Pannenkoek
Die hard MF'er
Dit zet me weer met beide benen op de grond.
Ik wens de nabestaande ten tijde van deze alle sterkte toe!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit zet me weer met beide benen op de grond. Een ongeluk zit in een klein hoekje, ook als het je tijd nog niet is........
...das mooi...!
Ga ik wel proberen, maar als ik zo naar buiten kijk.......das mooi...!
...kun je er zaterdag mooi 2-en-een-half-uur op gaan zitten...
...aan die Waalkade...
...(doet U 'straks' nog even een foto ?)...
Senior46 diep bedroefd::
Gelezen op het Duc forum, deze vrouw is verongelukt tijdens een Ducati ritje, zwaar gewond en een dag later overleden. Zeer tragisch.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opschepper .....Kan het kloppen dat ik hier nog niet heb gelezen dat er mensen naar de Superbike wedstrijden gaan in Assen ?
Nou ik in ieder geval wel.
Maar ja, wat moet ik nu kiezen, de Duc , of de K ?
Hebben we dit probleem weer.
...(doet U 'straks' nog even een foto ?)...
...liefde is...de Enjoy-Rider heeft waarschijnlijk kippenvel...:
Brrrr......daar word je inderdaad koud van
Dan boffen mij eega en ik des te meer "slechts" een gebroken been (hij) te hebben opgelopen tijdens onze duplo-val in Veghel
...liefde is...
...samen 1 been breken...
...heel veel sterkte toegewenst voor familie, vrienden en direct betrokkenen...Gelezen op het Duc forum.....
Da's natuurlijk ook een manier om de zaak te benaderen.Texan in de rol van strateeg:
- ik hoop juist dat ze wel gaan shoppen, dan kunnen ze niets zeggen over mijn aankopen .
Texan zoekt een uitweg:
1) [me="Texan"]gaat het zaterdag niet halen i.v.m. een verjaardag.[/me]
2) Ik kan jullie zeker niet bewegen tegen 12:00 uur naar de Waalkade of Simako te komen .
Omdat ik dan geen reistijd heb, kan ik tot +/- 14:30 uur blijven.
Dat kan best kloppen Senior.Senior46 heeft het goed gelezen:
Kan het kloppen dat ik hier nog niet heb gelezen dat er mensen naar de Superbike wedstrijden gaan in Assen?(
Nice.