Boxer helm

Amier

Rookie
21 feb 2024
5
7
Ik heb nu een tijdje een boxer helm alleen is een z’n rood oortje aan de bovenkant kwijt en ik kan hem nergens online vinden weet iemand waar ik die kan krijgen gaat om een boxer v8
 
  • Haha
Waarderingen: Tuh
Welkom Amier,

Stel je even netjes voor. Wel zo leuk als je ergens binnenkomt *O*

Nieuwe gebruikers
Hahahahah ik ben 17 jaar oud, ben een autotechnicus in opleiding maar vind het toch leuker om aan motoren te sleutelen maar dat leer ik mezelf aan heb me eigen hobby plekje waar ik aan allerlei projecten sleutel en een beetje de buurt help hun brommers & motorscooters sneller temaken zodat ze niet gepakt worden door motoragenten
 
Hahahahah ik ben 17 jaar oud, ben een autotechnicus in opleiding maar vind het toch leuker om aan motoren te sleutelen maar dat leer ik mezelf aan heb me eigen hobby plekje waar ik aan allerlei projecten sleutel en een beetje de buurt help hun brommers & motorscooters sneller temaken zodat ze niet gepakt worden door motoragenten
Een echte topper ben je...!
 
Als dat jouw motivatie is om een autotechniek opleiding te volgen ben je al verrekte verkeerd bezig.
Na eigenlijk vind ik de autotechniek wel leuk alleen kan ik bij mij op het werk weinig leren meer beurtjes en hele kleine reparaties dus hobby ik gwn met me eigen kennis
 
@Amier kan duidelijk wel omgaan met kritiek en de half bedoelde grappen.
Grammaticaal ook heel goed te volgen.
(Al kan iemand vast wel zeiken over een gemiste punt aan het einde van een zin en afkorten van woorden)

Laat je niet gek maken op een forum.
Keep on the good work!
(Ik heb het niet over dat opvoeren :+ )
 
Welkom Amier, We zijn allemaal ergens begonnen, dus veel plezier met sleutelen, maak het niet te bont but have fun!
__ ___ ____
brommers en motoren opvoeren om de politie te ontwijken noem ik geen kleine reparaties.
De brave hendrik en witte voetjes vereniging " Het Boterhoofd" zoekt nog leden ter uitbreiding van het bestaande ledenbestand. :Y