PDvD
Banned user
en tazman waarom geen 2 cilinder ?
Een Honda natuurlijk
Firestorm? Dit vind ik zelf namelijk een heel erg leuke fiets. (of als je meer budget hebt een VTR SP1/2)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en tazman waarom geen 2 cilinder ?
Een Honda natuurlijk
ja ik rijdt geen ducati maar ik zou als ik het geld had voor de 998 gaan dus dat is al 2 stemen voor
Wat hoop onbekende hier ineens zeg..
Uuuh hooi ik bevuil hier het topic ook wel is.
Welkom!
Zo te zien hebben jullie je ook vermaakt op de Megameeting.
Volgende keer wil ik mee!
@Tazman: Beterschap!
@Boos B: Ken jou toch van het rijlestopic??
Weltrusten iedereen!
Ik denk dat de overstap van een CBR600 naar een R1 wel groot zal zijn, je kunt er natuurlijk ook tussenin gaan zitten met zeg een Kawa ZX9, sportieve motor met een relaxte zit en belangrijk: tweedehands ook nog een beetje te betalen. Ik heb er op eentje testgereden en is me heel goed bevallen.m'n eerste keuze (gevoelsmatig, moet nog rijden) gaat uit naar een r6 of r1.
En als ik het forum hier lees, wordt mij toch een r1 aangeraden omdat ik daar langer plezier van heb en het verschil tussen een r6 en mijn cbr600f te klein is. Moet alleen nog zien of ik voor een r1 genoeg euro's heb.
Mogge,
Ik zal m;n ouders ook eens lief aankijken, maar ik vrees dat het weinig succes heeft.
Ik denk dat de overstap van een CBR600 naar een R1 wel groot zal zijn, je kunt er natuurlijk ook tussenin gaan zitten met zeg een Kawa ZX9, sportieve motor met een relaxte zit en belangrijk: tweedehands ook nog een beetje te betalen. Ik heb er op eentje testgereden en is me heel goed bevallen.
zo onbekend ben ik dus niet@Tazman: Beterschap!
@Boos B: Ken jou toch van het rijlestopic??
Weltrusten iedereen!
Firestorm? Dit vind ik zelf namelijk een heel erg leuke fiets. (of als je meer budget hebt een VTR SP1/2)
Hij trok wel een auto aangewoon voor de een fireblade gaan....Je vorige Honda beviel toch perfect. Dus waarom zou je overstappen naar een ander merk
Hij trok wel een auto aan
Dank je.
Och ja, het is best een grote regio he. Het aantal mensen valt me eigenlijk nog wel mee. Ik lees zelf al wel meer dan een jaar lang mee, en ben een tijdje geleden gespot in de speeltuin. Toen heb ik maar besloten om me te registreren, anders kun je zo moeilijk antwoorden.
zo onbekend ben ik dus niet
m'n eerste keuze (gevoelsmatig, moet nog rijden) gaat uit naar een r6 of r1.
En als ik het forum hier lees, wordt mij toch een r1 aangeraden omdat ik daar langer plezier van heb en het verschil tussen een r6 en mijn cbr600f te klein is. Moet alleen nog zien of ik voor een r1 genoeg euro's heb.
Lekker voor een 1000 gaan Taz, hoef je niet zoveel te schakelen om een beetje gang te maken met een inhaalactie. Of het nu een Honda, Suzuki of Yamaha is maakt niet zoveel uit, het is allemaal goed.
Zou niet voor een Kawa gaan, die zijn zo groen en ook zeker niet voor een 2e hands Kapotgaatie 2 cilinder Een nieuwe zit je lekker 2 jaar in de garantie, dan kan je het risico wel lopen...
Ik heb in 1,5 jaar 3 kawa-blokken gesloopt, ZX-9R... (2 B types en 1 C)
Dan heb je het daar ook wel mee gehad.
Daarna veel zorgeloze km's gehad met een Aprilia Tuono.. Zeer degelijk ding, die kun je ook overwegen! (Dubbele lol tov de sportmotoren)
Sterkte met genezen en hopelijk snel afgehandeld door de verzekering...
(Je had toch voldoende getuigen )
Wel piccies posten van je keuzes altijd leuk om een nieuwe fiets uit te zoeken!
Absoluut stierenpoep!!
Ga eens praten met Leo Teunissen motoren te Kerkdriel
Laat me raden, je dealer verkoopt geen Aprilia's??
Er zijn echt wel incidenten geweest, maar er is geen structureel probleem met de aprilia's!!
Als je daar de Aprilia's op laat liggen, dan ben je echt scheef voorgelicht
schroefje uit trillen; ongefundeerde broodjes aap verhalen.. Aprilia maakt echt degelijk spul waar een lekkere dot beleving inzit, zonder al te veel karakter (blijft heel en zonder problemen)
En het is mooi wel de sportmotor van het jaar
Bij de weg, ik rij geen Aprilia meer, maar een BMW .....
Dus ik promoot niet mijn huidige motor, maar wel mijn vorige!!
Maar zeker van genoten van de Tuono!