Beter iets afspreken op een terras (grote markt ofzo) kunnen we de motoren voor de deur kwijt.
En er op blijven kijken.
Ik zet m'n motor daar gewoon weg hoor. En ben zeker niet de enigste stonden laatst 2 duc's. n rode en een gele. Maar die stadsknakkers lopen idd heel de tijd te zeiken. Maarja die moeten ook het gevoel hebben dat ze nuttig zijn.
Maar dan valt er geen bier te drinken..... lekker op terras hangen.. en blijven hangen.. en kruipend naar huis.. ach.. morgen effe lekker snowboarden.. (tweede verslaving).. eerdat ik weer fatsoenlijk kan motorrijden zal een klein jaartje duren.. bij boarden meestal ook
Ik was ook al van plan om te fietsen (want alcohol en verkeer gaat nie samen.. (muv geslachtsverkeer)).. haha zie je morgen wel in Rucphen... zal wel wat fotookes schieten..
He Tha Spank.. wie ken jij eigenlijk nog meer van die Kroegtijgers naast Stefan? D'n Herpus kende jou schijnbaar ook... jij zelf nooit @ ShooterS ?
ja godverdomme.. zat ik daar op de grote markt.. bven ik all! waar was iedereen?!
Welke kant denk je uit te gaan?
Mij maak het niet uit. (kan zelf toch niks vinden als ik ga zoeken dan
verdwaal ik)
Weet nog niet wat de plannen zijn voor van t weekend is sterk afhankelijk van t weer maar als t ff kan dan ga ik wel ff mee sturen!!!!
gr dallie, miss nitro