Party Marty
MF veteraan
- 12 mrt 2003
- 11.358
- 7
Vraag me af wat je daar voor hebt moeten doenben ik blij dat ik een onbeperkt aantal heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vraag me af wat je daar voor hebt moeten doenben ik blij dat ik een onbeperkt aantal heb
Wat een verhaal inderdaad Maar er is niemand die trompetmuziek onderuit heeft gehaald hoor Nu genoeg gemekkerd@ prince of E: Ik ga mee POE.
@ Marty : Ik geef ook niemand de schuld van iets. Ik kan jou begrijpen maar dat is wat ik al eerder zij. Ieder zijn eigen keus wat muziek en motoren betreft. Alleen dat er mensen zo onderuit gehaald worden door anderen omdat ze niet van trompet muziek houden vind ik sneu voor die gene die daar wel van houden.
Dat die ander dan weggaat vind ik erg spijtig. Ik ken Wim ook niet goed en weet niet hoelang zijn lontje is maar ik baal er van dat mensen van een motorforum verdwijnen omdat hun een andere muziek keuze hebben.
Wat een verhaal.
Motor F: nice striping.
Zaterdag werken, zondag voor een ander overalletje kieken, BBQ'en en misschien Dancetour in BredaGaan er nog mensen toeren van het weekend>
Denk het niet, wordt veel te warm . Dat zijn geen temperaturen voor een blanke.Gaan er nog mensen toeren van het weekend>
Heb ik iets gemist????Zaterdag werken, zondag voor een ander overalletje kieken, BBQ'en en misschien Dancetour in Breda
en ik zeg WEEKEND
sorry voor de gene die nog een dag moeten
MIjn weekend was gisteren al begonnen, dus voel me totaal niet aangesproken
Waarom moet iedereen toch die rode striping van mijn beide r1's naäpen
Omdat t zo mooi is natuurlijk
Denk het niet, wordt veel te warm . Dat zijn geen temperaturen voor een blanke.
Ben wel in voor een ritje hoor. Laat maar horen wanneer en waar.
Nee, BBQ is bij m'n broerHeb ik iets gemist????
Gefeliciteerd !!!zooooooooooooooo goedemorgen! (werd net naast mijn GSR'etje wakker )
heb gisteren een héérlijke dag gehad en er staat al bijna 300 km op de teller. ik ben nog verliefder op mijn motor geworden, want hij rijdt héérlijk!!! het bochtenwerk, het sturen, de zithouding: perfect gewoon. en dan mag ik nog niet al teveel toeren maken, maar da's niet erg. (frasier moet effe genoegen nemen dat ie op nr. 2 staat maar dat vindt ie niet erg)
we hebben hele dag gereden, zijn overal langsgegaan om te showen, en Fast Lady heeft de foto's gemaakt. helaas was die ook pas laat thuis en moest die vroeg werken, dus heeft ze de foto's nog niet kunnen mailen..... ik moet jullie dus nog wat langer in spanning houden
vandaag moet ik helaas werken..... maar eerst met de motor erheen natuurlijk (nou maar hopen dat ik de weg naar mijn computer kan vinden en niet allerlei afslagen neem onderweg )
zodra ik picca's heb, post ik ze gelijk! fijne dag iedereen
Balen, zeker met dit weer.Was alleen een vraag, ik kan niet mee. Helaas is mijn belt eraf geklapt afgelopen week.
Duurt 3 weken omdat dit sh*t uit america moet komen
jaaaaaa, de eerste foto's
dé sleutel:
[afbeelding]
effe pimpen
[afbeelding]
terrasje pakken voor een ijsje
[afbeelding]
effe avondeten thuis (en gelijk weer rijden 's avonds):
[afbeelding]
ik heb geen bloemenstickers meer nodig (check me lichtjes) :
[afbeelding]
vonne = blij!!! (ode aan de mf-ponpons):
[afbeelding]
vanochtend toch met een omweg van zo'n 70 km naar mijn computer (motor wilde maar niet de garage in... )
(foto's mogelijk gemaakt door Fast Lady; stickert mogelijk gemaakt door dhr. Whimpey; bedankt lieve mensen! )