en een paar gasten van jouw site die ken ik wel weer van
gezicht en vast wel een x mee staan lullen. Net nog met Steef naar een
motorzaak geweest om hem ff lekker te maken hij is aan het twijfelen.
Nog ff n paar mooie wheely foto's naar hem zenden en paar plaatjes van
betaalbare motors en dan moet ie wel om te lullen zijn.nu z'n moeder nog

Dan moet je maar eens goed opletten.. als je vaak in de shooter skomt ken je mij zeker ook wel... ja die lul die altijd zat is zul jewel denken :s

ja godverdomme.. zat ik daar op de grote markt.. bven ik all! waar was iedereen?!

Had een verjaardag, weet dat Dallie en MissNitro naar Nac gingen en dat Krissie daar ook naar toe zou gaan.

(oftewel schop)

Vanavond lekker in de tuin, vuurkorfje, biertje, heerlijk... Basman haaha moest met de motor naar huis... wel warm.. maar geen bier dus...

Ik denk dat ik zaterdag nog niet kan, ik weet nog niet wanneer mijn moto klaar is, anders zou ik ook graag mee willen gaan. Ik vind het altijd gezelliger om met meerdere mensen te rijden dan met ik en ik en ik en ik en ik. (ach ja, een schizofreen is nooit alleen )

jaja, ik weet het: ik moet een andere motor kopen, maar no money, no guts, no glory, no bike!

Maar heeft er iemand interesse om dit weekend te gaan stappen in Breda?
(bijv. zaterdag in de graanbeurs of zondag een cafeetje opzoeken)

Laat het nog maar even weten! Is wel gezellig als er mensen zijn die kunnen gaan stappen.

hmm.. heb komend weekend helaas geen tijd voor wilde dingen zoals rondjes rijden, stappen e.d. maar als er ergens op een terrasje gehangen wordt kom ik wel ff meehangen

Weet nog niet wat de plannen zijn voor van t weekend is sterk afhankelijk van t weer maar als t ff kan dan ga ik wel ff mee sturen!!!!
gr dallie, miss nitro
Mij maak het niet uit. (kan zelf toch niks vinden als ik ga zoeken dan
verdwaal ik )

Weet nog niet wat de plannen zijn voor van t weekend is sterk afhankelijk van t weer maar als t ff kan dan ga ik wel ff mee sturen!!!!
gr dallie, miss nitro

Bij mij ook ben net binnen zeiknat. En 3 auto's die geen voorang gaven
dus weer gewoon over het fietspad erlangs

Ook zeiknat ikke dus... lekker zu house.. effe douchen zo maar...

Krissie trouwens hopeloos????

En morgen iemand zin in n rondje? Ben net ook lekker weesten gummen.
Ow en Krissie ben gisteren naar kerkplein(?) geweest maar geef toch
de voorkeur aan Highstreet. Morgen teras en n rondje blazen? En naar
de Baars ofzo?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.