Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAN!!

Ik ben er bij hoor dinsdag!! Gaan we weer "knieetjes aan de grond" rijden! Ik tenminste wel haha......tja, blijven oefenen Jan! haha

Andrew komt ook geloof ik..........zijn we in ieder geval met z'n 3-en!

Hey Michiel!!!!!!!!!

Altijd gezellie, dus ook dinsdag!! Andrew zou inderdaad ook komen, als het goed weer is en anders komen we woensdag. In principe is het elke dag als het maar een beetje droog is..

Voor sommigen is 18.30 uur misschien een beetje te vroeg, maar dan kom je toch gewoon iets later!!
:Y

heb je niet in Elderveld gewoond en een Fiat Tipo gereden :? mijn oom is een Wout en woont in Velp :]
Die fiat tipo is lang geleden zeg pfffffff kan maar zo 4 a 5 jaar terug zijn.
Je oom is een Wout of is er 1 van Wout :?
Ik ken geen agent in Velp of woond baksteen soms in Velp?
Sorry maar ben net wakker :Z hoor het wel van je.

He Jan,

Heb je die foto's van laatst nog? Zo ja.............stuur ze ff naar me toe via de mail!!!

m.hartemink@brandweer.nijmegen.nl

Thanx.........de grote versies krijg ik dus nog van je he?!!

full

Deze is van een paar weken geleden..........heerlijk gevoel om met een Bandit een knie aan de grond te krijgen!

Zelf vind ik het nogal :} :}

Laatst bewerkt:
Kom dan de volgende keer gelijk even bij mij op de koffie, ik woon daar een steenworp vandaan.(bovenste witte vlaggetje op m'n kaartje. ;) )
dude die van mij heeft eigenlijk ook 3 bouten waar die aan vast zit :Y
Dus als je er nog 1 zoekt voor op de baan dan geef me maar een belletjuh.

Devil ken af en toe wel lief zijn O-)

Het is hier ook weer lekker nu........maar ja, ik moet werken toto 16:00 uur

Rijden?? Nu?? Ik ben voor!!! Waar en wanneer?? Alhoewel, het ziet er wel dreigend uit!!!

Als het droog blijft ga ik ook!! Ik vind het niet erg om nat te regenen, maar mijn motor wel

Nou laten we dan maar meteen de nieuwe ontmoetingsplek inwijden!!!
Nieuwe industrieterrein bij Presikhaaf / Velperbroekcircuit, bij die grote groene heuvel!!

Ik ga me nu omkleden en dan zie ik je / jullie zo

waar :? ik heb nu nog steeds geen idee waar dat nou uiteindelijk is :?
laten we bij de pomp afspreken velperbroek dan ken jij me laten zien waar dat is ben met een half uurtje klaar en rij er dan heen :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan