Breda / Oosterhout e.o. *deeltje 4 alweer*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar gaat de rit heen Dallie?

Nergens specifiekergens naartoe ,gewoon ff uitwaaien!!

FF WAT ANDERS,

op t MF Hondentopic kwam ik een bericht tegen dat er een Staffordshierbullterrier vermist is in "onze"omgeving ,dus als jullie gaan sturen hou t ff in de gaten ,bedankt namens all motorrijdende ,hondenbezitters op MF!!!

Post hier je leukste foto's van je hond deel 2

Stukkie naar beneden daar staat, foto vermist!!!

Laatst bewerkt:
Ben over een half uurtje weg dus ongeveer 12.15uur rij ik ongeveer omgeving speeltiun waarschijnlijk !!
Dan ben ik er nog niet, eerst nog ontbijten en douchen, denk dat ik hier rond een uurtje of half 1 a 1 weg rij :W

Volgens mij heb ik Onkert rond 14:50 gespot op de Tilburgseweg richting Tilburg. Zo'n zelfde K1 in ieder geval die net na die Suzuki-dealer linksaf sloeg terwijl ik uit Tilburg richting Breda reed.

Volgens mij heb ik Onkert rond 14:50 gespot op de Tilburgseweg richting Tilburg. Zo'n zelfde K1 in ieder geval die net na die Suzuki-dealer linksaf sloeg terwijl ik uit Tilburg richting Breda reed.

hmm, ik ben rond die tijd op de Tilburgseweg geweest. Alleen zat ik toen in een koekblik. (vraag me niet waarom) Dus kan ik het niet geweest zijn. De mijne is ook nog te herkennen aan een wat blauwige koplamp (xenon)

Hey Party, ik heb nog een stukje met je opgereden zag ik net...
(Even de foto bekeken, kneepads en Troy Corser sticker waren hetzelfde)

Jammer dat ik je niet eerder zag (herkende), dan had ik nog wel even geroepen.
Ik was de BMW R1200GS rijder richting NAC. ongeveer 15:00 uur.

Het was wel super weer, lekker nat in de bossen en droog asfalt, heerlijk!!

Laatst bewerkt:
Zit nu weer snel bij mijn broer. Internet waarschijnlijk weer rond de 22ste ;(

Ik weet niet precies wat je probleem is, maar volgens mij miste je alleen nog een modem. En als je alleen op de modem zit te wachten, kun je er ook zelf tijdelijk een modem gebruiken. Ik ben zelf onlangs van kabel naar adsl overgestapt en moest ook langer wachten op een modem. Toen heb ik zelf maar een simpele adsl modem gekocht. Ik heb hem nog ergens liggen.....

(ben benieuwd wanneer die dit leest, maar goed..)

Hey Party, ik heb nog een stukje met je opgereden zag ik net...
(Even de foto bekeken, kneepads en Troy Corser sticker waren hetzelfde)

Jammer dat ik je niet eerder zag (herkende), dan had ik nog wel even geroepen.
Ik was de BMW R1200GS rijder richting NAC. ongeveer 15:00 uur.

Het was wel super weer, lekker nat in de bossen en droog asfalt, heerlijk!!
Ik wist het wel, had al zo'n vermoeden dat jij het was...rode BMW, kon haast niet anders...geen wheelies meer maken he ;)

gespot: tazman & vavavonne in een auto :P ze kwamen langs rijden op de snelweg :}

Ik wist het wel, had al zo'n vermoeden dat jij het was...rode BMW, kon haast niet anders...geen wheelies meer maken he ;)

Wheelies gaat niet makkelijk met de Beemer, door de lengterichting van de krukas trekt de motor hard naar rechts tijdens een wheelie.. Ben er nog op aan het oefenen.
In de 2e versnelling gaat het beter, maar het is geen Tuono, dat merk je wel :X

Volgende x makkelijker te herkennen, ceeya :W

Nou volgens mij ben je ons tegen gekomen op de A16 omstreeks 15:15uur :W

oww sorry.... :P haalde jullie nicknames ff door elkaar... maar dat was toch vavavonne die naast je zat??
echt te grappig :P waarom waren jullie niet met de motor???

Vandaag de kat ook weer eens uitgelaten.

Was erg lang geleden, maar ik kan na 6 maanden weer motorrijden *O* .
Laat het mooie weer maar komen. :] :]

gespot: tazman & vavavonne in een auto :P ze kwamen langs rijden op de snelweg :}

Hahaha, nope, it wasn't me :X

Ik heb vandaag een rondje zeeland gedaan, op de :] uiteraard en vandaag niet in een auto gezeten. Ben rond half 1 vertrokken en was rond half 5 weer thuis.

Ik wilde nog langskomen in de speeltuin, maar het speelkwartier was net voorbij ;)
Kwam 3 roosendalers tegen bij roosendaal-oost en een ettenaar bij zegge.

Wheelies gaat niet makkelijk met de Beemer, door de lengterichting van de krukas trekt de motor hard naar rechts tijdens een wheelie.. Ben er nog op aan het oefenen.
In de 2e versnelling gaat het beter, maar het is geen Tuono, dat merk je wel :X

Volgende x makkelijker te herkennen, ceeya :W
Het ging je aardig af hoor ;) Volgende keer zal ik zwaaien :W ;)

Vandaag de kat ook weer eens uitgelaten.

Was erg lang geleden, maar ik kan na 6 maanden weer motorrijden *O* .
Laat het mooie weer maar komen. :] :]

Met z'n 2-en rond 18.30u. thuis?
Dacht tenminste dat jij 't was.

Echt goed dat je weer kan rijden!
Heeft lang genoeg geduurt. :Y

oww sorry.... :P haalde jullie nicknames ff door elkaar... maar dat was toch vavavonne die naast je zat??
echt te grappig :P waarom waren jullie niet met de motor???

Geeft niet maar nee was ook niet Vavavonne,het was mijn vrouw :)

Ja met het koekblik helaas,hadden een bedrijfsfeesje B|

:W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan