BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

...dat bankje..., dat is een fotosjop..., we aten hier gewoon van de grond..., maar ik wil het graag een beetje sjieker voordoen, dan dat het is... :/
 
Dat netje had ik vorige week moeten hebben. Voor de late avond dienst had ik bakkie aardappelsalade mee. Gewoon. In de tas bij de sleeptop en iPad vh werk. Dat ging niet helemaal goed niet in combi met de talloze drempeltjes...

Mot tas nog ff in biotexje zetten...
 
Wat zijn de bagage regels voor een RT, handbage in the topkoffer en ruimbagage in de zijkoffers?

Vandaag weer enige ergenis onderweg naar huis van UK naar NL wegens overbepakte handbagageterroristen waardoor ik eigenlijk mijn rugzakje onder de stoel voor mij zou moeten leggen: ja doei, de tere bezitingen gaan echt niet op de grond zoals Ron picknicked.

...och..., dat van de grond leven, gaat vanzelf wennen... :/

Net als koffers op een zolder ; ik doe zoiets niet, maar misschien zou het best kunnen wennen... :+

...maar...eh..., bagage-regels...??

Die zijn er...??
Dat begrijp ik goed...?

...straks krijgen we nog te lezen dat er ook zoiets als een 'RoyalKofferPolitie' bestaat.. :/ :/



Toen ik geboren werd, waren mn ouders best blij, maar ik vraag mij af of ik zo blij ben met het geschonken leven, zo met al die 'nieuwe' regels... :/
 
Dat netje had ik vorige week moeten hebben.
Voor de late avond dienst had ik bakkie aardappelsalade mee. Gewoon.
In de tas bij de sleeptop en iPad vh werk.

Dat ging niet helemaal goed niet in combi met de talloze drempeltjes...

Mot tas nog ff in biotexje zetten...
...als je nog ff wacht, en dan zo met dit warme, ietwat klamme weer, dan loopt genoemde tas straks zelf richting de Biotex... :+
 
Rik-Mayall-Rick-in-The-Young-Ones-428x372.png
<-- Rick


:t :t
 
.


ik lees het al..., het wordt tijd voor gele xenon... :+



i-zxPRdRk-L.jpg




oh ja..., been there, done that... :Y



...best een soort van sfeervol... :Y
i-jskfpmT-L.jpg




...zag er alleen bij 'motor-uit', niet uit... :/
i-7D3T6Fz-L.jpg

Ik heb deze move van jou nooit begrepen: jouw kleurenspel is altijd goed in harmonie, maar in het geval van de gele koplampstickeRT kon ik je echt niet volgen. Inderdaad: het ziet er niet uit bij jouw kleurenspel.
Misschien op de Oot RT in carbonschwartz staat het beter.
Toch heb ik gekozen voor gele H7, dan heb je tenminste geen geel plakplaatje op je koplamp.




@ Jeroen:
als verkeersregelaar heb ik ook fluo gedragen. Toch blijf ik liever minder opvallend ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze move van jou nooit begrepen: jouw kleurenspel is altijd goed in harmonie, maar in het geval van de gele koplampstickeRT kon ik je echt niet volgen.
Inderdaad: het ziet er niet uit bij jouw kleurenspel.

Misschien op de Oot RT in carbonschwartz staat het beter.
Dat van die gele stickeRT op de koplamp was ff een bewuste keus. Omdat we toen op vakantie gingen naar o.a. Oostenrijk ; en in Oostenrijk is het o.a. ook STRENG VERBOTEN om met (achteraf) xenon op de motor rond te rijden.

En o.a. ook in Duitsland willen ze dat niet.
En o.a. ook in Frankrijk niet.

Ik dacht toen : laat ik maar het braafste jongetje van de klas proberen te zijn, en zorg dat je (met verlichting aan) maar zo min mogelijk opvalt.

En toen kwam ik die folie tegen. Amerikaans spul, op maat gemaakt. Rakeltje er bij.
EnzovooRT.
Spul besteld, en de eerste schrik was toen de verpakking open ging..., eh..., DAT IS WEL HEEL ERG YELLOW... :/

Veel yellow-er dan dat ze op de Amerikaanse site voorgesteld hadden.

Maar goed..., het doel heiligt de middelen..., dacht ik.

Dat spul er op geplakt (ging ook al niet zo makkelijk als dat ze het hadden voorgesteld op zo'n YoenTroep-video...), maar..., het zat.
En de verlichting was geel.

En omdat gele xenon in de echte wereld niet bestaat, zijn ons met Zeldzaam Goede Moed richting Oostenrijk vertrokken, en ook dus dwars door Duitsland getoerd.
Geen strobreed in de weg, en vol vertrouwen de paden op, de heuvels over.

Rijden we via een mooie bochtige binnenweg Oostenrijk binnen..., draaien we bij de eerste de beste kruising links af ; rijdt er strak voor ons, en dan ook ongeveer een kilometer of 30 (ofzo) in totaal, een Oostenrijkse Polizei Skoda Octavia Stationcar !

Maar kein Schilling schmerz (goed vertaald : geen centje pijn).
Ons werd door de Polizei geen blik waardig gegunt.

Niet in Duitsland, en niet in Oostenrijk.

En dat was toen datzelfde tijdens dat gezamenlijke MF-lang-weekend-uitje.
Geen Polizei bemoeienis ; terwijl dat met witte xenon best mogelijk was geweest.



Was het niet broeder WobbeRT die een keer voor z'n RT-xenon een bekeuring in Duitsland heeft mogen ontvangen ?
Of iemand anders ??

...heb het een keer gelezen, dat zoiets aan de hand was geweest... :/
 
Als TS-er dan wellicht wel de mogelijkheid overwegen om een vers hoofdstuk (nummeRTje 16) aan te maken...?
We zitten tenslotte al ruim over de 2500 geposte (en deels verwijderde...) berichten heen..., en 2500 schijnt zo'n magische grens te zijn... :/
 
Als TS-er dan wellicht wel de mogelijkheid overwegen om een vers hoofdstuk (nummeRTje 16) aan te maken...?
We zitten tenslotte al ruim over de 2500 geposte (en deels verwijderde...) berichten heen..., en 2500 schijnt zo'n magische grens te zijn... :/
Das war einmal…. met de nieuwe forumsoftware heb ik begrepen dat dit niet meer per sé noodzakelijk is. Betekend wel dat TS tot aan z'n dood aan dit (zijden?) draadje hangt.
Zie ook HIER
 
Moet het dan niet over ondeRTgoed gaan?
...ik denk..., toch us ff kijken, want die GLK nou toch allemaal bedoelt, zo met van dat tochtige ondeRgoeT... :/

...gelukkig heeft Google ook ongeveer overal een (het !) antwooRT op... :Y
...fishnet underwear...


mens-wow-homme-fishnet-trunks-back.jpg
<-- beschaafd plaatje opgezocht... :$


Kun je idd wellicht ook een thermoskan-koffie in meenemen... :/
Hoewel dat wellicht ook wel een beetje niet lekker zou kunnen zitten...


...verder ook geen verstand van eigenlijk... :/
 
Als TS-er dan wellicht wel de mogelijkheid overwegen om een vers hoofdstuk (nummeRTje 16) aan te maken...?
We zitten tenslotte al ruim over de 2500 geposte (en deels verwijderde...) berichten heen..., en 2500 schijnt zo'n magische grens te zijn... :/

Klopte, das war einmal ...
In MF nieuwe stijl gaat het gewoon door: in het petflestopic zitten we al bijna aan de 10.000 posts.
 
Was het niet broeder WobbeRT die een keer voor z'n RT-xenon een bekeuring in Duitsland heeft mogen ontvangen ?
Of iemand anders ??

...heb het een keer gelezen, dat zoiets aan de hand was geweest... :/

Poeh zeg, nee was ik gelukkig niet maar 1 iemand is daar wel een keer voor beboet en flink ook!
Toch hoop ik elke keer weer dat het goed gaat. Ik draai de lampen wel altijd zover mogelijk naar beneden met de gedachte dat het dan minder opvalt ;)
 
9C899E1C-A91E-4320-976C-39E7BFE10272.jpeg


1.000 km beurt, verassing: zadeltje compleet! Kleppendeksel beschermers zitten er nu ook op, helaas zonder die kunststof “bumpers” die de 1200LC wel had.
USB oplaadpuntje inbouwen is nog niet gelukt, onderdelen nog niet binnen. Gevraagd wat een opbergvakje rechts mag kosten. €258,- incl montage en Zentrahl Verschluss. De onderhandelingen lopen in huize Van den Berg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan