Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

• 4/5/6 AUG

Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

Stemmen: 12 63,2%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie auto Kevin *O*Kan het zijn dat jou nog zag rijden gister rond kwart over 6 bij afslag Made?Ja had ik eigenlijk ook stiekem gehoopt. -O- Maar ja wel voorzichtig doen hey!
En hangen is overigens wel ok. :9

@Tazman: Beterschap en al wat gehoord van je bike?

Nog niet, heb hem gisteravond niet meer gezien, want ben meteen de ziekenauto ingeduwd. Ik heb de berger vandaag gebeld en ik rij morgen na m'n werk meteen langs om te kijken of'ie nog leeft. Van de ene kant wil ik er niet vanaf, maar van de andere kant hoop ik ook wel dat'ie total loss is (weet niet of ik er nog prettig op rijd als ik hem opgelapt terug krijg).

Nog niet, heb hem gisteravond niet meer gezien, want ben meteen de ziekenauto ingeduwd. Ik heb de berger vandaag gebeld en ik rij morgen na m'n werk meteen langs om te kijken of'ie nog leeft. Van de ene kant wil ik er niet vanaf, maar van de andere kant hoop ik ook wel dat'ie total loss is (weet niet of ik er nog prettig op rijd als ik hem opgelapt terug krijg).

Aah kee snap ik. Was je all risk verzekerd? Dan krijg je gewoon een nieuwe toch? ;)

Aah kee snap ik. Was je all risk verzekerd? Dan krijg je gewoon een nieuwe toch? ;)
Volgens z'n onderschrift heeft ie een CBR uit '97. Dan krijg je dagwaarde terug, nieuwwaarde is meestal alleen het eerste of de eerste 2 jaar.

TIP voor Tazzie: Laat hem naar een Honda dealer brengen zodat de expert van de verzekeing daar gaat kijken. Heb ik destijds met mijn motor ook gedaan. De dealer heeft toen gekeken wat de marktprijs is (welke hoger is dan de dagwaarde) en heb destijds ook marktwaarde uitgekeerd gekregen.

TIP voor Tazzie: Laat hem naar een Honda dealer brengen zodat de expert van de verzekeing daar gaat kijken. Heb ik destijds met mijn motor ook gedaan. De dealer heeft toen gekeken wat de marktprijs is (welke hoger is dan de dagwaarde) en heb destijds ook marktwaarde uitgekeerd gekregen.

[spam]Hondadealer[/spam]

O-)

@kevin: gefeliciteerd met je nieuwe baan en je gave auto :} :}

@Party M, M.A.C, Scammie: was gezellig ;) 8-)

Jaaa was weer gezellig, lekker druk ook :)
Vavavonne, catgirl, jorizzz, tazzz en ik hebben de deur op slot gedaan (sleutel ligt onder de prullenbak) ;)

Leuk alle anderen ontmoet te hebben *O* *O* *O*

Hoi hoi! Bij deze, een nieuw member uit Breda, FUCHS!

full

Was trouwens gezellig druk in de Speeltuin ;)

Even over mezelf;
Een jaar en twee maanden geleden heb ik mijn nieuwe Buell gekocht na eerst een jaartje Yamaha te hebben gereden. Het was overigens een TRX850, een heerlijke 2-cilinder, ideaal voor in de Alpen trouwens!
Verder heb ik vanavond even kennis gemaakt met een aantal speeltuin-gangers. Dat is gezellig kletsen daarzo!

Till next time! :]

(Afbeelding)

Even over mezelf;
Een jaar en twee maanden geleden heb ik mijn nieuwe Buell gekocht na eerst een jaartje Yamaha te hebben gereden. Het was overigens een TRX850, een heerlijke 2-cilinder, ideaal voor in de Alpen trouwens!
Verder heb ik vanavond even kennis gemaakt met een aantal speeltuin-gangers. Dat is gezellig kletsen daarzo!

Wilkommen :W

Tot in de speeltuin weer.

:W

(Afbeelding)

Even over mezelf;

Heb je ook gespot bij de Speeltuin, blijft een mooi ding zo'n Buell :}

Even over mezelf;

Geen overbodige luxe : die oordoppen _O- _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan