Bandit 1200 perfectie

Het kan idd wel een stukkie korter. 8-) :+

full
 
Inmiddels weer wat verder geklust qua ophanging van het kontje en een undertail.
T zit er inmiddels op, nu de kentekenplaathouder nog en dan eerst maar eens rijden.

full
 
Gister het 1e rondje gemaakt op de bandiet.
Onder de 2000toeren liep die nog niet helemaal soepel, daar boven wel gewoon goed :)

Ik zal de gasnaalden weer even een standje omhoog zetten, had ze eerder een standje laten zakken kijken of het scheelt.
Blijft het bokkerige gedrag onderin dan moet ik het denk ik bij de stationairsproeier gaan zoeken?
full
 
Gister het 1e rondje gemaakt op de bandiet.
Onder de 2000toeren liep die nog niet helemaal soepel, daar boven wel gewoon goed :)

Ik zal de gasnaalden weer even een standje omhoog zetten, had ze eerder een standje laten zakken kijken of het scheelt.
Blijft het bokkerige gedrag onderin dan moet ik het denk ik bij de stationairsproeier gaan zoeken?[afbeelding]
Naalden moeten op de hoogste stand met het liefst nog een ringetje er onder zodat hij nog hoger komt. Iets grotere sproeiers doet ook wonderen.
 
Na wat test km's heb ik de bandit gister weer op de brug gezet, volgende ingreep word het inkorten van het collector gedeelte vd uitlaatbochten.
Ik wil deze een cm of 10 korter maken zodat de demper mooier onder het blok valt :)
 
Het is wat rustiger met het bandit project de laatste tijd.. te druk met andere projecten..

Hier een fototje van de ingekorte demper en ingekorte collector. Hangt nu een korte akrapovic onder, die dempt iets meer dan het vorige (tijdelijke) dempertje.
full



Bellypan moet ik ook nog even pas maken en ophangbeugeltjes voor maken, zodat het er uiteindelijk ongeveer zo uit te zien komt.
full


Ik hoop aankomende weken wat meer tijd te hebben voor de bandiet, dan wil ik hem volledig strippen, spuiten en afbouwen
 
Zal binnenkort weer even een foto update geven als de bellypan eronder zit, maak ik meteen even een extra fotoje van het geheel vanaf de zijkant :)
 
Ziet er goed uit met die demper zo.
Heb je ook een foto van de zij- en achterkant, ben benieuwd hoe het zitje er uit ziet.

Hier weer wat fototjes.
Heb een tijdje niks aan de bandit gedaan ivm de drukte, wil het binnenkort weer oppakken, puntjes op de I en dan vd winter de motor strippen en alles spuiten.
Bellypan heb ik laatst ook pas gemaakt, nu alleen nog ophangbeugeltjes ervoor maken.


Op de foto's is het slecht te zien, het vertekend een beetje. Maar de kont is een cm of 8 korter dan het achterwiel.

12034448_892429040842113_8951608581832997562_o.jpg


11952889_892428910842126_1375933921076297891_o.jpg
 
Bandit 1200? Heb heel wat Bandits gehad maar naar mijn weten heeft de 1200 altijd een zwart blok en de 600 een zilver blok :?

Klopt, vanuit de fabriek wel ja.
Ik vind het blok alleen beter tot zn recht komen in t zilver en met m'n nieuwe koppelingsdeksel komt t ook beter uit
 
Hoe is je grondspeling zo met die demper onder het blok?
Ben van plan het op mijn 600 ook te doen
 
Vd week weer even bezig geweest.
Hoop deze week ook het blok en frame in de verf te kunnen zetten.

Wat betreft de grondspeling, ik heb er nog geen last van gehad tijdens diverse ritjes.
Nu is het wel zo dat er progressieve voorveren in zitten en een (langere) gsxr1000 achterschokbreker, dat zorgt voor wat minder 'deining' dan de standaard vering.

Stoepjes of bospaden probeer ik natuurlijk wel te vermijden :+
12716042_954976397920710_2100384185496699801_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan