Bmw S1000r de koning van de nakeds

Ik vermoed dat het glasfiber is, het komt heel slijtvast over via de binnenzijde.
En perfect 'bolt on' product. Nog nooit zo snel iets erop gezet met twee rechter linkerhanden. :+
Gewoon Ali dus.. zoals de verdwenen post deze week. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de komende tijd ook maar eens op pad voor een nieuwe helm, leuke klus voor deze tijd van het jaar.
X-Lite is idd mooi maar wel duur, nu heb ik nog een Shoei Netotec maar die is te weinig sportief en te zwaar.
Hoewel tegen mijn principes wil ik eigenlijk een ingebouwd bluetooth systeem hebben, mijn vaste motormaat wil dat ook en omdat hij standaard niet in zijn spiegels kijkt mis ik nog wel eens een hamburgertent (zwaaien, toeteren, lichtsignaal etc. *O*-O-) dus dan word de keuze wel aardig beperkt.
Maar goed de komende tijd maar eens lekker gaan passen hier en daar, en dan vervolgens mooi bij mijn eigen dealer bestellen want daar krijg ik standaard 10% korting op alles :t
 
Ik ga de komende tijd ook maar eens op pad voor een nieuwe helm, leuke klus voor deze tijd van het jaar.
X-Lite is idd mooi maar wel duur, nu heb ik nog een Shoei Netotec maar die is te weinig sportief en te zwaar.
Hoewel tegen mijn principes wil ik eigenlijk een ingebouwd bluetooth systeem hebben, mijn vaste motormaat wil dat ook en omdat hij standaard niet in zijn spiegels kijkt mis ik nog wel eens een hamburgertent (zwaaien, toeteren, lichtsignaal etc. *O*-O-) dus dan word de keuze wel aardig beperkt.
Maar goed de komende tijd maar eens lekker gaan passen hier en daar, en dan vervolgens mooi bij mijn eigen dealer bestellen want daar krijg ik standaard 10% korting op alles :t
Ik had deze X-lite gewonnen bij de KNMV in 2012. Helaas had ik die op tijdens mijn ongeluk 22 januari dit jaar.
Reed bijna om de dag met een andere helm. Net deze afgeschreven, :+

Bluetooth hoefde ik ook niet, maar het is toch wel handig.
Mijn TomTom kan nu ook WhatsApp berichten voorlezen en handsfree bellen, muziekje erbij etc.
Voor mijn Nolan vind ik nog even te duur. O-)

Misschien kan je ook bij FC-Moto kijken, volgens mij scheelt dat enorm met dealers.
Maar ik koop wel waar het gepast wordt. (Ik pas dus niet :+ Nolan/X-lite is altijd goed in mijn geval)
 
Ben niet alleen berichten kwijt. Krijg ook geen melding meer dat er berichten worden geplaatst hier :?
Anyway, ik ben toch niet de enige hier die tussen dec en maart gewoon nog regelmatig rijdt? Als het droog is met zonnetje erbij kan het echt genieten zijn in dit jaargetijde. Ja hij wordt wel wat smeriger maar ach, dat is zo weg ;) Vind het rijden te leuk om hem 3 a 4 maanden weg te zetten.
 
Hoi, heb je na die tijd nog veel gereden? En wat is je ervaring?
Ja, ik heb nog wel een paar keer gereden waaronder ook ritten van een hele dag.
Ik ben er erg tevreden mee, het ziet er beter uit, klinkt beter en is lichter.
En niet onbelangrijk voor mij: met de dB killer erin is ie net zo stil als origineel (misschien nog wel iets stiller)
Kortom je kunt er in Duitsland of de Ardennen goed me rijden op drukke dagen wanneer er veel wordt gecontroleerd :t
 
Ja, ik heb nog wel een paar keer gereden waaronder ook ritten van een hele dag.
Ik ben er erg tevreden mee, het ziet er beter uit, klinkt beter en is lichter.
En niet onbelangrijk voor mij: met de dB killer erin is ie net zo stil als origineel (misschien nog wel iets stiller)
Kortom je kunt er in Duitsland of de Ardennen goed me rijden op drukke dagen wanneer er veel wordt gecontroleerd :t

Oke, mooi!! :t
Dus toch maar gaan sparen... ;)
 
Ben niet alleen berichten kwijt. Krijg ook geen melding meer dat er berichten worden geplaatst hier :?
Anyway, ik ben toch niet de enige hier die tussen dec en maart gewoon nog regelmatig rijdt? Als het droog is met zonnetje erbij kan het echt genieten zijn in dit jaargetijde. Ja hij wordt wel wat smeriger maar ach, dat is zo weg ;) Vind het rijden te leuk om hem 3 a 4 maanden weg te zetten.


Ik heb de accu wel aan de lader liggen, maar ik overweeg toch ook om hem weer terug te plaatsen en te gaan rijden. :]:]
 
Ik heb de accu wel aan de lader liggen, maar ik overweeg toch ook om hem weer terug te plaatsen en te gaan rijden. :]:]
Geen stroom in de buurt van de motor?

Ik heb een Ctek kabeltje aan de GS, hangt naast het zadel. Maar die ga ik toch niet gebruiken. Mag je wel hebben. :?
 
Geen stroom in de buurt van de motor?

Ik heb een Ctek kabeltje aan de GS, hangt naast het zadel. Maar die ga ik toch niet gebruiken. Mag je wel hebben.:?


Nee, ik heb inderdaad geen stroom in de buurt van de motor. Ik heb zelf ook zo'n stekker, maar toch bedankt voor het aanbod. :t:t
 
Ok, dan alarm uit en Li-ion accu erin. Nooit meer opladen. ;)

Heb in de zomer tijdens een weekendje weg een nieuwe accu moeten kopen en ze hadden dus geen Li-on accu op voorraad dus heb gewoon een Yuasa moeten kopen. Zolang deze normaal functioneert houd ik hem. Koop daarna dan inderdaad een Li-on.
 
Hallo,

Weet iemand wat ongeveer de bpm is van een s1000r uit 2015 +_ 10dkm gelopen?
Volgens mij bouwt ie in 7 jaar af naar 0%, dan kan je het ongeveer uitrekenen, aantal km's maakt vlas mij niet uit.
wil je er een importeren?
Bij de RDW kunnen ze het wel uitrekenen, of ze de service bieden om het ook mee te delen weet ik niet.
 
Mooi zo! En doe jij dan nog iets speciaals aan je fiets, dus tectylbehandeling of ACF-50 bijvoorbeeld? Of gewoon even goed afspoelen na een rit?

Sorry @Andrew Heuer lees nu pas je bericht, vooralsnog gewoon afspoelen met koud water en af en toe wassen.
Nu heb ik de laatste paar weken niet gereden moet ik eerlijk bekennen :$ beetje druk op het werk, en wanneer ik wel tijd had regende het....
Ik hoop de komende weekends wel een paar keer te kunnen rijden.
 
Ik heb nog een hagelnieuwe set Rizoma Elisse spiegels in zwart liggen inclusief de benodigde adapters in zwart.

Kostte € 336 euro bij MLM. Ze hebben 2 dagen op de R gezeten en ik heb er maar één keer mee gereden omdat de levertijd langer duurde dan toegezegd en ik in de tussentijd tegen een goede inruildeal voor een XR aan ben gelopen.

Alle overige accessoires ben ik al kwijt maar de spiegels heb ik even gehouden omdat de XR dezelfde standaard spiegels heeft als op de R maar op de XR werken ze gelukkig wél zoals het hoort dus vervangen is gewoon niet nodig.

Voor € 250 euro kunnen ze voor jou zijn...
 
Mooi spul, ik kende ze nog niet.
Toevallig heb ik vandaag iets gemonteerd op mijn A2 motor wat daar wel heel erg op lijkt. _O-

Knipsel.jpg

(Gelukkig zijn er ook duidelijke verschillen ;) )
 
Mooi spul, ik kende ze nog niet.
Toevallig heb ik vandaag iets gemonteerd op mijn A2 motor wat daar wel heel erg op lijkt. _O-

Bekijk bijlage 1342151
(Gelukkig zijn er ook duidelijke verschillen ;) )

Ja, die zijn inderdaad per ongeluk best wel bijna hetzelfde maar dan van onze Aziatische vrienden... Ik heb zelf ook staan twijfelen over deze maar na wat ervaringen gelezen te hebben toch maar voor de (eigenlijk té) dure originele gegaan. Hopelijk bevallen ze jouw gewoon goed :t
 
Ja, die zijn inderdaad per ongeluk best wel bijna hetzelfde maar dan van onze Aziatische vrienden... Ik heb zelf ook staan twijfelen over deze maar na wat ervaringen gelezen te hebben toch maar voor de (eigenlijk té) dure originele gegaan. Hopelijk bevallen ze jouw gewoon goed :t
Ik wil nog wel een zwarte imbus erin zetten misschien. :Y



Maar op deze motor mag het ook niets kosten.. Dat is op de S1000 wel anders. ;)
 
Ik heb nog een hagelnieuwe set Rizoma Elisse spiegels in zwart liggen inclusief de benodigde adapters in zwart.

Kostte € 336 euro bij MLM. Ze hebben 2 dagen op de R gezeten en ik heb er maar één keer mee gereden omdat de levertijd langer duurde dan toegezegd en ik in de tussentijd tegen een goede inruildeal voor een XR aan ben gelopen.

Alle overige accessoires ben ik al kwijt maar de spiegels heb ik even gehouden omdat de XR dezelfde standaard spiegels heeft als op de R maar op de XR werken ze gelukkig wél zoals het hoort dus vervangen is gewoon niet nodig.

Voor € 250 euro kunnen ze voor jou zijn...
Daar hoort een plaatje bij. :t (Excl. de adapter voor de S1000R)
Mooie afwerking. :}
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 8
  • Knipsel2.JPG
    Knipsel2.JPG
    24,3 KB · Weergaven: 12
Volgens mij bouwt ie in 7 jaar af naar 0%, dan kan je het ongeveer uitrekenen, aantal km's maakt vlas mij niet uit.
wil je er een importeren?
Bij de RDW kunnen ze het wel uitrekenen, of ze de service bieden om het ook mee te delen weet ik niet.

Ja ach zit er aan te denken.. aanbod is daar natuurlijk we iets breder, of zit er aan te denken om mijn gsxs 1000 iets op te leuken quick shifter, powercommander etc..
 
Terug
Bovenaan Onderaan