Belgentopic > Wieke-Tingels > Deel 156 > bandenspanning oké?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen! :W

Net de Blade opgehaald bij VHK moto's.

Bridgestone S20 banden (hij gedemonteerd en terug in elkaar gezet) + alle vloeistoffen vervangen en bijgevuld + oliefilter vervangen + volledig nazicht (ketting en tandwielen OK - remblokken OK - nergens lekkage) + werkuren = 360 euro, duur of niet?
 
@ RPM
Lijkt me een normale prijs.
Voor ik naar de garage ga kijk in altijd na hoeveel koelvloeistof etc ik nog heb, zo kan ik zien of de garagist niet liegt over wat hij al dan niet heeft bijgevult. Maar zoals ik al zei, voor die prijs kan je niet sukkelen.
 
@ RPM
Lijkt me een normale prijs.
Voor ik naar de garage ga kijk in altijd na hoeveel koelvloeistof etc ik nog heb, zo kan ik zien of de garagist niet liegt over wat hij al dan niet heeft bijgevult. Maar zoals ik al zei, voor die prijs kan je niet sukkelen.


Ja, da vond ik ook wel, de banden + demontage en montage waren 280 euro, al de rest samen was dus 80 euro, valt al bij al beter mee dan ik gedacht had
 
Goeiemorgen! :W

Net de Blade opgehaald bij VHK moto's.

Bridgestone S20 banden (hij gedemonteerd en terug in elkaar gezet) + alle vloeistoffen vervangen en bijgevuld + oliefilter vervangen + volledig nazicht (ketting en tandwielen OK - remblokken OK - nergens lekkage) + werkuren = 360 euro, duur of niet?


Valt goed mee, daar het een nieuw type band is :Y
 
Ging normaal de BT016 PRO's van Bridgestone pakken, maar voor 30 euro meer had ik deze. Kan ik gelijk eens testen of de verhalen over snellere slijtage kloppen :Y


Bt-16's had ik idd snel vierkant gereden,
Bt-20's geen ervaring mee :N
Heb er nu T-30's opzitten, niet echt een raceband,
maar gezien de snelwegkilometers die ik doe,
zou het een goede sport/tourband zijn :Y
 
Goeiemorgen! :W

Net de Blade opgehaald bij VHK moto's.

Bridgestone S20 banden (hij gedemonteerd en terug in elkaar gezet) + alle vloeistoffen vervangen en bijgevuld + oliefilter vervangen + volledig nazicht (ketting en tandwielen OK - remblokken OK - nergens lekkage) + werkuren = 360 euro, duur of niet?
Koelwater en remvloeistof voor en achter ook ? Tis nogal een oude motor en koelvloeistof heeft een levensduur. Met remvloeistof is het eigenlijk juist hetzelfde.
 
Tja, niet iedereen doet het onderhoud aan zijn motor zoals eigenlijk zou moeten. Tis eigenlijk maar een klein moeite.
Ga dat zeker eens doen maar had daar nog nooit aan gedacht eigenlijk. Probeer mijn motor nochtans technisch in orde hebben.
 
Koelwater en remvloeistof voor en achter ook ? Tis nogal een oude motor en koelvloeistof heeft een levensduur. Met remvloeistof is het eigenlijk juist hetzelfde.

Ja, hij heeft de potjes remvloeistof leeggemaakt en nieuwe ingedaan, en koelwater denk ik gewoon bijgevuld, daar was ik niet meer bij. Maar als dat geen grote moeite is, kan ik dat eventueel zelf doen?
 
Ja, hij heeft de potjes remvloeistof leeggemaakt en nieuwe ingedaan, en koelwater denk ik gewoon bijgevuld, daar was ik niet meer bij. Maar als dat geen grote moeite is, kan ik dat eventueel zelf doen?

:o Wat is daar 't nut van??? Nieuwe remvloeistof in die potjes doen en de leidingen vol laten zitten met oude? :?
 
Ja, hij heeft de potjes remvloeistof leeggemaakt en nieuwe ingedaan, en koelwater denk ik gewoon bijgevuld, daar was ik niet meer bij. Maar als dat geen grote moeite is, kan ik dat eventueel zelf doen?
Ik weet niet hoe handig jij bent he, maar normaal gezien moet de wel lukken ;) . Al zijn der hier die een Db-killer eruit halen ( lees 'rijden' ) door die aan een boom te hangen :X .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan