btw let dan op deze motor met gek
wie weet is het wat
als er langs kom zal ik nu en dan ff aan waaien
Kijk, dat zijn nou goeie berichten...als er maar genoeg motorrijders zo over denken kan het nog best gezellie worden daar!!
btw je staat nog niet in de lijst op blz. 1Ik weet niet of er voldoende animo voor een ontmoetingsplek voor motorrijders, dat zal dus moeten blijken.
Ik ben net zelf ff bij die grote groene heuvel geweest op het nieuwe industrieterrein en het ziet er wel goed uit daar!!
Vanaf dinsdag wordt het weer wat droger en zonniger (hoop ik) dus vanaf dan zal blijken of er genoeg geinteresseerden zijn....
Aan wie moet ik wat doorgeven?
Ik zal op je letten.....
Door-de-weeks vanaf een uur of 18.30 en in het weekend vanaf een uur of 11.00 ???
btw je staat nog niet in de lijst op blz. 1
mot je ff door geven
heerlijke fiets
Kom dan de volgende keer gelijk even bij mij op de koffie, ik woon daar een steenworp vandaan.(bovenste witte vlaggetje op m'n kaartje.Ik ben net zelf ff bij die grote groene heuvel geweest op het nieuwe industrieterrein en het ziet er wel goed uit daar!!
ahum devil wordt wakkerlittle devil ken ik trouwens ergens van, volgens mij via mijn oom
en mooie bochtjes daarWie weet tot aankomende dinsdag of woensdag bij de nieuwe hangplek
Hoezo deze groep te klein??
Het hoeven ook geen 100-en motorrijders te zijn...toch??
Het gaat vooral om de gezelligheid en tuurlijk, hoe meer zielen.......
Ik zou zeggen, help mee te promoten, dan wordt de groep vanzelf groter..
Dr. Dre
Dinsdag en/of woensdag, afhankelijk van het weer, rond 18.30 uur!!!
Ennuh, zijn zekers leuke bochtjes daar!!
maare is 18.30 niet een beetje vroegDaar probeer ik nu dus verandering in te brengen