Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ja, ik kan het ook niet laten om alvast een nieuwe motor uit te zoeken. Heb onderweg naar m'n ouders 2x een tussenstop gemaakt bij een motorzaak. 8-)

En weet je al wat het wordt..toch wel weer een Hondaaaaatje

En weet je al wat het wordt..toch wel weer een Hondaaaaatje

Daar ben ik nog niet uit. Denk dat het geen 600f meer zal worden. Ik was al aan het denken om een stapje hoger te gaan, alleen is dat moment nu iets sneller gekomen. :) Een RR/Blade komt wellicht in aanmerking.
Ik vind een R6 ook wel supermooi, maar daar hoor ik wisselende ervaringen over.
Iemand ervaring met deze fiets?

Het probleem is dat ik nu nog niet kan proef :] omdat ik nog teveel pijn heb.
Dus alleen nog kijken he. :(

Daar ben ik nog niet uit. Denk dat het geen 600f meer zal worden. Ik was al aan het denken om een stapje hoger te gaan, alleen is dat moment nu iets sneller gekomen. :) Een RR/Blade komt wellicht in aanmerking.
Ik vind een R6 ook wel supermooi, maar daar hoor ik wisselende ervaringen over.
Iemand ervaring met deze fiets?

Het probleem is dat ik nu nog niet kan proef :] omdat ik nog teveel pijn heb.
Dus alleen nog kijken he. :(

Je gaat toch wel een YAMAHA rijden hé,grijp nu je kans *O*

:W
Ps.heb ook een R6 gehad,prima fiets bouwjaar was 2001.

Bij deze verklaar ik deel 3 voor geopend *O*

De voorganger:

Breda / Oosterhout e.o. deeltje nr 2

Ik wil dit topic graag opdragen aan Marcel (a.k.a. Tinus R)...

(Afbeelding)

R.I.P. Marcel, we zullen je missen '(

Zondag 1 oktober staat er (mits het weer het toelaat) bij mij thuis een BBQ gepland. Je kent het wel, een beetje zwartgeblakerd vlees naar binnen kanen onder het genot van een drankje. Kortom: veel slap geouwehoer.

Scammie regelt het vlees, ik regel de drank, de locatie, de parkeerruimte, etc. etc. :+

Laat bijtijds weten of je wel of niet komt, dit in verband met de hoeveelheid vlees en drank die ingeslagen moet worden en i.v.m. het eventuele regelen van een extra BBQ.

Voorlopige lijst van deelnemers aan dit schransfestijn:

- m.a.c.
- Biker-Mice
- BadBoy46
- Kevinsfanclub
- Scammie
- Maybabe (+Franske)
- VaVaVonne
- Tazman_3
- ngamo
- Tyler99
- Day-Walker :? ?
- en natuurlijk yours truely (ikke dus :) )

Mocht ik iemand vergeten zijn, let me know :)

Enkele foto's van de MF'ers die dit topic bevuilen:

Kevinsfanclub:

(Afbeelding)

ngamo:

(Afbeelding)

BadBoy46:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

MissNitro:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

PDvD:

(Afbeelding)

Party Marty:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

m.a.c.:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Biker-Mice:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Dallie:

(Afbeelding)

Scammie:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

VaVaVonne:

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Tazman_3:

(Afbeelding)
Deeltje 3 alweer *O*
Hopende dat we deeltje 4 kunnen openen met een andere insteek ;(

Als jullie dan 1 oktober toch gaan BBQ-en kom dan van te voren ff mee rijden met onze herfstrit. We starten 11.00 op de Markt in Oosterhout. Ritje is georganisseerd door PDvD. Die nu ff niet zo wakker is, anders had hij hier zelf al wel lopen spammen :+ .

P.S. Deze foto is genomen naast die van PDvD. Hopelijk 1 oktober beter weer.
(Afbeelding)

Ik was wel wakker maar had betere dingen te doen ;) Maar toch misschien (eigenlijk niet misschien maar gewoon erg) leuk om met z'n allen de toch mee te rijden voor er ge bbq't wordt?

Kawasaki ZX6R uit bv 2003 niks voor je?

Vooral groene schijnen snel te zijn ;)

Taz houdt niet zo van groen, sorry. Maar groen en Kawa hoort natuurlijk wel bij elkaar.

Waren die zwarte niet sneller? Of waren het nou rode of blauwe of gele :)

Mijn 1e fiets was een r6 uit 2001...Zeer fijne fiets.
Ik denk dat je er alleen al snel op uitgekeken bent kwa power.

Nu een Honda Fireblade 929 en bevalt super :} :} :}

Oeps biker-mice was nog ingelogd op de flaptop...

De vorige post was van mij duz |(

Oeps biker-mice was nog ingelogd op de flaptop...

De vorige post was van mij duz |(

He, meen je dat nou (van die R6)? Ik ging er vanuit dat er toch wel wat verschil zit tussen mijn cbr600f en een r6.

He, meen je dat nou (van die R6)? Ik ging er vanuit dat er toch wel wat verschil zit tussen mijn cbr600f en een r6.
Is denk ik ook een beetje afhankelijk van het bouwjaar. Huidg model R6 heeft bijvoorbeeld 133pk terwijl dat bij de eerste modellen een stuk lager lag (volgens mij net boven de 100pk). Dat verschil merk je zeker wel.

Neemt niet weg dat je er na verloop van tijd op uitgekeken bent, maar dat blijf je toch houden.

Ow als da zo is.. zulke foto s heb ik wel. *D
Ik had het eigenlijk over die andere 'dames' die zo graag hun foto hier willen hebben :)

tering wat gaan julie snel zeg deel drie al weer had al weer flink wat pagina's te lezen maar Party Marty gingen jullie zondag nou wel of niet naar de mega meeting?? zo ja hoe laat en waar ??

Mart
Ik denk dat ik morgen niet ga, hangt allemaal van het weer af, weet niet hoe de anderen er hier over denken ?

Hey, het is Kevin de Hijger :+ Moet jou vaker bellen :P

Ps. waar blijft mijn foto?
En dat vraag je aan mij :P Foto hebben :) Maar ik zie dat je er een paar gestuurd hebt, zet ze er meteen bij...kom je trouwens naar de BBQ ?

Laatst bewerkt:
ik ga morgen niet naar de Mega meeting...
vandaag al door de regen moeten rijden!!! pak is nog nat '(

Ik denk dat ik morgen niet ga, hangt allemaal van het weer af, weet niet hoe de anderen er hier over denken ?

Nou ik denk er zo oven:

Als het lekker (droog) weer is gaan we erheen....Regent het morgenvroeg wordt het een dagje bankhangen *D

Als we gaan ook maar verzamelen bij de watertoren van Raamsdonkveer? Om 11 uur...

Is denk ik ook een beetje afhankelijk van het bouwjaar. Huidg model R6 heeft bijvoorbeeld 133pk terwijl dat bij de eerste modellen een stuk lager lag (volgens mij net boven de 100pk). Dat verschil merk je zeker wel.

Neemt niet weg dat je er na verloop van tijd op uitgekeken bent, maar dat blijf je toch houden.

oude model zoizo tot 2003 had 120 pktjes....Leuke gooi en smijt fiets...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan