Belgentopic >Wieke-Tingels >Deel 148>tijd voor herfst-ritjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis ni aan degene die begint met de boel op te naaien om te zeggen 'zand erover'
Dit is zeer leuk voer om op in te gaan.
Maar dan ben ik je weer aan't jennen en zijn we weer vertrokken.

Laat het niet aan uw hart komen hé gast, das ni gezond.
Ik draag zulk onbenulligheid in elk geval niet met me mee.

Het ga je goed.
 
uw ballen zijn lam getrild door die stampende tractor motor van jou.... ;)
Euh .... karaktermotor bedoel je 8-)
full
 
Dit is zeer leuk voer om op in te gaan.
Maar dan ben ik je weer aan't jennen en zijn we weer vertrokken.

Laat het niet aan uw hart komen hé gast, das ni gezond.
Ik draag zulk onbenulligheid in elk geval niet met me mee.

Het ga je goed.
of het goed gaat met mij gaat er serieus vanaf hangen in welke mate gij hier wa de paljas komt uithangen...

Tis ni omdat ge achter een pc zit dat ge zomaar alles kunt zeggen en doen...

Wij zijn hier allemaal kameraden onder elkaar, soms gaat het hard/opt randje maar we blijven steeds wel respectvol met elkaar omgaan...

Denk dat het mss nuttig eens te bekijken voor jezelf of dat mogelijk is om zo met mensen om te gaan ;)
 
Dyamix is een beetje aan't trollen denk ik.
Niemand kan serieus beweren dat een systeem- en een integraalhelm uit dezelfde prijsklasse even veilig/stevig zijn, en dat weet hij ook...
Alle rationele elementen zijn daarvoor al neergepend in 't vorige topic ;)
 
Dyamix is een beetje aan't trollen denk ik.
Niemand kan serieus beweren dat een systeem- en een integraalhelm uit dezelfde prijsklasse even veilig/stevig zijn, en dat weet hij ook...
Alle rationele elementen zijn daarvoor al neergepend in 't vorige topic ;)



allé rouler, we zijn weer vertrokken *O* *O* *O* *O* *O* *O*


ik vind dat ge gelijk hebt
 
Allé, allemaal kleren uit, en doe moddercatch in plaats van weer te discussieren. Heb ik er ook iets aan })
 
Allé, allemaal kleren uit, en doe moddercatch in plaats van weer te discussieren. Heb ik er ook iets aan })
Als je dan toch wat te kort komt ...... er zijn hier gewillige personen genoeg hoor })
 
Jij rijdt een GS, jouw mening telt niet meer (niet meer in bezit van alle verstandelijke vermogens enz.)
:P
Pss, daar bolt hier nog eentje rond met zo een Pan vliegdekschip. Telt die zijn mening wel dan :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan