Bmw S1000r de koning van de nakeds

Het frame is mooi zwart gebleven gelukkig
Goed te horen Maus75 :t

Heeft iedereen zijn bmw in de winterslaap gezet ;-)
Neuhhh... de mijne moet binnenkort nog even werken voor de baas :+

Overigens hoe doen jullie dat qua accu opladen?, ik heb zo'n mooie druppellader maar moet ik dan steeds mijn zadel los halen?
Mag ik de accu aangesloten in de fiets laten zitten of moet alles los, ik vindt het instructieboekje hierin niet duidelijk, of ik lees niet goed?
 
Goed te horen Maus75 :t


Neuhhh... de mijne moet binnenkort nog even werken voor de baas :+

Overigens hoe doen jullie dat qua accu opladen?, ik heb zo'n mooie druppellader maar moet ik dan steeds mijn zadel los halen?
Mag ik de accu aangesloten in de fiets laten zitten of moet alles los, ik vindt het instructieboekje hierin niet duidelijk, of ik lees niet goed?

Ik heb deze vraag bij de dealer gesteld 2 weken terug. Ik heb zo'n speciale stekker aan de accu gelegd waardoor de accu er niet uit hoeft, maar aangezien ik geen stroom in het schuurtje heb en dus met een verlengsnoer zou moeten werken, heb ik gevraagd of het kwaad kan, dat de accu eruit gaat en de monteur zei dat het geen kwaad kan.
Dus ik heb de accu op zolder staan aan de druppellader.
 
Ik heb zo'n speciale stekker aan de accu gelegd waardoor de accu er niet uit hoeft
Ja, die had mijn vorige fiets ook (R1200R LC) een soort sigarenaansteker contact, daar kon ik mijn originele BMW lader zo op inpluggen.
Dank voor de tip, binnenkort even een plekje zoeken waar ik die kan plaatsen, mijn fiets staat naast het stopcontact dus daarmee heb ik mazzel.
 
Ja, die had mijn vorige fiets ook (R1200R LC) een soort sigarenaansteker contact, daar kon ik mijn originele BMW lader zo op inpluggen.
Dank voor de tip, binnenkort even een plekje zoeken waar ik die kan plaatsen, mijn fiets staat naast het stopcontact dus daarmee heb ik mazzel.

Dat is wel fijn ja. :t
 
Het frame is mooi zwart gebleven gelukkig.

Heeft iedereen zijn bmw in de winterslaap gezet ;-)
Mijn S1000R staat nog te koop bij AB motoren.
Vreemd, want de volgende dag - 1 november - zou er een koper komen.

Mijn baby BMW staat bij de dealer wegens niet starten. (Ze geven de niet originele uitlaat de schuld O-) )


Bij droog weer rij ik dan nog wel op de RR. (Pas 1 keer :+ )


Die startte gelukkig wel als een tierelier.
En ik ben ook wel blij dat ik mijn 'oude' accu van de S1000R heb overgezet.
Perfect Li-ion apparaat via MLM parts. Aanrader. :}
 
Daarover gesproken WB, hoeven die niet aan de druppellader dan? ze lopen dan wel niet vanzelf leeg maar trekt het alarm 'm niet langzaam leeg?
Ik heb vorig jaar met de S1000R niet gereden tussen begin oktober en eind maart. Tik'em aan en direct lopen. :}

Het alarm had ik standaard uit staan. Daar was de eerste accu al op overleden. :+
Dus met alarm zou je wellicht een speciale Li-ion lader moeten kopen. :Y

(Maar niet getest, het zou zo maar eens niet nodig kunnen zijn, ik ben fan van deze accu's :9~ )
(Voorheen ook in een ZX-10R gehad, dat was een 'merk' - Ultrabatt)
 
Bij mij zijn er wat 'posts' verdwenen...bij jullie ook?
Ja, dinsdag na +/- 10.30 tot ongeveer het einde van de middag is in lucht opgegaan.
Ik had nogal wat grote berichten via PM beantwoord met enige moeite.
Alles weg. _O-
 
Het alarm had ik standaard uit staan. Daar was de eerste accu al op overleden. :+

Da's een goeie, ik zet gewoon het alarm uit, als ze hem willen jatten doen ze dat toch wel, daarnaast ligt ie aan een ketting in mijn garage en staat de auto van mijn vrouw ervoor geparkeerd, dan maakt dat alarm ook niks meer uit :$
ps. weet jij zo welke Li-ion er bij jou in zit, dan weet ik welke iig functioneert :}
 
Da's een goeie, ik zet gewoon het alarm uit, als ze hem willen jatten doen ze dat toch wel, daarnaast ligt ie aan een ketting in mijn garage en staat de auto van mijn vrouw ervoor geparkeerd, dan maakt dat alarm ook niks meer uit :$
ps. weet jij zo welke Li-ion er bij jou in zit, dan weet ik welke iig functioneert :}
Geen idee, maar ik heb wel een ordner met de bon in de administratie. :+

Aankoopdatum 24/08/2017.

Accu JMT.JPG


JMT Accu Lithium Ion YTX9-FP

Pfff voor de prijs hoef je het niet te laten. :9~
 
Voor temperaturen onder het vriespunt worden ze niet aangeraden.
Ik heb er niets van gemerkt, maar je zou er wel rekening mee moeten/kunnen houden.
Mijn motor is gewoon een buitenslaper, dus die krijgt de volle mep. :+
 
Deze heb ik ook gehad in mijn Tuono. Prima accu.
Ik weet niet of mijn G310GS een beetje dezelfde maten heeft.
Die staat nu dus bij de dealer wegens niet starten @<10°C.
Kan ik de originele accu er eventueel bijhouden met startkabels als ik weer een run van twintig keer starten heb. :')
Ja bij mij ook. Ook de inbox...
Gelukkig werkte de e-mail notificatie nog op tijd.
Ik hoef ze niet opnieuw te maken. :9
 
Die mag onder de kerstboom :t
Sterker nog ik denk dat ik alle kleuren ga bestellen, voor het hele gezin, maar voor de veiligheid wèl in mijn maat :+
Zo gaf ik vroeger echt cadeau's waar ik zelf wat aan had. _O-:$

Gelukkig maak ik ze nu wel oprecht blij. :Y
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zijn er wat 'posts' verdwenen...bij jullie ook?
Irri is dat als je een ineens niet meer bestaand bericht wil quoten. :+:Y

Dezelfde blokprotectie van mijn R past inderdaad ook op de RR.
Vandaag superweer dus even van de bucketlist gehaald. *O*




Ik zie je zoeken, maar op die foto's zat het er nog niet op. _O-



Straks de GS ophalen, dus helaas geen ritje met deze vandaag.
Misschien volgende week een droge dag meepakken. :9
 
Dela weet wel waar ze moeten adverteren _O-_O-_O-

Bekijk bijlage 1340826
Lekker vrolijk bericht eronder. _O-

Misschien omdat ik vanmiddag ook afscheid heb genomen van mijn helm. :+

( Aan deze kant een minuut stilte.. afscheid van mijn Carlos Checa Replica. :') )

DSC_1404.jpg


Wilde eerst nog de bekleding uitwassen van de bloedsporen.
Maar wegens ruimtegebrek en een klein beetje gezond verstand toch maar weg er mee.
 
Irri is dat als je een ineens niet meer bestaand bericht wil quoten. :+:Y

Dezelfde blokprotectie van mijn R past inderdaad ook op de RR.
Vandaag superweer dus even van de bucketlist gehaald. *O*




Ik zie je zoeken, maar op die foto's zat het er nog niet op. _O-



Straks de GS ophalen, dus helaas geen ritje met deze vandaag.
Misschien volgende week een droge dag meepakken. :9

Nais! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan