Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat hoop onbekende hier ineens zeg..

Uuuh hooi ik bevuil hier het topic ook wel is. :W
Welkom!

Zo te zien hebben jullie je ook vermaakt op de Megameeting.
Volgende keer wil ik mee! *O*

@Tazman: Beterschap!
@Boos B: Ken jou toch van het rijlestopic??

Weltrusten iedereen! :W

Dank je.
Och ja, het is best een grote regio he. Het aantal mensen valt me eigenlijk nog wel mee. Ik lees zelf al wel meer dan een jaar lang mee, en ben een tijdje geleden gespot in de speeltuin. Toen heb ik maar besloten om me te registreren, anders kun je zo moeilijk antwoorden.

m'n eerste keuze (gevoelsmatig, moet nog rijden) gaat uit naar een r6 of r1.
En als ik het forum hier lees, wordt mij toch een r1 aangeraden omdat ik daar langer plezier van heb en het verschil tussen een r6 en mijn cbr600f te klein is. Moet alleen nog zien of ik voor een r1 genoeg euro's heb.
Ik denk dat de overstap van een CBR600 naar een R1 wel groot zal zijn, je kunt er natuurlijk ook tussenin gaan zitten met zeg een Kawa ZX9, sportieve motor met een relaxte zit en belangrijk: tweedehands ook nog een beetje te betalen. Ik heb er op eentje testgereden en is me heel goed bevallen.

Mogge,
Ik zal m;n ouders ook eens lief aankijken, maar ik vrees dat het weinig succes heeft. :N

Denk als je goed gaat rondkijken je heus wel een mooie Duc kunt vinden die redelijk betaalbaar is.En anders zeg je gewoon tegen je ouders dat je op een Ducati wil gaan rijden en die niet zo hard gaan want ze hebben 2 cilinders minder....('t is in ieder geval het proberen waard ;) )

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de overstap van een CBR600 naar een R1 wel groot zal zijn, je kunt er natuurlijk ook tussenin gaan zitten met zeg een Kawa ZX9, sportieve motor met een relaxte zit en belangrijk: tweedehands ook nog een beetje te betalen. Ik heb er op eentje testgereden en is me heel goed bevallen.

of daartussen in. Soezoeki GSX-R 750. *O*

Dat vermogen is wel iets waar ik ook aan heb moeten wennen. Ik kwam van de CBR600 met carbs af, en ik stapte op een getunede CBR1100 injectie. Zolang je je rechterhand maar onder controle hebt, is er niets aan de hand :P

gewoon voor de een fireblade gaan....Je vorige Honda beviel toch perfect. Dus waarom zou je overstappen naar een ander merk :Y

hey allemaal,
ik heb al een tijdje geleden een post gedaan op dit forum over de toertocht die ik in eindhoven organiseer op 1 oktober a.s. heb alleen gewoon niet helemaal door hoe dit forum werkt volgens mij...
ik wil graag alle mensen bereiken in de omgeving van eindhoven die op dit forum zitten...sorry dus dat ik dit topic hiermee vervuil maar ik weet even niet hoe anders....
voor meer info mail me, bel me op 0611455503 of kijk op www.cafedestunt.nl

p.s. we zijn nog op zoek naar mensen die in ruil voor een avondje (datum zelf te kiezen)gratis drinken als verkeersregelaar willen fungeren voor zowel de toertocht voor oldtimer auto's als de toertocht voor motoren....

Hoi, als je niet weet hoe het forum werkt, kun je ook even contact opnemen met forumbeheer[apeding]motor-forum[punt]nl. Ze helpen je graag.

Zo een toertocht als verkeersregelaar lijkt me op zich wel grappig. Punt was alleen dat drinken en rijden niet zo goed samen gaan ;) . Heb je alternatieven? En wat houdt het PRECIES in.

groeten

B

Hij trok wel een auto aan :X O-) :X

:W

Ja klopt, en die auto begint letterlijk dwars te liggen.

Vandaag een brief van de verzekering van de tegenpartij ontvangen, waarin deze mij aansprakelijk stelt voor de schade aan zijn auto. Ik zou een auto rechts ingehaald hebben en door rood zijn gereden terwijl hij groen had. :( :(

O wat kan ik hier echt witheet van woede van worden. :( |( :(
Dat je het lef hebt om in zo'n duidelijke situatie zo'n brief uberhaupt te versturen. Nadeel is alleen dat ik er zelf niet op mag reageren, gaat via mijn rechtsbijstandsverzekering.

Het enige leuke is het zoek-de-taalfouten-in-de-brief-spelletje wat ik morgen op kantoor ga houden.

Pff, lucht in elk geval op.

Dank je.
Och ja, het is best een grote regio he. Het aantal mensen valt me eigenlijk nog wel mee. Ik lees zelf al wel meer dan een jaar lang mee, en ben een tijdje geleden gespot in de speeltuin. Toen heb ik maar besloten om me te registreren, anders kun je zo moeilijk antwoorden.

Das waar! Ach alleen maar gezellig. Succes morge op het kantoor!

m'n eerste keuze (gevoelsmatig, moet nog rijden) gaat uit naar een r6 of r1.
En als ik het forum hier lees, wordt mij toch een r1 aangeraden omdat ik daar langer plezier van heb en het verschil tussen een r6 en mijn cbr600f te klein is. Moet alleen nog zien of ik voor een r1 genoeg euro's heb.

Lekker voor een 1000 gaan Taz, hoef je niet zoveel te schakelen om een beetje gang te maken met een inhaalactie. Of het nu een Honda, Suzuki of Yamaha is maakt niet zoveel uit, het is allemaal goed.

Zou niet voor een Kawa gaan, die zijn zo groen en ook zeker niet voor een 2e hands Kapotgaatie 2 cilinder :N Een nieuwe zit je lekker 2 jaar in de garantie, dan kan je het risico wel lopen...

Lekker voor een 1000 gaan Taz, hoef je niet zoveel te schakelen om een beetje gang te maken met een inhaalactie. Of het nu een Honda, Suzuki of Yamaha is maakt niet zoveel uit, het is allemaal goed.

Zou niet voor een Kawa gaan, die zijn zo groen en ook zeker niet voor een 2e hands Kapotgaatie 2 cilinder :N Een nieuwe zit je lekker 2 jaar in de garantie, dan kan je het risico wel lopen...

Gaat mijn voorkeur op dit moment ook naar uit. Ben druk bezig met zoeken.

Die Kawa-rijders hebben het wel zwaar overal he _O- _O- _O-

Ik heb in 1,5 jaar 3 kawa-blokken gesloopt, ZX-9R... (2 B types en 1 C)
Dan heb je het daar ook wel mee gehad.

Daarna veel zorgeloze km's gehad met een Aprilia Tuono.. Zeer degelijk ding, die kun je ook overwegen! (Dubbele lol tov de sportmotoren)

Sterkte met genezen en hopelijk snel afgehandeld door de verzekering...
(Je had toch voldoende getuigen :? )
Wel piccies posten van je keuzes :Y altijd leuk om een nieuwe fiets uit te zoeken!

Ik heb in 1,5 jaar 3 kawa-blokken gesloopt, ZX-9R... (2 B types en 1 C)
Dan heb je het daar ook wel mee gehad.

Daarna veel zorgeloze km's gehad met een Aprilia Tuono.. Zeer degelijk ding, die kun je ook overwegen! (Dubbele lol tov de sportmotoren)

Sterkte met genezen en hopelijk snel afgehandeld door de verzekering...
(Je had toch voldoende getuigen :? )
Wel piccies posten van je keuzes :Y altijd leuk om een nieuwe fiets uit te zoeken!

