Bandit 1200 perfectie

En we zijn weer in de opbouwende fase :o

12592267_987345664683783_359295936473305818_n.jpg
 
leuk leuk leuk.....ik heb ook wel eens gespeeld met het idee om het blok te spuiten in zilver....beetje wolf in schaapskleren idee.

maar ik heb uiteindelijk een GSXR blok erin gehangen.... 135 pk standaard.....met het opensysteem en andere carb aanpassingen heb ik geen idee wat ie nu doet...nooit meer de moeite genomen om m op een bank te zetten
 
Welke maat als ik vragen mag? En welke prijs? Heb serieuze interesse... Mag eventueel per PM hoor.
 
Laatst bewerkt:
De bekende drukplaat vd week opgehaald bij de anodiseerder, had ik toch wat meer vertrouwen in dan de poedercoat op de originele drukplaat.

Motor gister gestart en gesynchroniseerd 8-)

13119976_1000381090046907_967809391902355431_o.jpg
 
Vd week het eerste ritje gemaakt, en wat kleine verbeterpunten gevonden.
-Ik wil de plaatjes tussen het kontje en de tank nog wat aanpassen (staan niet op deze foto).
-Stuur iets meer naar achter, en misschien later iets inkorten (2-4cm)
-Andere bar-end spiegels (model omhoog/naar beneden) om de totale breedte wat minder te maken

Na een eerste instantie goede rit, draaide de motor na een tankbeurt opeens op 3 cilinders...
Bougietjes en doppen wisselen maakte geen verschil + hij gooit er wat benzine uit.
Waarschijnlijk een vlotter die blijft hangen dus, zal dat van het weekend even fixxen.

full

full
 
Thanks voor de complimenten!

Gisteren het euvel mbt het lopen op 3 cilinders ook gevonden.

De o-ring die de vlotternaaldzitting afdicht in het carburateurhuis vertoonde scheurtjes en was half vergaan (ethanol in benzine?). deze ringetjes dus even vervangen bij alle carbs en dan zou die weer perfect moeten lopen 8-)
 
:}

Vind de Bandit een van de leukere naked's (samen met de big one van honda)- lekker ongecompliceerd waardoor dit soort mooie projecten mogelijk worden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan