Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

C60744BB-D19E-4838-A971-4505214EC57F.png
 
Ik heb beslist de 749 na 11 jaar toch maar te koop te zetten.
De 1e kandidaat-koper heeft intussen iets anders gevonden, dus hij gaat binnenkort de verkoopsites op.
Nieuwe banden (nog geen 50km mee gereden), en (zeer) groot onderhoud 5.000 km geleden.
Geraak ik 'm niet kwijt, dan schrijf ik 'm in de zomer evt. terug in.

Vraag is of ik 'm terug origineel zet, of incl. (beperkte) pimpzooi te koop zet (G&G uitlaat, open koppeling, tail tidy, wat carbon onderdelen)?
Wat is jullie ervaring?
 
Ik heb beslist de 749 na 11 jaar toch maar te koop te zetten.
De 1e kandidaat-koper heeft intussen iets anders gevonden, dus hij gaat binnenkort de verkoopsites op.
Nieuwe banden (nog geen 50km mee gereden), en (zeer) groot onderhoud 5.000 km geleden.
Geraak ik 'm niet kwijt, dan schrijf ik 'm in de zomer evt. terug in.

Vraag is of ik 'm terug origineel zet, of incl. (beperkte) pimpzooi te koop zet (G&G uitlaat, open koppeling, tail tidy, wat carbon onderdelen)?
Wat is jullie ervaring?

Ik zou het eraf halen en apart verkopen of erbij verkopen voor meerprijs, als je het er gewoon op laat staan krijg je er in verhouding niet veel meer voor ...mijn gedacht en ervaring :$
 
Ik zou het eraf halen en apart verkopen of erbij verkopen voor meerprijs, als je het er gewoon op laat staan krijg je er in verhouding niet veel meer voor ...mijn gedacht en ervaring :$

Normaal gezien wel maar in dit geval gaat het toch al om een oudere moto en daar moet je toch wel ergens een zot voor vinden die persé zo een wilt.
Er af halen brengt mss wat meer op maar of er nog altijd veel kopers voor gaan zijn is een andere vraag.
 
Yup, pimpzooi eraf halen en los verkopen.
Of als drukmiddel gebruiken, wat je erbij kan geven als ze willen zakken qua prijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan