Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk dat er zoveel volk was maar van de kentekens die ik zag zag ik nergens een stickertje!
DA KAN NIE!
As zondag is er in de buurt van Apeldoorn een fotoshoot. Daar ga ik iig nog heen, kijk ff in WWD voor info.
had zelf een sticker op mijn koekblikHeb eg wel een stickert op mijn kenteken,
maar die staat der gelukkig niet op (kenteken)
Begreep van kameraadje dat op de "oude lokatie" ook specifiek veel controle was omtrend races enzo, de mac zal het eerder toejuichen
Ik vond het ook leuk, al was ik pas rond een uur of acht in de buurt. Mac lijkt me geschiktere lokatie en wil graag een keer met hondaatje door de mc drive
(Afbeelding)
Kpl:
eens op gelet. in de bochten waar een normaal mens de knie uitsteekt, druk ik m tegen het frame, tenen op pedaal en draai de hak naar buiten. andere been (die aan de buitenkant) steek ik juist wel de knie uit
Dat wil ik irl zien
een omgekeerde rossi dus
BTW: ik zie daar toevallig nog van de megameeting een hoekje van de Z1000
van Z1000 girl, dat hondaatje stond der naast
Geslaagde meeting dus!! Wie komen er morgen naar de McDonalds in Duiven???
Bij goed weer kom ik wel even kijken.Geslaagde meeting dus!! Wie komen er morgen naar de McDonalds in Duiven???
@Cheeky_Bastard:
misschien een beetje laat maar toch (maakt jouw denk ik toch weinig uit )
Wauw! mooi ding man! pracht van een fiets
Neeh rijden deden ze niet en beetjuh begrijpelijk wel maar goed was toen nadat je weg was ook kort daarna weggegaan.Angela!!!! hoi.......
Nog gereden met de "club" gister-avond........of alleen maar ge-ouwehoerd??
Is je tong al wat dunner?
Zuid heb je regelmatig contcerten en of vites dus dan kom je er niet eens op of bij de mac.Nadeel van bij de Mac is dat je dan plots niet meer dan een gemiddelde Mac bezoekers bent incl de "gemiddelde Macbezoekersfeer" ipv een stel "stoere " motorrijders onder elkaar.
En Mac in Zuid ligt dan iig nog in Arnhem ipv in een andere plaats
De Mac in Duiven heeft al heel wat te stellen met een stel van die opgefokte GTI/GSI/enz wagentjes waardoor er daar ook veel meer politiecontrole is trouwens.....
Zuid heb je regelmatig contcerten en of vites dus dan kom je er niet eens op of bij de mac.
Maar goed baksteen laat eens ff horen waar jij denkt dat het kan met de benodigde wc's en koffie
mijn mailNou jah..."regelmatig"...
Geen idee, Baksteen is slecht criticus, geen organisator
vond die plek die gister gebruikt is zo slecht nog niet, zeiken doe je thuis maar en koffie kan je meenemen...
je mail, week of 2 a 3 geleden is trouwens niet "door" gekomen... ...