Boxer helm

Amier

Rookie
21 feb 2024
5
7
Ik heb nu een tijdje een boxer helm alleen is een z’n rood oortje aan de bovenkant kwijt en ik kan hem nergens online vinden weet iemand waar ik die kan krijgen gaat om een boxer v8
 
  • Haha
Waarderingen: Tuh
Welkom Amier,

Stel je even netjes voor. Wel zo leuk als je ergens binnenkomt *O*

Nieuwe gebruikers
Hahahahah ik ben 17 jaar oud, ben een autotechnicus in opleiding maar vind het toch leuker om aan motoren te sleutelen maar dat leer ik mezelf aan heb me eigen hobby plekje waar ik aan allerlei projecten sleutel en een beetje de buurt help hun brommers & motorscooters sneller temaken zodat ze niet gepakt worden door motoragenten
 
Hahahahah ik ben 17 jaar oud, ben een autotechnicus in opleiding maar vind het toch leuker om aan motoren te sleutelen maar dat leer ik mezelf aan heb me eigen hobby plekje waar ik aan allerlei projecten sleutel en een beetje de buurt help hun brommers & motorscooters sneller temaken zodat ze niet gepakt worden door motoragenten
Een echte topper ben je...!
 
Als dat jouw motivatie is om een autotechniek opleiding te volgen ben je al verrekte verkeerd bezig.
Na eigenlijk vind ik de autotechniek wel leuk alleen kan ik bij mij op het werk weinig leren meer beurtjes en hele kleine reparaties dus hobby ik gwn met me eigen kennis
 
@Amier kan duidelijk wel omgaan met kritiek en de half bedoelde grappen.
Grammaticaal ook heel goed te volgen.
(Al kan iemand vast wel zeiken over een gemiste punt aan het einde van een zin en afkorten van woorden)

Laat je niet gek maken op een forum.
Keep on the good work!
(Ik heb het niet over dat opvoeren :+ )
 
Welkom Amier, We zijn allemaal ergens begonnen, dus veel plezier met sleutelen, maak het niet te bont but have fun!
__ ___ ____
brommers en motoren opvoeren om de politie te ontwijken noem ik geen kleine reparaties.
De brave hendrik en witte voetjes vereniging " Het Boterhoofd" zoekt nog leden ter uitbreiding van het bestaande ledenbestand. :Y
Drink je ook graag koffie met zure room om met gelijkgestemden hoofdschuddend de jeugd te veroordelen op wat je vroeger zelf ook deed meld je dan nu aan en vraag ons geheel vrijblijvende infopakket aan of laat je vermelden in onze eregalerij ;)

:+
 
Ik heb tegenwoordig ook een scooter , moet toch eens aan zo’n boxer🤪
En over dat opvoeren zeg ik alleen dat het al goed is voor opdoen van technische kennis
Blijkbaar zitten er hier op het forum mensen die zoiets nooooit deden of zo braaf geworden dat ze het vergeten zijn
 
Haha de moraalpolitie is weer wakker zo te zien?
Lekker boeie wat hij doet? We hebben verder ook geen context.
Zijn zat gasten die dan wel professioneel dan wel hobbymatig scooters tot het uiterste drijven. Rijden die dan dus ook op de openbare weg? Nee hoor er zijn talloze bijeenkomsten, meetings en (drag)races voor.

Beetje onzin om gelijk je conclusies te trekken.
 
Ik heb ze nooit opgevoerd om aan de pliesie te ontkomen, maar dat had meer met mn technische kennis/vaardigheden te maken :+
Het was niet de bedoeling om aan de politie te ontkomen, maar het was wel makkelijk, dat het kon. Brommertje ging vroeger dik over de honderd, in de tijd dat de rijkspolitie op het platteland in fiatjes 127 of volkswagen busjes reed die wat traag optrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan