Woning in Breda valt nog niet mee. Net wezen kijken voor een appartement in het Ginneken. 200 meter van het Ginnekenplein. Locatie helemaal top maar het appartement is bedroefend.
Boven een café op de tweede verdieping. De 1ste verdieping wordt afentoe verhuurd maar tussen de 1ste en 2de verdieping is alleen een trap zonder deur. Men kan dan zo mijn appartement inlopen.
Hopelijk is de optie op de Leistraat beter. . . .
Keer mee naar de MatriXX ?breda is echt zooo dood he..
geef mij maar een grote discotheek ofzo
*t klaart op hier
1e verdieping erbij kopen/huren
Weet ook niet of ik boven een café zou willen wonen. Woon zelf net aan de rand van het centrum. Voordeel is dat je in 5 minuten op de Grote Markt staat, maar (bijna) geen overlast hebt.
Trouwens stappen in Breda kan best. Weet niet hoe oud je bent, maar het scholierengehalte is wel heeeeeel erg hoog. Voor de wat oudere jongere zijn er nog wel wat tenten te vinden, maar t valt mij op dat de gemiddelde leeftijd van de stappers in Breda laag is.
[edit: bij mij in het complex staat trouwens ook een appartement te koop]
Keer mee naar de MatriXX ?(vraag het iedereen, maar niemand durft het aan )
1e verdieping erbij kopen/huren
Weet ook niet of ik boven een café zou willen wonen. Woon zelf net aan de rand van het centrum. Voordeel is dat je in 5 minuten op de Grote Markt staat, maar (bijna) geen overlast hebt.
Trouwens stappen in Breda kan best. Weet niet hoe oud je bent, maar het scholierengehalte is wel heeeeeel erg hoog. Voor de wat oudere jongere zijn er nog wel wat tenten te vinden, maar t valt mij op dat de gemiddelde leeftijd van de stappers in Breda laag is.
[edit: bij mij in het complex staat trouwens ook een appartement te koop]
Je wordt gewoon oud tazman
Bovendien is age just a number...
Het alternatief is ook niet prettig.
.... kom op mensen, van stuiteren blijf je jong! ....
Keer mee naar de MatriXX ?(vraag het iedereen, maar niemand durft het aan )
Maar net over de grens met België heb je toch wel een aantal leuke discotheken of loop ik echt helemaal achter?
nou, ik heb gereden tot aan oisterwijk en verder de rest van de middag geschuild bij Frasier (lekkere eieren met spek, thanks!)
aan het einde van de middag nog een stukkie gereden en langs de mac gereden (ook weer lekker) wat een culinaire dag hé
@ party marty: ow, en vonne wil ook een keer mee naar de matrixx, lekker stuiteren! wanneer had jij gepland? en waarom "durft" er zo weinig volk mee? kom op mensen, van stuiteren blijf je jong! (ik wil zelfs wel rijden, ben toch bob for life) marty: zeg maar met wie en wanneer en wat het kost, dan boek ik t geld naar jou over voor een kaartje (als ik die dag tijd heb, uiteraard)
Misschien dat ik 3 februari al ga, hangt er een beetje vanaf of Peter (mijn beste maat) mee gaat, want hij rijdt altijd namelijk@ party marty: ow, en vonne wil ook een keer mee naar de matrixx, lekker stuiteren! wanneer had jij gepland? en waarom "durft" er zo weinig volk mee? kom op mensen, van stuiteren blijf je jong! (ik wil zelfs wel rijden, ben toch bob for life) marty: zeg maar met wie en wanneer en wat het kost, dan boek ik t geld naar jou over voor een kaartje (als ik die dag tijd heb, uiteraard)
Is in Nijmegen jacount me in!
btw, dat is in nijmwegen toch?? iig, een collega van me heeft het er wel eens over, schijnt in de categorie outland te liggen..)
en in belgie komt er schijnbaar weer een Club X, nu onder de naam "Im-pact" in Lichtaarde
k kreeg n mailtje dat dj ghost daar resident wordt
Highstreet was vroegah heel gezellig, kwam er toen ook vaak. Tegenwoordig niet meer...Fortuin ken ik wel, maar nooit geweest. Verder ben ik in België ook in de Illusion en de BBC geweest (beiden in/om/rond Sint Niklaas als ik me niet vergis, waren ook echt stoere clubsthe return, complex, the virus, reloaded, 24 feb opening van Im-pact
the switch (matig matig matig)
verder heb je highstreet nog, fortuin (boerenbedoeling, maar wel gezellig vooral als je genoeg op hebt (maar dan is alles gezellig^^)
the site, the lambo en cherrymoon zijn weg
Wat een loser, hij heeft niet eens de 300 aangetikt
Weet je zeker dat koliek de oorzaak van het bezwijken wasGoedeavond mensuh!
Net terug van paardrijden. Alhoewel het niet echt paardrijden was.. Paardje waar ik op ree bezweek tijdens het rijden van koliek (lucht in de darmen) Helemaal teruggelopen naar de stal waar de veearts gelijk arriveerde. Na wat onderzoek en spuiten en wat middeltjes. Moesten we weer gaan wandelen met het paard 2 uur lang. Damn ben best wel moe nu. Wel te hopen dat het niet voor niks is geweest al dat lopen. Tis zo n lief paard.
Sorry voor off topic even, maar dat heb ik dus gedaan vandaag.
@ Vonne, Party Marty en mensen die nog meer gaan naar de Matrix: Reken mij er ook bij. Wel een data svp die ik kan.
Gaan we met zijn alle stuiteren!