Aprillia's zijn ook super :9~ :9~ :9~ Er is alleen 1 probleem, als er iets kapot gaat of ergens een schroefje uit trilt, dan duurt het maanden voordat er überhaupt spullen geleverd worden uit Italie(volgens mijn dealer dan) Komt dat er geen centrale opslag in Nederland/Benelux voor is. Dus als hij in mei kapot gaat kan je als de dagen weer kort worden en de zomer voorbij is weer rijden B| B|

Zo is het altijd wat :P

Absoluut stierenpoep!!
Ga eens praten met Leo Teunissen motoren te Kerkdriel :Y
Laat me raden, je dealer verkoopt geen Aprilia's??

Er zijn echt wel incidenten geweest, maar er is geen structureel probleem met de aprilia's!! :N
Als je daar de Aprilia's op laat liggen, dan ben je echt scheef voorgelicht :Y

schroefje uit trillen; ongefundeerde broodjes aap verhalen.. Aprilia maakt echt degelijk spul waar een lekkere dot beleving inzit, zonder al te veel karakter (blijft heel en zonder problemen)

En het is mooi wel de sportmotor van het jaar *O*

Absoluut stierenpoep!!
Ga eens praten met Leo Teunissen motoren te Kerkdriel :Y
Laat me raden, je dealer verkoopt geen Aprilia's??

Er zijn echt wel incidenten geweest, maar er is geen structureel probleem met de aprilia's!! :N
Als je daar de Aprilia's op laat liggen, dan ben je echt scheef voorgelicht :Y

schroefje uit trillen; ongefundeerde broodjes aap verhalen.. Aprilia maakt echt degelijk spul waar een lekkere dot beleving inzit, zonder al te veel karakter (blijft heel en zonder problemen)

En het is mooi wel de sportmotor van het jaar *O*

:Y :Y Verkoopt wel degelijk Aprillia's. Hij reed er zelfs tot voor kort zelf 1. Na 2 keer een vastgeslagen startmotor(eerste keer 2 en een 1/2 maand wachten op onderdelen, daarna een nieuwe gemonteerd en weer vast :X ) heeft hij hem bij de importeur op de binnenplaats geflikkert :Y

Ik zeg ook niet dat Aprillia geen degelijk spul maakt, alleen dat je lang moet wachten op onderdelen. Bij mijn Yammie trilt er ook wel eens iets los(of was ik het nou vergeten vast te zetten :? )

Ik vind alle nieuwe Aprillia's :9~ :9~ :9~ en er zit in bv de tuono een super geluid in :Y :Y

O ja en ze sturen natuurlijk fantastisch 8-)

Laatst bewerkt:
Hmmm, goeie dealert...
Nee, geintje.

Ik weet van Teunissen dat het uit Italië halen van onderdelen wel eens lastig is, maar Teunissen en nog een paar Aprilia dealers hebben een mooie voorraad liggen waardoor je niet afhankelijk bent van Italië.
Overigens zijn die problemen meestal aan de introductie van een nieuw model, ze geven voorkeur aan het maken van nieuwe motoren tov een gedegen onderdelen voorraad.

Op het Tuono gedeelte zit niemand maanden te wachten op zijn onderdelen, ook gaat daar trouwens de startmotor niet zo vaak kapot...

Bij de weg, ik rij geen Aprilia meer, maar een BMW .....
Dus ik promoot niet mijn huidige motor, maar wel mijn vorige!! :Y
Maar zeker van genoten van de Tuono!

Bij de weg, ik rij geen Aprilia meer, maar een BMW .....
Dus ik promoot niet mijn huidige motor, maar wel mijn vorige!! :Y
Maar zeker van genoten van de Tuono!

Hey da's toevallig ik rijd ook BMW, alleen dan 1tje op 4 wielen. De 2 wieler is een patserige R1. Stuurt na een veringmodificatie net zo goed als Appie :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan