Day-Walker
MF veteraan
- 27 sep 2005
- 4.256
- 0
Ben over een half uurtje weg dus ongeveer 12.15uur rij ik ongeveer omgeving speeltiun waarschijnlijk !!
Allemaal genoten van het lekker weer?
Nope, wasn't me. Heb je wsl naar een vreemde lopen zwaaien.Met z'n 2-en rond 18.30u. thuis?
Dacht tenminste dat jij 't was.
Echt goed dat je weer kan rijden!
Heeft lang genoeg geduurt.
gespot: tazman & vavavonne in een autoze kwamen langs rijden op de snelweg
Kijkers/Massage's deze dag:
- Kevinsfanclub
- Vavavonnie
- Maybabe
Even denken...Zevenbergen, Oudenbosch, Bosschenhoofd, Roosendaal, Rucphen, Zundert, Meer (België), Ulicoten, Baarle-Nassau, Alphen, Goirle, Tilburg, Breda und weer naar Zevenbergenben dit weekend geweest in: Helmond, Drunen, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht, Zeist, Amsterdam, Scheveningen, Arnhem, Breda, Renesse, Burg-Haamstede, Raamdonksveer, Antwerpen, Baarle-Nassau, Asten en Aarle-Rixtel, maar geen 1 MF-er gespot
Leuk, alweer deeltje 4, het gaat lekker!
maar geen 1 MF-er gespot
M'n eigen sticker moest ik ter plekke eraf halen van oom agent omdat 'ie anders 90 euro wou hebben.
Hier is het officiële standpunt van de officier van justitie inzake 2 bekeuringen voor een MF-sticker.
Glijer en ZX-12Rob van dit forum hebben op 14 oktober 2006 een bekeuring ontvangen voor een MF-sticker op de kentekenplaat.
Tegen de beschikking is beroep ingesteld (Voor het slechte gedrag van de agent en zijn herhaaldelijk weigeren zich te legitimeren is separaat een klacht ingediend) en zaterdag ontving ik de uitspraak van de Officier van Justitie inzake het al dan niet strafbaar zijn van het MF stickertje.
De beschikking is ingetrokken en mijn bezwaar is gegrond verklaard. Ook Glijer's beschikking is ingetrokken.
[afbeelding]
Niets persoonlijks Kevin, maar ik ga toch voor Vonne en Maybabe
hé, dat is knapik zat toch écht met frasier in mijn fautootje, dus tijd voor een brilletje joey?
Had je m maar laten zitten
Dallie gespot richting Breda omstreeks 13:00uur op A58
Dan reed jij de andere kant op
Was volgens mij te vroeg iedereen was er pas later ,in de Speeltiun!!
PS VOOR IEDEREEN
STRAKS OM 20.30uur MOTORSPECIAL ,NL 1 BLIK OP DE WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het 1 en ander nagevraagd :
Motorsportschool.nl doet niet aan verzekeringen.
Sparky's zijn toegestaan op Zolder...maar word afgeraden ivm hinderlijk voor je volgers.
De DB paal staat effectief op 5 meter van de ideale lijn.
Rugprotector verplicht..(een losse..dus geen in je jas/pak verwerkt stuk schuimrubber).