Party Marty
MF veteraan
- 12 mrt 2003
- 11.358
- 7
Motorrijden, motorrijden, motorrijdenGoede morgen allemaal... zo te zien wordt het goed weer vandaag
@Marty Party:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Motorrijden, motorrijden, motorrijdenGoede morgen allemaal... zo te zien wordt het goed weer vandaag
@Marty Party:
Motorrijden, motorrijden, motorrijden
Waar gaat de rit heen Dallie?
Denk dat ik wel even ga kijken jaHé hallo nog naar de speeltuin?
Wie spät gaat iedereen rijden ?t zonnetje schijnt, dus tijd maken voor een ritje
Eerst ff uitkateren
Wie spät gaat iedereen rijden ?
Dan ben ik er nog niet, eerst nog ontbijten en douchen, denk dat ik hier rond een uurtje of half 1 a 1 weg rijBen over een half uurtje weg dus ongeveer 12.15uur rij ik ongeveer omgeving speeltiun waarschijnlijk !!
Volgens mij heb ik Onkert rond 14:50 gespot op de Tilburgseweg richting Tilburg. Zo'n zelfde K1 in ieder geval die net na die Suzuki-dealer linksaf sloeg terwijl ik uit Tilburg richting Breda reed.
Zit nu weer snel bij mijn broer. Internet waarschijnlijk weer rond de 22ste
Ik wist het wel, had al zo'n vermoeden dat jij het was...rode BMW, kon haast niet anders...geen wheelies meer maken heHey Party, ik heb nog een stukje met je opgereden zag ik net...
(Even de foto bekeken, kneepads en Troy Corser sticker waren hetzelfde)
Jammer dat ik je niet eerder zag (herkende), dan had ik nog wel even geroepen.
Ik was de BMW R1200GS rijder richting NAC. ongeveer 15:00 uur.
Het was wel super weer, lekker nat in de bossen en droog asfalt, heerlijk!!
gespot: tazman & vavavonne in een auto ze kwamen langs rijden op de snelweg
Ik wist het wel, had al zo'n vermoeden dat jij het was...rode BMW, kon haast niet anders...geen wheelies meer maken he
Nou volgens mij ben je ons tegen gekomen op de A16 omstreeks 15:15uur
gespot: tazman & vavavonne in een auto ze kwamen langs rijden op de snelweg
Was er om 13:15, maar aangezien er niemand anders was ben ik verder gereden. Toch zo'n 130 km op de teller gezet vandaagheee maarten... waar was je vandaag in de speeltuin???
Het ging je aardig af hoor Volgende keer zal ik zwaaienWheelies gaat niet makkelijk met de Beemer, door de lengterichting van de krukas trekt de motor hard naar rechts tijdens een wheelie.. Ben er nog op aan het oefenen.
In de 2e versnelling gaat het beter, maar het is geen Tuono, dat merk je wel
Volgende x makkelijker te herkennen, ceeya
aangepast
Vandaag de kat ook weer eens uitgelaten.
Was erg lang geleden, maar ik kan na 6 maanden weer motorrijden .
Laat het mooie weer maar komen.
oww sorry.... haalde jullie nicknames ff door elkaar... maar dat was toch vavavonne die naast je zat??
echt te grappig waarom waren jullie niet met de motor???