Xs650 scrambler

Zo, motor loopt zonder accu. Deze is
IMG_20220723_143800.jpg
IMG_20220723_143425.jpg
vervangen door een condensator. Ook heb ik de tunnel van de tank aangepast, zodat deze over de originele motorsteun past. Tellers verwijderd, staat meteen een stuk beter. Even madenken wat daar voor in de plaats komt.

 
Ben bezig met het zoeken van lagers om de R6 vork te kunnen plaatsen. Nu heb ik voor de wielen lagers van 22x47x14mm nodig. Dit zou de 6204/22-2RS moeten zijn. Iemand tips waar ik deze in NL kan bestellen?
Ik kan ze alleen op Aliexpress vinden en weet niet wat ik van Chinese wiellagers moet vinden....
 
Je zou het eens kunnen proberen bij lagerkoning.nl Klinkt nogal dubieus maar is echt een fijn bedrijf. Als ze het niet in hun webwinkel hebben dan kun je ze bellen en ernaar vragen. Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan en ze konden toch leveren wat ik nodig heb.
 
Tja wat wil je , het zijn afwijkende maat lagers daardoor minder van gemaakt en dus duurder

In vergelijking met China zijn wat duurder datdanweerwel
Dat is natuurlijk ook zo, maar in mijn hoofd is €40 een boel geld als de complete voorvork maar €75 heeft gekost. Mijzelf kennende bestel ik ze morgen haha
 
Dat is natuurlijk ook zo, maar in mijn hoofd is €40 een boel geld als de complete voorvork maar €75 heeft gekost. Mijzelf kennende bestel ik ze morgen haha
misschien ga je binnenkort nog verf kopen...of wil je nog wat onderdelen verchromen misschien? :) Voor de aardigheid moet je eens opschrijven wat je uitgeeft tijdens project.
 
misschien ga je binnenkort nog verf kopen...of wil je nog wat onderdelen verchromen misschien? :) Voor de aardigheid moet je eens opschrijven wat je uitgeeft tijdens project.
Moet maar niet haha. Wilde eerst een BMW s1000XR kopen. Spaar dus eigenlijk heel veel uit. Moet dat alleen nog even in mijn kop krijgen.
 
Oké :)

2RS betekend dat het lager aan beide kanten is afgedicht door een metalen plaatje, in deze toepassing kan je ook lagers gebruiken met een kunststof afdichting aan één kant, of beide kanten, die zullen goedkoper zijn, de code daarvoor weet ik dan weer even niet uit mijn hoofd.
 
Vandaag en gisteren ben ik bezig geweest met Tankcure. Eerst de cleaner er in en daarna de ontroester. Deze heeft wr de gehele nacht in gezeten. Na het verwijderen van de ontroester, vond ik dat er toch nog redelijk veel zwarte aanslag in de tank zat. Hierop de ontroester weer in de tank gedaan met een hand vol grind en 50 schroeven. Schudden maar! Dat deed de truck en de meeste zwarte aanslag was weg. Daarna goed apoelen met warm water en daarna de föhn in de tank. Voor de zekerheid nog een aantal uren laten staan en net de sealer er in gedaan. De hoeveelheid sealer zou voldoende moeten Ijn voor een 24L tank. Mijn tankje is maar 9 liter en ik had al moeite om alle oppervlakken te bedekken. Na 20 minuten de tank gedraaid te hebben in alle richtingen, wilde ik de overtollige sealer er uit laten lopen....geen drup. Ben wel tevreden over het resultaat. Nu een qeekje uitharden!
IMG_20220729_162902.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan