Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

• 4/5/6 AUG

Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

Stemmen: 12 63,2%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi! Bij deze, een nieuw member uit Breda, FUCHS!

Hey, welkom hier!

Volgens mij heb ik je pas geleden een keer zien rijden in Raamsdonksveer, of 't was iemand anders met dezelfde motor en kleding . Ik denk ook wel dat je motor een lekker geluidje produceert.

Kevin: gefeliciteerd, en leuke auto man!

mannen, t was zéér gezellig om jullie allemaal in t leer bij elkaar te zien in de speeltuin, en al dat gasgeven maakt me helemaal vrolijk you all made my day,
ben met catgirl en jorizzz en tazman teruggekard naar breda-city, maar jammer dat het al zo vroeg donker is (voortaan maar om vijf uur gelijk op de bike en crossen....)
till next time

Welkom!

Mooie fiets. Maken lekker geluidje die buell s

@kevin: gefeliciteerd met je nieuwe baan en je mooie wagen

@ Fuchs: welkom , mooie bike! Ik hoop nie dat al die tassen voor 1 weekendje waren....

Zie er gezellig uit de foto van gister op speeltuin topic,jammer dat ik nie kon.
volgende keer beter. Er is weinig gereden denk ik.

Mooie foto's mannen!

En de motoren zien er weer super uit.

oh, en al iemand uit de buurt van breda die zeker weet dat ie naar de megameeting gaat? mijn link (catgirl) is al in arnhem, dus dat plan gaat niet door...
roept u maar, i'll be there

hoi! Boos b = ook breda.

Motor: BMW F800st, blauw
Pak: Zwart

foto's eeehr, komen nog wel eens, ik ben daar geen held in.

Over megameeting: Er zijn er wel meerdere geloof ik hoor. Rooien Duvel en ik rijden op eigen gelegenheid, zeg maar.

groet

B

veeeeeeeeeeette foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan ik les krijgen op mijn diversion hihihih......
Vaak genoeg naar de Speeltuin komen en achter die raggende mannen aan rijden, leer je het vanzelf ...maar onthou: veiligheid boven alles, die vonkjes maak ik niet voor niks, zo zien de automobilisten mij beter

oh, en al iemand uit de buurt van breda die zeker weet dat ie naar de megameeting gaat? mijn link (catgirl) is al in arnhem, dus dat plan gaat niet door...
roept u maar, i'll be there
Hangt toch echt van het weer af zondag. Dus als ik zondagmorgen uit mijn raampje kijk en het weer bevalt me niet dan blijf ik toch echt op m'n bedje liggen

Wat een mietje he

Hoi Boos B

@Party Marty, weet je zeker dat dat je relais niet is wat zo vonkt

Maar ff zonder gekheid, echt mooie foto's, ksal eens kijken of ik in Luxemburg nu ook eens een actiefoto kan maken

Oh ja, we houden de BBQ bij mij op zondag 1 oktober (mits het weer het toe laat natuurlijk). Dus hou die dag vrij, schrijf het in je agenda en laat uiteraard even weten of je kan of niet, dan weet ik wat ik in moet slaan aan proviand (of wil jij liever het vlees in slaan Scammie, ik als vegetarier kan dat natuurlijk niet he )

i'll be from the party (ik zal er zijn)
laat via msn maar effe weten waar en hoe laat, dan kijk ik wel hoe en wanneer ik die salades afgooi (zonder vlees, ben er ook geen voorstander van)
super!

Ik ben ook een dagje niet op kantoor hoor.....wordt er volop gepost...normaal is het echt niet zo druk. Is iedereen vrij vandaag??

Mooie foto's party marty...Alleen zonde dat je middenbok van de vonkies maakt.

Het was gezellig, alleen heel weinig gereden.

Was ik te snel voor de foto???

Status
Niet open voor verdere reacties.