Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens. Heb dezelfde kleurstelling. Autobahn, B-wegen, hairpins, bagage, passagier, een alleskunner. En tot nu toe, 72.000 km, stikbetrouwbaar.Sinds begin dit jaar eigenaar van een mooie RS
wat een machine….
heb al van alles gereden,maar dit is toch wel een klasse appart…super stabiel en fijne vering!
Van deze motor wordt ik echt blij als je er mee rijd ) alles klopt gewoon en de zithouding is voor mij perfect.
Hoi iedereen,
ik denk er sterk aan om een R1200RS te kopen. Maar die ESA, heeft dat echt een meerwaarde? Anders gezegd: wordt de motorfiets daar echt beter van, dan met de gewone standaard vering?
Hoi, ik weet wat het is, hoe het werkt, waarvoor het dient, dank je.Het is een stukje luxe, rijd je veel met wisselende bepakking (passagier of koffers) dan kan je de rijhoogte met een druk op de knop regelen, zelfde geldt voor de demping, kom je veel op plekken met beroerd asfalt dan is de comfort stand met dezelfde knop makkelijk bereikbaar.
Hoi, is het een Belgische motorfiets? Verkoop je hem voor minder dan 10.000 euro?Geen interesse in een 1250 RS ?
1-11-2019 met 11k
Hoi, ik weet wat het is, hoe het werkt, waarvoor het dient, dank je.
Maar ik wil vooral weten of dat spul wel GOED is. We weten allemaal dat de standaard schokbreker op een GS helemaal niet op zijn taak is toeberekend. En je hoeft daarvoor niet offroad te gaan. Gewoon wat sportief rijden op slecht Belgisch asfalt is genoeg om de achterkant te voelen stuiteren. Ze zijn gewoon te zwak afgeveerd, te zwak gedempt. Niet voor niks zijn de aftermarket-schokdempers van Wilbers en WP zo populair. Dus wat ik eigenlijk hoop te weten te komen is of met ESA ook écht een veersysteem aankoop dat béter is dan de standaard schokdempers.
Nee en neeHoi, is het een Belgische motorfiets? Verkoop je hem voor minder dan 10.000 euro?
Jep, misschien is er inderdaad wel een verschil tussen GS en RS. Kortere schokbreker, minder veerweg etc. Kan best zijn dat de normale BMWschokdemper op een RS beter werkt dan op een GS.
Wat de keuze betreft, het zal een kwestie van geduld worden... zien wat er op de markt verschijnt. Morgen ga ik naar een BMW-dealer die er twee te koop heeft. Alvast even proefrijden. Zit ik er wel goed op bvb, en bevalt de wijze waarop ie door de bocht gaat me wel.
Of ik het leuk ga vinden of de demping zich automatisch aanpast, dat zou ik dan moeten ondervinden. Je kan ze nl. niet echt nog finetunen, niet? Je moet het doen met de 3-4 voorkeuzes die het systeem maakt. Even twee klikjes uitgaande demping erbij (zoals momenteel op mijn KTM 950 Adventure) zal wel niet mogelijk zijn.
Jah... de winkel sloot al om 16u, de ernaartoe was een uur, en het was half drie toen ik belde om te bevestigen dat we zouden komen. Dus afspraak nu donderdagochtend voor een uitgebreide testrit.En? Hoe was de proefrit….
Wel ja, die ESA boeit me niet zozeer, maar een set koffers is nieuw zo'n 1000 euro, het verschil dus tussen de naakte RS en de full option RS. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt. Full option verkoopt hier sowieso een pak beter.gefeliciteerd @Muug , geniet er van! Ga je geen spijt van krijgen Zeker niet dat full option verhaal whahah