Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
}) He's baaaaack! Tering ej, geen internet! Dat zuigt! Nu gelukkig wel weer :j

Slapen-gaan-verhaaltje O-)

Ja, je vertelde het verhaal hier zondag al... tis wat. Maar tegen een truck zijn ze net zo dapper/dwaas...

Ctrl + c voor kopieeren
Ctrl + v voor plakken

*D

:} Mijn dank is eeuwig en groot!

Nu nog een manier vinden om de Y en de Z om te wisselen...

Hmm, eigenlijk wel zonde!! Misschien een idee om daar wat verandering in te brengen??
Het lijkt mij, dat wanneer het even mooi weer is, iedereen wel op zijn / haar motor wil stappen om een stuk te touren.... Waarom dan niet met een leuke groep ipv alleen of met z'n twee?? Wat drinken op de Korenmarkt lijkt mij dan een mooie afsluiter!!!

stupid.gif

Hey, Kim, mijn chefje heeft me vrij gegeven voor de 16e, alleen de roosteraar moet nog toestemming geven. (Die trage bureaucratie ook bij ons :( .) Ik reken er op dat ik er de 16e bij ben, maar alleen het zomerrooster kan nog roet in het eten gooien. Maandag heb ik uitsluitsel (afgedwongen...)

@Roy: Right, maar een vrachtwagen merkt weinig van een klein opdonderautotje op een rotonde natuurlijk... ;)

Misschien een domme vraag...
Maar wat betekend die Emoticon met de tekst:

"I'm with stupid" ??? :?

Jij werkt ook bij de pliezie ??
whahahahahahaha :} _O- :}

zei de agent , die bij een gemollesteerd bushokje kwam kijken , En de daar aanwezige opgeschoten knapen
vaderlijk toesprak ...

vervelen wij ons jongens B|

:+ :+ _O- _O- :+ :+

hey :W

in deel 1 had ik me al eens gemeld met mijn oude motor (ZXR-400) hoogste tijd om me in deel 2 ook maar eens te melden O-)

sinds een paar weken mijn nieuwe aanwinst *D
(Afbeelding)

als er gereden wordt zou ik graag een keer meerijden...als dat mag O-) :P

mooie kawa zeg :9~

thx *D als het beter weer is moeten we een keer gaan rijden :]

goed plan :}

op morgen na is een willekeurige zondag meestal geen probleem. weer is momenteel inderdaad bagger maar moet er regelmatig (zo goed als dagelijks) toch aan geloven wat veel poetswerk met zich meebrengt ;)

He Aphrodite volgens mij kwam ik je vandaag tegen in Hardewijk !!!

groetjes

Hallo,

Ik loop al een tijdje met het idee rond om een soort van hangplek / ontmoetingsplek te creeeren voor motorrijders uit Arnhem en omgeving.
Ik heb hiervoor een aparte topic geopend om het "overzichterlijk" te houden...

Kijk even op de volgende link en laat maar horen wat je ervan vindt.

Groeten...

Hangplek / Ontmoetingsplek motorrijders Arnhem EO

Hallo,

Ik loop al een tijdje met het idee rond om een soort van hangplek / ontmoetingsplek te creeeren voor motorrijders uit Arnhem en omgeving.

Groeten...

Ik zou je berichtje gewoon opnieuw hier plaatsen en de uitkomst door de TS in de 1e post laten plaatsen, met een kaartje er bij en zo...

Hallo,

Groeten...

ja leuk idee *O* *O* *O* *O*

doe dit ook al bij een ander topic,is altijd gezellie :W

het is wel leuker als je bv bij een tankstation staat met een bakkie pleur.

is Mac Gelredome nix???????

ruimte genoeg,eten en drinken zat en je stoort daar niemand 8-) 8-) 8-) 8-)

volgens mij is het wettelijk verboden om ergens te gaan hangen in groepsverband ;)

volgens mij is het wettelijk verboden om ergens te gaan hangen in groepsverband ;)
Laten we het onze lokale wethandhaver vragen! :+

Daarbij, met motoren er bij blijft het vaak niet lang bij hangen. (Tenzij het "Als een aap er naast hangen" wordt natuurlijk...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan