Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gezellig vanaaf :Y :Y :Y voor de 1e meet and greet :W :W

Hoi, bijgevoegd een foto van de motor die je tegenkomt?????? by the way super gezellig bij de meeting :Y :Y :Y :Y

Grt

Bijlage: Foto10.jpg

Leuk dat er zoveel volk was maar van de kentekens die ik zag zag ik nergens een stickertje! :(

DA KAN NIE!

As zondag is er in de buurt van Apeldoorn een fotoshoot. Daar ga ik iig nog heen, kijk ff in WWD voor info.

Heb eg wel een stickert op mijn kenteken,
maar die staat der gelukkig niet op (kenteken) :Y :Y

Yeah, was gezellig vanaaf *O* *O* *O*

de fanmail is betaald met electronic banking,
weer 70 euris naar het CJIB B|

Begreep van kameraadje dat op de "oude lokatie" ook specifiek veel controle was omtrend races enzo, de mac zal het eerder toejuichen ;)

Ik vond het ook leuk, al was ik pas rond een uur of acht in de buurt. Mac lijkt me geschiktere lokatie en wil graag een keer met hondaatje door de mc drive O-)

(Afbeelding)

Kpl:

eens op gelet. in de bochten waar een normaal mens de knie uitsteekt, druk ik m tegen het frame, tenen op pedaal en draai de hak naar buiten. andere been (die aan de buitenkant) steek ik juist wel de knie uit :+

Dat wil ik irl zien :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
een omgekeerde rossi dus ;)

BTW: ik zie daar toevallig nog van de megameeting een hoekje van de Z1000
van Z1000 girl, dat hondaatje stond der naast :Y :Y :Y

Zooooooo, ik ben weer helemaal bijgelezen...
Maar heb daardoor dus wel die meeting gemist...
En de 16e op Zandvoort kan ik niet...

Maar leuk om te lezen allemaal. En nu maar hopen op een mooie en lange nazomer zodat we met z'n allen nog 'ns wat mooie kilometers kunnen gaan maken. *O* *O*

O, 'k zit over 2 weken alweer een lang weekend in de Eiffel, wat vervelend
:X

Dat wil ik irl zien :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
een omgekeerde rossi dus ;)

BTW: ik zie daar toevallig nog van de megameeting een hoekje van de Z1000
van Z1000 girl, dat hondaatje stond der naast :Y :Y :Y

ja reverse rossi ;)

zal meespelen dat ie betrekkelijk lomp en zwaar is en wat meer werk in de bochten dan een recentere machien. ben tevens als de dood om mn knie op het asfalt te krijgen met broek zonder sliders. kost me geheid de knie dus hou die veilig tegen het stuk frame aan de zijkant bij de gaten in de kuip :)

wist trouwens niet dat het dezelfde z1000 was, maar mijnus staat net 1 fietsje verder; die zwarte uiteraard :]

Geslaagde meeting dus!! Wie komen er morgen naar de McDonalds in Duiven???

morgen wordt m niet, zit op ma. wo. vr. met sporten waarbij ik onlangs weer met goede moed gestart ben en dat schema graag wil aanhouden ;)

mischien donderdag een hamburgertje pakken?

Jullie mogen niet meeten met Cheecky_Basterd, die is van ons landelijk cluppie! :(

full
:+

Ik ga mijn best doen om vanavond ook weer ff te komen. Bij de mac in Duiven dus.

@Cheeky_Bastard:
misschien een beetje laat maar toch (maakt jouw denk ik toch weinig uit ;) )

Wauw! mooi ding man! *O* pracht van een fiets :Y

Thx *D ik viel wel een beetje op/buiten de boot gister met al die zwarte 8-) motoren :P

Maar was wel gezellig ja :Y devil was al een redelijk bekende en yuri herkende me van de middelbare school :) motor van rookie is trouwens een apart ding :Y uitlaatjes, achterwielophanging+remklauw…

Als het droog is ben ik er vanavond ook weer bij in Duiven.

Angela!!!! hoi.......

Nog gereden met de "club" gister-avond........of alleen maar ge-ouwehoerd??
Is je tong al wat dunner?

Hé Michiellemans!!!
Lekker aan het werk / studie??

We zijn gisteravond nog met z'n drieen de Posbank overgereden...

Ja, Angela...Hoest met je tong?? :9

Angela!!!! hoi.......

Nog gereden met de "club" gister-avond........of alleen maar ge-ouwehoerd??
Is je tong al wat dunner?
Neeh rijden deden ze niet en beetjuh begrijpelijk wel maar goed was toen nadat je weg was ook kort daarna weggegaan.
Moest mijn zoon aflossen zodat tie ook ff naar buiten kon met zijn maten.
Tong is dikker geworden maar het wel dat ik minder last heb nu van mijn staafjuh.
En doet minder auw nu hahahaah...........
Met het praten struikeld mijn tong nog wel eens over het staafjuh hahahaaha _O-
Ben je er ook bij vanavond?
Zo ja misschien zie ik je dan nog wel :9

Nadeel van bij de Mac is dat je dan plots niet meer dan een gemiddelde Mac bezoekers bent incl de "gemiddelde Macbezoekersfeer" ipv een stel "stoere :P " motorrijders onder elkaar.

En Mac in Zuid ligt dan iig nog in Arnhem ipv in een andere plaats :?
De Mac in Duiven heeft al heel wat te stellen met een stel van die opgefokte GTI/GSI/enz wagentjes waardoor er daar ook veel meer politiecontrole is trouwens.....

Nadeel van bij de Mac is dat je dan plots niet meer dan een gemiddelde Mac bezoekers bent incl de "gemiddelde Macbezoekersfeer" ipv een stel "stoere :P " motorrijders onder elkaar.

En Mac in Zuid ligt dan iig nog in Arnhem ipv in een andere plaats :?
De Mac in Duiven heeft al heel wat te stellen met een stel van die opgefokte GTI/GSI/enz wagentjes waardoor er daar ook veel meer politiecontrole is trouwens.....
Zuid heb je regelmatig contcerten en of vites dus dan kom je er niet eens op of bij de mac.
Maar goed baksteen laat eens ff horen waar jij denkt dat het kan met de benodigde wc's en koffie :Y

Klotestudie........BAH
Begin er echt de balen van te krijgen nu!!

Zuid heb je regelmatig contcerten en of vites dus dan kom je er niet eens op of bij de mac.
Maar goed baksteen laat eens ff horen waar jij denkt dat het kan met de benodigde wc's en koffie :Y

Nou jah..."regelmatig"... :P

Geen idee, Baksteen is slecht criticus, geen organisator :P

vond die plek die gister gebruikt is zo slecht nog niet, zeiken doe je thuis maar en koffie kan je meenemen... :P

je mail, week of 2 a 3 geleden is trouwens niet "door" gekomen... '( ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan