Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dude die van mij heeft eigenlijk ook 3 bouten waar die aan vast zit :Y
Dus als je er nog 1 zoekt voor op de baan dan geef me maar een belletjuh.

Devil ken af en toe wel lief zijn O-)
Bedankt, maar ik heb nu m'n eigen originele al terug. :)

@Yuri: Story of my life, die "regen". Dat is is 5 letters m'n vakantie. Succes er mee!

@Kim: Ik ben er bij de 16e! Nog meer volk vanuit hier richting Zandvoort dinsdag de 16e?

@Yuri: Story of my life, die "regen". Dat is is 5 letters m'n vakantie. Succes er mee!

@Kim: Ik ben er bij de 16e! Nog meer volk vanuit hier richting Zandvoort dinsdag de 16e?
nope ben weer aan het werk B| B| B|

forumdate niet in water gevallen neem ik aan?

lees een hoop gepiep maar zelf hele dag buiten gewerkt en op 1 minimaal buitje na niks van nattigheid gevoeld :)

Ok, toppie!

Ik heb ff in de deelnemerslijst gekeken, er zijn wel een 4tal mensen uit Apeldoorn, een jan uit elst en 2 jongens uit Nijmegen...

Ok, toppie!

Ik heb ff in de deelnemerslijst gekeken, er zijn wel een 4tal mensen uit Apeldoorn, een jan uit elst en 2 jongens uit Nijmegen...

@zandvoortriders: lijkt me wel leuk met een groep naar Zandvoort te rijden, maar ik woon zelf in Zutphen en om nu eerst naar Arnhem/Velp te gaan rijden is me een beetje te ver om.

@vakantiegangers: ik zit in het zelfde schip, eerste week in het buitenland mooi weer gehad, maar het weekend en deze week is het al een stuk minder, hopelijk wordt het wat beter deze week. 8-)

Vanmiddag lekker wezen touren met Littledevel en Yuri...
Was een leuke rit!! :] :]
Een klein buitje gehad aan het begin, maar verder was het toppie!!

Morgen om 18.30 uur bij de nieuwe ontmoetingsplek?? De Heuvel!!!
:Y :Y :Y

ben vanavond nog ff langs gereden, maar niemand te zien -O- we hadden natuurlijk ook morgen afgesproken O-) ik weet :P

zal morgen nog es langrijden :]

Voordat jij er was, was er een flinke bui, maar daarna is het droog gebleven, gelukkig!!

Jammer, dat we al weg waren, maar morgen zijn we er weer!!

De originele kuipdelen zijn vervangen door het streetfighterkuipje.
Ander knipperlichtjes voor
Knipperlichten achter ingebouwd in achterlichtunit
Andere demper
Originele stuur en spiegels vervangen
Een en ander gepolijst

Hoezo??

De originele kuipdelen zijn vervangen door het streetfighterkuipje.
Ander knipperlichtjes voor
Knipperlichten achter ingebouwd in achterlichtunit
Andere demper
Originele stuur en spiegels vervangen
Een en ander gepolijst

Hoezo??

ow enkel vrijblijvende interesse, bedoelde er verder niks mee :)

maar originele kuipdelen? bandit is toch al naked standaard?

Je hebt een N-type en een S-type

N is een Naked versie

S is met kuipdelen en een complete koplamp met kuip en ruit

Ik had zelf een S, maar ik heb alle kuipdelen er dus afgehaald.
Ik ben nog veel meer van plan, maar ik heb deze motor een paar maandjes... Eerst effe wat bijsparen voordat ik verder ga klussen ;)

Je hebt een N-type en een S-type

N is een Naked versie

S is met kuipdelen en een complete koplamp met kuip en ruit

Ik had zelf een S, maar ik heb alle kuipdelen er dus afgehaald.
Ik ben nog veel meer van plan, maar ik heb deze motor een paar maandjes... Eerst effe wat bijsparen voordat ik verder ga klussen ;)

oww dat wist ik niet :)

moet je trouwens eens in het streetfighter gedeelte hiero kijken, staan wellicht wat ideeën of suggesties tussen.

rij je trouwens regelmatig richting zevenaar vanaf velperbroek ermee over de snelweg?

kom namelijk vaak "iets" tegen waarvan ik bij het zien van je kuipje het idee heb dat het "iets" dat ik tegenkom er erg veel weg van heeft. geen flauw idee wat voor motor maar kom m erg vaak tegen ter hoogte van duiven waarbij ik richting arnhem ga en diegene de andere kant op dus ;)

Degene die tegenkomt van Arnhem richting Zevenaar en andersom is Andrew. Mijn zwager en vriend van "Pimp my fighter"-Jan. Andrew woont in Didam, dus klopt het dat jij hem tegenkomt op dat traject.

Wij (andrew en ik) noemen elkaar B.B.I.L. (Bandit Brother In Law). Wij Jan, Andrew en ik) hebben alledrie een zwarte Bandit 1200 waarmee we zo af en toe Arnhem en omgeving "onveilig" maken.

Dus als je eens een keertje drie zwarte Bandit's voorbij ziet knallen dan zijn wij het..........

Vanavond probeer ik zeker even langs te komen........
Ik ben druk dus moet ff kijken of het lukt!
Ik denk het wel!

Gefeliciteerd!!!! *D :X

Andrew woont bij het oude klooster.

Kom vanavond ook ff langs joh........want, hoe meer zielen hoe meer "burning rubber".......of eh.....uhm.......was het nou iets anders :?

Ik ben er vanavond zeker...Andrew zou ook komen...
Ben er rond 18.30...

Je weet waar het is?

Ik weet waar het is.........gisteravond nog ff langsgereden zo rond 18:45 uur. Niemand te zien helaas. Had ik ook wel verwacht aangezien we eigenlijk pas vanavond een "date" hebben he!!

Ik zal ook eens ff een forumpje opstarten in "algemene motorpraat"...........wellicht dat er dan nog meer komen vanavond!

helaas,ik kan nooit op dinsdag avond

Geen probleem!! Het is de bedoeling dat elke avond motorrijders elkaar kunnen ontmoeten op deze plek!! Dus kan je niet op dinsdag, kom dan eens kijken op een andere avond of in het weekend vanaf 11.00 uur.

B.B.I.L. Goed bezig!!!! :} :}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan