BMW R1100R brat/scrambler

in het begin dacht ik .. ik weet het niet hoor ...
maar nu ... echt goed geslaagd ! ook de kleur !! petje af :]
 
Laatst bewerkt:
Je gaat toch nog wel ff een langer filmpje maken he :p

Dit als dagelijks vervoer is straks wel erg gaaf. Iig dat was toch je planning?
 
Heren, bedankt voor de mooie woorden/complimenten!! :}

Erg tevreden met de uitkomst :D
Natuurlijk zijn er nog wel een aantal kleine dingen die gedaan moeten worden, maar dat mag de pret voor nu niet drukken!

To-Do;
- uitlaatbochten wrappen
- aluminium tank logo laten graveren
- co waardes even checken

@Joossio: Ik hoop woensdag even een langer filmpje te maken.
Dan is mn vriendin ook vrij, en gaan we samen even toeren (heeft een Kawa ER6n).

Het plan is inderdaad om er mee naar het werk en mee op vakantie te kunnen gaan.
Misschien moet ik daarvoor nog wel even met de dB-killer aan de gang. Heb nu het idee dat die nog niet veel dempt haha...

Voor nu nog even wat foto's van gisteravond;

Foto-QCRM463M-D.jpg

Foto-SBJSHCBC-D.jpg

Foto-WQTGCGEE-D.jpg
 
Ziet er super uit Bart. Echt gaaf geworden.
Dus je gaat er ook mee naar het werk? Zie ik hem wel irl.
Ben echt benieuwd.
 
Hey Bart,

Hij is zeer mooi geworden mijn complimenten.
Leuk dat ik een heel klein steentje er aan heb mogen bijdragen.
Veel plezier ermee.

Gr Roughneckk
 
Iedereen bedankt voor de complimenten!!

Helaas is het er woensdag niet van gekomen om de SpinazieRacer uit te laten...
(iets met vriendin, shoppen en te weinig zon) Dus het filmpje houden jullie van me tegoed!
Het weer voor de komende dagen ziet er nog niet echt top uit, maar geduld wordt beloont ;)

Het gegrafeerde logo staat in bestelling, ik hoop daar de komende week wat van te horen.
Ook de uitlaatwrap is onderweg vanuit China (lang leve AliExpress).

De CO-waardes heb ik gemeten, maar komen bij lange na niet in de buurt van de aanbevolen waardes. Meestal wordt 1.5 a 1.8 aangegeven, echter zat ik eerder tussen de 5 en 6.
Zou dit kunnen komen door de open uitlaat? Een katalysator zit er natuurlijk niet meer op...

Maar goed, jullie houden het filmpje van me tegoed!

@Ronaldt Ik zag inderdaad je berichtje op Instagram. Ik laat het eerst wel in deze kleur.
Als ik de poten aanpas, moeten de kleppendeksels ook gelijk even.. Wie weet, later..
 
Haha, je hebt het dus toch gezien... Ik vind de voorvork het enige nadeel van deze motor, de lengte door het overigens ontzettend goede veersysteem(van horen zeggen). Net stelten haga. Maar jou motor, jou feestje. Verder echt super netjes gedaan
 
Hoe kom je precies aan de uitlaatbochten? Ik wil op mijn R850R ook graag een aftermarket uitlaat. De dempers zijn makkelijk te vinden. Uitlaatbochten om aan te sluiten op het Y-stuk (vervanger voor de katalysator) kan ik nergens vinden.
 
Hoe kom je precies aan de uitlaatbochten? Ik wil op mijn R850R ook graag een aftermarket uitlaat. De dempers zijn makkelijk te vinden. Uitlaatbochten om aan te sluiten op het Y-stuk (vervanger voor de katalysator) kan ik nergens vinden.

Ik heb mijn dempertje en linkpijp in 1 koop gedaan.
Google maar eens op Dominator exhaust, is een Pools bedrijf.
Misschien kunnen ze je in gebrekkig Engels wel een linkpijp leveren.
 
Dank je! Hoe weet je precies of de linkpijp past op je demper? Ik wil een goedkope van marktplaats vanwege de centen
 
Dank je! Hoe weet je precies of de linkpijp past op je demper? Ik wil een goedkope van marktplaats vanwege de centen

Demper en linkpijp waren bij mij van dezelfde fabrikant, dus dat was op elkaar afgestemd.
Om het zeker te weten moet je de diameter van de pijp en van de demperaansluiting weten (buiten-binnen).
 
Kleine update;

De logo's voor de tank zijn af! *O*
Foto-3PSLB8YU-D.jpg


Zelf vind ik het echt heel gaaf zo *D
Ook is de uitlaatwrap binnen uit China, daar ook binnenkort een klusje van maken.
 
Bekijk dit topic voor het eerst. Mijn complimenten een super mooie bike is dat geworden!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan