Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb mijn antiregendansje gedaan voor morgen, dus ik zou zeggen: om tien uur bij de watertoren in 't Veer, ok? :W :W :W

Nou, hopen dat 't goed komt met het weer morgen. :+

In ieder geval heel veel plezier iedereen op de MegaMeeting, ik ben bij de Classic Races op industrieterrein Dombosch omdat ik nog met een kapot blok zit te kijken. ;)

Nou, hopen dat 't goed komt met het weer morgen. :+

In ieder geval heel veel plezier iedereen op de MegaMeeting, ik ben bij de Classic Races op industrieterrein Dombosch omdat ik nog met een kapot blok zit te kijken. ;)

he hallo luitjes,
volgende week organiseren wij (de speeltuin) een dagje testbak met uitdraai.
Bij een locale dealer hebben we een testbank voor een dag kunnen regelen.
Door met veel man te komen (nu rond de 15) zitten we op 15 euro p.p. als jullie intresse hebben in een uitdraai van het vermogen van je motor op het achterwiel/krukas kom dan gewoon lekker mee.. Naast de testbank is het gewoon gezellig om weer even bij te babbelen. voor zo ver staat het op zaterdag 30 september om 10.00 bij de mac in Roosendaal, vandaar uit rijden we (5 min.) naar de testbank.

Ps party marty= is der een BBQ???????????? nog plek over voor een paar :) :X :X :X

he hallo luitjes,
volgende week organiseren wij (de speeltuin) een dagje testbak met uitdraai.
Bij een locale dealer hebben we een testbank voor een dag kunnen regelen.
Door met veel man te komen (nu rond de 15) zitten we op 15 euro p.p. als jullie intresse hebben in een uitdraai van het vermogen van je motor op het achterwiel/krukas kom dan gewoon lekker mee.. Naast de testbank is het gewoon gezellig om weer even bij te babbelen. voor zo ver staat het op zaterdag 30 september om 10.00 bij de mac in Roosendaal, vandaar uit rijden we (5 min.) naar de testbank.

Ps party marty= is der een BBQ???????????? nog plek over voor een paar :) :X :X :X
Er is een BBQ bij mij ja...in principe mogen er ook een paar uit Roosendaal en omgeving komen hoor ;) Laat wel even weten hoeveel, moet ook weer niet TE druk worden.

Er is een BBQ bij mij ja...in principe mogen er ook een paar uit Roosendaal en omgeving komen hoor ;) Laat wel even weten hoeveel, moet ook weer niet TE druk worden.
hahaha,.. 50 man ok?

nee joh.. als je het niet erg vind hoor...
laat het weten...
is het een amerikaans feest of een bijdrage?

ps het filmpje staat op het "geheimen forum" voor de gene die afgelopen woe er waren....

Laatst bewerkt:
hahaha,.. 50 man ok?

nee joh.. als je het niet erg vind hoor...
laat het weten...
is het een amerikaans feest of een bijdrage?

ps het filmpje staat op het "geheimen forum" voor de gene die afgelopen woe er waren....
Wat is een Amerikaans feest precies :? Het is wel met bijdrage (ben nog steeds niet het Leger des Heils)...bijdrage hangt af van het aantal mensen dat komt. Dus laat dat ook even weten ;)

GESPOT: Dallie en MissNitro op industrieterrein Dombosch! *D

Nou ja, eigenlijk werd ik gespot door Dallie maar ik ben de eerste die post. :9
Hopelijk hebben jullie wat leuk materiaal kunnen filmen en fotograferen. :)

Oh, en helemaal vergeten om kennis te maken met MissNitro |( . Sorry daarvoor! :N

:9~

full

Zijn er maar 130 stuks van gemaakt ooit!!!!

met maar 619 klm op de teller :9~

GESPOT: Dallie en MissNitro op industrieterrein Dombosch! *D

Nou ja, eigenlijk werd ik gespot door Dallie maar ik ben de eerste die post. :9
Hopelijk hebben jullie wat leuk materiaal kunnen filmen en fotograferen. :)

Oh, en helemaal vergeten om kennis te maken met MissNitro |( . Sorry daarvoor! :N

_O-

full

Heej vrouwen en mannen: hoe was de megameeting ??
Scammie is net terug uit Luxemburg, helaas (weer) geen actiefoto -O- -O- -O- (of is het weer een excuus om te verbergen dattie gewoon geen motor kan rijden) Het was te nat vanmorgen in de GP-bochten, maar verder gister en vandaag prachtig weer gehad, toertje eifel gedaan ;) kicke :) :) :)

Het was vast niet zo gezellig als het eerste weekendje :W

Hé, gaan jullie in het weekeinde van 21 oktober naar de Ardennen?
Op vrijdag 20 oktober wil ik daar ook de omgeving gaan verkennen...
Wat (waar) gaan jullie zeker bezoeken?

Hier een kaart van de te rijden route: kaartje
Het is een eendagsroute, dus niet al te lang.

Veel plezier alvast. :Y

hé mf'ers, megameeting was supergezellig én lekker weer! ik voelde me helemaal happy (mijn eerste megameeting hé, ja dan krijg je dat)....!!!!!! heb met een klein groepje nog een mooi tochtje retour gedaan, al met al een zeer geslaagde dag.... :] :] :]
vvavonnenaastdivy.jpg

Ja, ik vond het inderdaad ook heel leuk om zo een beetje rond te rijden. Best boel naar mijn zin gehad. Wat een indrukken.... het was ook mijn 1e ;)

eigenlijk was het nog de bedoeling om bij de old-timer race nog even een kop koffie te doen, maar jullie reden al door ;)

eigenlijk was het nog de bedoeling om bij de old-timer race nog even een kop koffie te doen, maar jullie reden al door ;)

oh, hihi, ja dat wist ik niet :) was t daar nog gezellig?
ik zal je de foto's van je nieuwe fiets nog effe mailen zo

doei! :W

Het was vast niet zo gezellig als het eerste weekendje :W
Het was inderdaad wel anders maar zeker wel gezellig en we hebben gebarbeknoeid :) :) :) Bochtenkoning had zelfs een krop ijsbergsla in zijn tanktas gestopt tesamen met een fles appeljenever, lol.

Maarreeeuuh heb jullie wel gemist hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan