Arnhemmers Verenigt U Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had hem ooit eens op msn benaderd, maar tot op de dag van heden zit ik nog te wachten op een woord of reactie...schijnbaar wil hij graag altijd rijden, maar niet met mij.

Dus heb ik het uitgemaakt O-)


jij hebt de schuif aardig los hé B|

en niet van die rare dingen zeggen, daar hou ik niet van B|

2x gevraagd of ik ging rijden, 1x kon ik niet en ander x moest ik naar de garage dussss
 
Hey 'mijn R6' gooi er eens een poll in ofso...of dat ik mag blijven en of dat mijn mooie Suuk in de OP mag.

Of heb jij al rechten gekregen om dat te bepalen ?

:j <<< shiny, vertaal ff }) _O- _O- _O-
 
je begint al aardig op je vriendje single style te lijken met lullen :Y

dus een ban zal wel niet lang duren _O-
Zal ik het nog een keer vragen dan, doe ik het wel voor jou :P

Baksteen, zou je mijn account willen verwijderen zoals ook al gevraagd op 12-2-2008 via persoonlijke mail.

Nu maar ff geduld hebben of jullie wens in vervulling gaat :}

:W
 
Zal ik het nog een keer vragen dan, doe ik het wel voor jou :P

Baksteen, zou je mijn account willen verwijderen zoals ook al gevraagd op 12-2-2008 via persoonlijke mail.

Nu maar ff geduld hebben of jullie wens in vervulling gaat :}

:W

Tuurlijk, ik had je nog teruggemailt of je t zeker wist... maar ik zal t leeg maken, alleen je naam blijft staan omdat de reply's anders naamloos worden en dat veroorzaakt chaos.

Maar weg ben je... :W
 
1 of andere kl*&^^%$$##te mail B| B| B| B|

kreeg ding vorige week en heb hem alleen geopend en nu ben je de 2 vandaag die meld dat die hem heeft |(

hey dildo, dat kun je ook gewoon zeggen 8-)
Jij ook al????

1 of andere kl*&^^%$$##te mail B| B| B| B|

kreeg ding vorige week en heb hem alleen geopend en nu ben je de 2 vandaag die meld dat die hem heeft |(

hey dildo, dat kun je ook gewoon zeggen 8-)
Ok, nummer 3 hier dan _O-
 
:Y :Y smaakt naar meer ..maarja morgen weer aan de bak ...1 dag en dan weer vrij *O*

hoest met je knietje ..kan je morgen weer koffie halen *D

Het gaat redelijk goed. Vanaf vanavond geen pijnstillers genomen en dus kijken hoe het vanacht en morgen gaat. Gaat het goed, dan ga ik woensdag weer werken en flikker die k@# krukken aan de kant.
Donderdag ben ik er niet ivm kerkdienst en crematie van mn oma ;(
 
Zo ben eindelijk thuis....

Allemaal onwijs bedankt voor jullie medeleven. :} :}

Met mijn vader gaat het errug slecht..... ;(
heeft een hartstilstand gehad...is per direct gedotterd overgebracht van Utrecht naar Amsterdam(tering eind weg) :X
Omdat daar de juiste appartuur beschrikbaar was.

Ze houden hem nu in een kunstmatige coma!
Als of dit nog niet genoeg is heeft die vanmiddag nog een hartaanval er overheen gehad.
En ze hebben hem weer terug gehaald met een elctroshrok

Kortom gaat heel slecht......is een kwestie van afwachten wat zijn lichaam gaat doen meer kunnen de artsen tot nu toe niet voor hem doen -O- -O-

Spannende tijd en hopen dat die blijft knokken :Y

Groetjes nancy
 
Het gaat redelijk goed. Vanaf vanavond geen pijnstillers genomen en dus kijken hoe het vanacht en morgen gaat. Gaat het goed, dan ga ik woensdag weer werken en flikker die k@# krukken aan de kant.
Donderdag ben ik er niet ivm kerkdienst en crematie van mn oma ;(

;(
 
Zo ben eindelijk thuis....

Allemaal onwijs bedankt voor jullie medeleven. :} :}

Met mijn vader gaat het errug slecht..... ;(
heeft een hartstilstand gehad...is per direct gedotterd overgebracht van Utrecht naar Amsterdam(tering eind weg) :X
Omdat daar de juiste appartuur beschrikbaar was.

Ze houden hem nu in een kunstmatige coma!
Als of dit nog niet genoeg is heeft die vanmiddag nog een hartaanval er overheen gehad.
En ze hebben hem weer terug gehaald met een elctroshrok

Kortom gaat heel slecht......is een kwestie van afwachten wat zijn lichaam gaat doen meer kunnen de artsen tot nu toe niet voor hem doen -O- -O-

Spannende tijd en hopen dat die blijft knokken :Y

Groetjes nancy


sterkte meis
'(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan