Dat zou zo maar eens zaterdag de 26ste kunnen zijn Texan.
(Wel onder strikte voorwaarden dat niet alleen in ons hart, maar ook op de dag zelf het zonnetje gaat schijnen.)
...Teus, denk je er wel aan dat ze op een circuit tegenwoordig heel erg goed het aantal decibellen in de gaten houden...?!Senior46 over zijn fluisterfiets...
Mag ik hier als bezitter van een K1200S af entoe iets over mijn Duc schrijven ?
U zegt ja. Okee dan dank ik u.
Ik moet zo snel mogelijk maar eens in Loenen gaan kijken, want dat boterzachte geluid dat vind ik helemaal niks.
...Teus, denk je er wel aan dat ze op een circuit tegenwoordig heel erg goed het aantal decibellen in de gaten houden...?!
...motor teveel lawaai ; motor van de baan...
...Bijdehand...
...Ik hoor het wel van Senior, of het wat voor hem was...
Bedankt voor de tip, ik zal die eens ff controleren....is het niet een idee om de bouten of moeren van de uitlaatbochten, waar ze aan de cilinderkop vast zitten, om die even te checken of die dingen nog wel helemaal vast zitten...
...of moet je dan de complete radiateur ervoor weg halen ?...
Teus, ik neem aan dat '46 jouw bouwjaar is, of bedoel je ValeEen bericht voor de beheerder van dit forum.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mijn nike name te wijzigen, deze staat nu nog als TMBMW, en zoals u wellicht ter orre is gekomen dekt deze naam niet meer de gehele lading.
Mijn huidige nike is nu zoals u kan zien SENIOR46 .
Dank uhatelijkhartelijk voor u medewerking.
Senior46 meldt de status...
1) Een collega is helemaal gek van deze Audi, maar vond het teveel KM op de teller.
2) Hij zou graag een 2001 2002 model van de S8 hebben, die zijn zeker bijzonder, ik weet het niet.
...om met de gevleugelde woorden van broeder Bxrshrt te spreken : je gaat naar dat tentje in die 'negorij'...Senior46 denkt ook aan de buren...
En ik begreep van Mike dat de dealer in Loenen die wel heeft, of kan maken.
Dus daar ga ik met goed weer a.s. zaterdag maar eens samen met die BMW jongens maar eens buurten.
Teus, ik neem aan dat '46 jouw bouwjaar is, of bedoel je Vale.
...alvast een tip ; de koffieautomaat is, trap op, rechts af, doorlopen, kantine in, rechts voor je in de hoek...
...die jongens heb toen daar voor mij een uitlaat gefabriekt voor de BoxerCup...
Een bericht voor de beheerder van dit forum.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mijn nike name te wijzigen, deze staat nu nog als TMBMW, en zoals u wellicht ter orre is gekomen dekt deze naam niet meer de gehele lading.
Mijn huidige nike is nu zoals u kan zien SENIOR46 .
Dank uhatelijkhartelijk voor u medewerking.
Heren, dank voor jullie antwoorden.
Met terugslag bedoel ik de luchtverplaatsing richting blok. Het zou wel mooi zijn als de knal alleen lucht verplaatst naar het uiteinde van de 'knal'pijp, maar ik geloof daar niets van.
Plofjes en een beetje knallen..... dat doet de originele uitlaat ook. Maar nogmaals, dit is een flinke knal. Ik hoor het nog als ik mp3's via de Zumo luister, met oordopjes in en een Schuberth S1 op m'n knar.
Waarom niet TMDUCBMW ?
Op deze manier denkt iedereen dat je 46 bent, maar of ze dat ook geloven (met die rollator op je buddy) weet ik niet
Aangepast hoor en tot zaterdag
Chief, heb je een foto van je Akra op je motor? ( ik heb er ook eentje besteld)
Banden kennis heb ik eigenlijk niet