Scammie
MF veteraan
Waar waren die vrouwen nou die je beloofd had
Hebben we eindelijk eens een paar mooie babes bij de speeltuin, is het weer niet genoeg. Onverzadigbaar die Party Marty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar waren die vrouwen nou die je beloofd had
Hoi hoi! Bij deze, een nieuw member uit Breda, FUCHS!
Hoi hoi! Bij deze, een nieuw member uit Breda, FUCHS!
(Afbeelding)
Was trouwens gezellig druk in de Speeltuin
Even over mezelf;
Een jaar en twee maanden geleden heb ik mijn nieuwe Buell gekocht na eerst een jaartje Yamaha te hebben gereden. Het was overigens een TRX850, een heerlijke 2-cilinder, ideaal voor in de Alpen trouwens!
Verder heb ik vanavond even kennis gemaakt met een aantal speeltuin-gangers. Dat is gezellig kletsen daarzo!
Till next time!
Welkom.Hoi hoi! Bij deze, een nieuw member uit Breda, FUCHS!
Van mastruberen word je doof (zie Speeltuin topic )Wat zei je?
Ain't that the truthOnverzadigbaar die Party Marty
Er is weinig gereden denk ik.
Oh ja
(Afbeelding)
(Afbeelding)
En Badboy in actie...uiterst geconcentreerd Laat je ouders en vriendin dit maar niet zien
(Afbeelding)
Vaak genoeg naar de Speeltuin komen en achter die raggende mannen aan rijden, leer je het vanzelf ...maar onthou: veiligheid boven alles, die vonkjes maak ik niet voor niks, zo zien de automobilisten mij beterveeeeeeeeeeette foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan ik les krijgen op mijn diversion hihihih......
Hangt toch echt van het weer af zondag. Dus als ik zondagmorgen uit mijn raampje kijk en het weer bevalt me niet dan blijf ik toch echt op m'n bedje liggenoh, en al iemand uit de buurt van breda die zeker weet dat ie naar de megameeting gaat? mijn link (catgirl) is al in arnhem, dus dat plan gaat niet door...
roept u maar, i'll be there
Hoi Boos Bhoi! Boos b = ook breda.
Motor: BMW F800st, blauw
Pak: Zwart
foto's eeehr, komen nog wel eens, ik ben daar geen held in.
Over megameeting: Er zijn er wel meerdere geloof ik hoor. Rooien Duvel en ik rijden op eigen gelegenheid, zeg maar.
groet
B
Dank unu kunnen we ze wel zien. Mooi foto's hoor!
Pappa Gans in actie@Party Marty, weet je zeker dat dat je relais niet is wat zo vonkt
Maar ff zonder gekheid, echt mooie foto's, ksal eens kijken of ik in Luxemburg nu ook eens een actiefoto kan maken
Oh ja, we houden de BBQ bij mij op zondag 1 oktober (mits het weer het toe laat natuurlijk). Dus hou die dag vrij, schrijf het in je agenda en laat uiteraard even weten of je kan of niet, dan weet ik wat ik in moet slaan aan proviand (of wil jij liever het vlees in slaan Scammie, ik als vegetarier kan dat natuurlijk niet he )
Hangt toch echt van het weer af zondag. Dus als ik zondagmorgen uit mijn raampje kijk en het weer bevalt me niet dan blijf ik toch echt op m'n bedje liggen
Wat een mietje he