Tazman_3
MF veteraan
Gezonder dan vlees hoor, men zegt dat het goed is voor je hersenen, kun je wel gebruiken Ik eet al 11 jaar geen vlees en vis meer en kijk wat er van me geworden is
Je bent in elk geval een grote jongen geworden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gezonder dan vlees hoor, men zegt dat het goed is voor je hersenen, kun je wel gebruiken Ik eet al 11 jaar geen vlees en vis meer en kijk wat er van me geworden is
Deine freund ist auch welkom
houvanjezelf Is dat zoiets als masturbatie ? Flauw he, kon t niet laten
Mag wat meer bij in de breedteJe bent in elk geval een grote jongen geworden
Ik hou heeeel veel van mezelf hoorVoor jou misschien. Neej tis gewoon me mail.
Mag wat meer bij in de breedte
Daarom had ik dit er ook bij gezet: "Ik eet al 11 jaar geen vlees en vis meer en kijk wat er van me geworden " Was al geen schot voor open goal meer dusDaar kan ik maar beter niet op antwoorden. Schot voor open goal he
Maakt volgens mij weinig verschil, is vooral genetisch bepaald denk ik.Inkoppertje: Meer vlees eten
Deine freund ist auch welkom
houvanjezelf Is dat zoiets als masturbatie ? Flauw he, kon t niet laten
He Party Marty, hebbie op 1 oktober nog 'n krukkie vrij?
Uiteraard, join the partyHe Party Marty, hebbie op 1 oktober nog 'n krukkie vrij?
I know, zat er aan te twijfelen hoe ik t zou spelleneh, het is mastrubatie (zie shirt bugger)
Die vat ik ff nietDe buurman zal wel ruimte zat hebben
Die vat ik ff niet
Uiteraard, join the party
Die vat ik ff niet
Dacht al dat het aan mij lag
Echt de shit manwajoooo vette foto's
Vat m nog steeds niet, hij loopt niet op krukken hoorVoor de kruk van hem
Ik vind m nog steeds niet grappigTis al laat he mannen, ben ik nou zo wakker
Nu is de grap niet leuk meer. Ik doelde er dus op dat de buurman vast nog plaats zat zou hebben en hij daar wel kon gaan zitten op zijn kruk.
Vat m nog steeds niet, hij loopt niet op krukken hoor
Ik hou heeeel veel van mezelf hoor